Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат Браво с АГУ

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Фиат Браво с АГУ

    Здравейте!Отново съм аз, след като имам парите и почти съм си изкарал книжката вече започнах да се замислям за кола. Бях се спрял на Браво 1,9 JTD, но като гледам новините, че се говори горивата да стават към 3 лв нещо ми се очщя. Също така се оказа че на ден ще пътувам към 50 км с колата (40 извънградско(магистрала) и 10 градско(Шумен)), та се замислих за вариант колата ми да е на ГАЗ, тъй като излиза доста евтино. Ако може някой да ми разясни за АГУ-тата, плюсове/минуси, кои модели на браво-то работят най-добре с АГУ, кои части се сменят често и т.н,Благодаря предварително!
    Fiat Bravo HGT 1997, 147 h.p. - LPG BRC - My first love <3

    #2
    JTD-то е достатъчно икономичен двигател. Не се занимавай да си слагаш бомба в багажника. Наистина малко по-евтино е като лв/км, но пък си иска и време да си избиеш газовото.
    Chrysler Voyager 2.5TD/ 2000г.
    ex. Fiat Tempra /`91 / 1.9TDS

    Коментар


      #3
      Re: Фиат Браво с АГУ

      vladrak написа:
      Здравейте!Отново съм аз, след като имам парите и почти съм си изкарал книжката вече започнах да се замислям за кола. Бях се спрял на Браво 1,9 JTD, но като гледам новините, че се говори горивата да стават към 3 лв нещо ми се очщя. Също така се оказа че на ден ще пътувам към 50 км с колата (40 извънградско(магистрала) и 10 градско(Шумен)), та се замислих за вариант колата ми да е на ГАЗ, тъй като излиза доста евтино. Ако може някой да ми разясни за АГУ-тата, плюсове/минуси, кои модели на браво-то работят най-добре с АГУ, кои части се сменят често и т.н,Благодаря предварително!
      ПИЧ ако искаш здрава и яка кола и малък разход , но и мощност 1.9 JTD найстина е резачка мисля , че е 110-115 коня което си е доста добре , на 5та те залепя за седалката , разхода е 5-6 на 100 максимум и пада ... Както искаш го смятай , земеш ли газова резачка разхода е 10 на 100 средно колкото и каквото да приказват ... 7-10 според зависи градското си е 10 Дизелчето не е лошо , но му е скъпа подръжката ,частите и тн , но пак не се развалят толкова много , но развали ли се ... лошо. Газажииките , часите пък са евтини , но си горят. Направи си груба сметка 10 литра газ и 6 литра нафта колко са. 10 литра газ = 13 лева , нафтата 6 литра 18 лева ... (JTD подлежи и на РЕМАП ) софтуерен тунинг , някога все ще решиш да я напомпаш ... Абе казано на крактко ако искаш бегачка земай JTD ,ако искаш икономия и да са таркаляш газова печка . Преди години седях на твоята дилема и си зех пунто 1.1 с надеждата за малък , разход , ама малък, малък гори си 10 на 100 газ и се замислям за JTD щот на пунтото след 140 му се моля да върви ...
      >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

      Коментар


        #4
        Не съм много съгласен с колегата.Въпреки,че аз карам 150 коньова кола на бензин,понеже мразя газта,а вече този бензин ми идва в повече от към финанси,но пак карам така.Смятам,че с бензинова кола на газ е по-евтино отколкото дизел.Колегата по-горе и написал сравнение и разликата е грубо 5лв.,а в днешно време вас 5лв. ако не ви бъркат мен ме бъркат,това са ми 2 дена обяда,а колегата както ще минава 100км. за два дена ето и избивката.Трудно се избивала газта,ами ако си закупи кола с ГИ няма какво да избива.От към вървеж до някъде съм съгласен,че дизела ще върви повечко,но ако става въпрос за това ГИ също може да се ъпдейтва,след това става неикономично обаче като става въпрос за вървеж и ГИ-то може.Лично аз бих предпочел дизела,по-малко проблеми ще има,но живата истина доказва,че на газ е по-евтино,освен ако не си намира нафта на 2лв..Тогава пък ако се вземе ЖТД трябва да се внимава какво се изсипва в резервоара защото да не пуска теми къде поправят помпи.
        Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

        Коментар


          #5
          Пет лева са си пет лева, двадесет дни по пет лева са си сто лева, което не е малко. Колата със сигурност ще я взема от човек в България и тя ще има сложено ГИ. За вървежа си е вярно, но какво да се прави, въпреки че съм виждал 91г Опел Вектра да върви със 180 по магистралата, но това не ме бърка. Другото нещо, което искам да пипитам: нали когато имам ГИ мога да карам и на бензин? Съжалявам, но въобще не разбирам от коли, но това ще се промени с времето.
          Fiat Bravo HGT 1997, 147 h.p. - LPG BRC - My first love <3

          Коментар


            #6
            С ГИ-то задължително пали на бензин и като загрее до 40 градуса и обръща автоматично на газ и като ти свърши газта автоматично обръща на бензин,това е което става автоматично.Вече ти можеш да караш и на самолетно гориво ако искаш.
            Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

            Коментар


              #7
              ivailo rachev написа:
              С ГИ-то задължително пали на бензин и като загрее до 40 градуса и обръща автоматично на газ и като ти свърши газта автоматично обръща на бензин,това е което става автоматично.Вече ти можеш да караш и на самолетно гориво ако искаш.
              За колко време загрява до 40 градуса и другия ми въпрос е: как стоят нещата през зимата?Edit: И да попитам климатикът по същия начин както при бензин ли си работи?
              Fiat Bravo HGT 1997, 147 h.p. - LPG BRC - My first love <3

              Коментар


                #8
                Ами лятото при работещ термостат загрява за 2-3 минути до 40 градуса,но зимата ще покараш едно 2-3 километра на бензин докато обърне на газ.За климатика,да работи си по същия начин.
                Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

                Коментар


                  #9
                  всичко си бачка по същия начин, само че разходите ти за гориво падат с 50%, че и горница колата запалва на бензин като вдигне градуси и си обръща сама, лятото става почти веднага, зимата след 2-3 км както са ти писали вече естествено, имаш ключ за превключване - кефне ти да караш бензин - чукваш на бензин и готово

                  Коментар


                    #10
                    Някакви съвето коя версия на двигателя работи най-добре с АГУ, някъде четох, че 1,6 не работи добри, това верно ли е или просто някой си измисля?
                    Fiat Bravo HGT 1997, 147 h.p. - LPG BRC - My first love <3

                    Коментар


                      #11
                      някой си измисля, работи перфектно, дори и с обикновена газова, но за предпочитане е инжекцион, дори е задължителен ако си с пластмасови колектори

                      Коментар


                        #12
                        В тая "държава" не може да се каже категорично с кое гориво е на далавера. Ако бензина и дизела станат 3лв/лит. то газта със сигурност ще доближи 1,50лв/лит. А сега дилемата "газ или дизел" - ако една дизелова кола харчи 5 литра/100км дизел, а кола на газ харчи 10литра/100км газ, то разхода в пари е един и същ. Извънградско дизелите могат да свалят разхода до около 5,5 - 6,0л. Пак извънградско кола на газ ще даде разход около 8-9л. Тук ползата клони към газта. Освен това дизеловата кола има по-скъпа поддръжка, маслото е добре да е качествено и да се сменя на 7 500 км, докато при колата на газ - не е толкова скъпо и се сменя на 15 000км. Дизеларките имат по-скъпи консумативи, а освен това имат турбо, демпферен маховик, гнп, които при евентуална повреда са доста скъпи. Бензиновите коли на газ пък искат инвестиция от 1200-1300 лв за ГИ. Това е така, НО цената на придобиване на бензинова кола е с около 1000 лв по-ниска, отколкото цената на придобиване на дизелова кола от същата марка и модел. Така че ето ги парите за ГИ - от по-ниската цена на колата. При колите на газ пък се налага по-често да се сменят свещите и кабелите към тях, има и филтри на ГИ, които се сменят на 10 - 15 000км.Това, което написах, са факти. А сега, ако трябва да изкажа пристрастие, съгласен съм че дизелите имат готина тяга в ниските обороти и след това ефекта на турбото е очарователен - наистина много вървят, особено комън-рейлите. Хубавото при тях е, че колкото повече ги настъпваш, качват разхода минимално, в сравнение с бензина и газта. Газта е най-чувствителна на "ръчкане", качва разхода най-много.
                        Войната по пътищата не спира! Карай умно, стигни жив!

                        FIAT Bravo_SX 1.6 16v 103 hp '97 + АГУ LOVATO

                        Коментар


                          #13
                          кола

                          На газ разхода ми е 7.5 на дълго/ винаги пълна кола /ако се сметне в пари кола да гори 3.5 бензин трябва да е чисто нова малолитражна кола . Пунтото ми е 75 коня което си е нормална кола дори и за дълък път.е ако е 1.8 е друго но пък като е Газова инжекция е поносимо и по евтино от бензин и дизел дори да е 2004г.
                          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                          Коментар


                            #14
                            Благодаря за отговорите! Браво на газ ще да е, но мисля, че ще го взема с готова, сложена уредба.
                            Fiat Bravo HGT 1997, 147 h.p. - LPG BRC - My first love <3

                            Коментар


                              #15
                              slav4o_p написа:
                              В тая "държава" не може да се каже категорично с кое гориво е на далавера. Ако бензина и дизела станат 3лв/лит. то газта със сигурност ще доближи 1,50лв/лит. А сега дилемата "газ или дизел" - ако една дизелова кола харчи 5 литра/100км дизел, а кола на газ харчи 10литра/100км газ, то разхода в пари е един и същ. Извънградско дизелите могат да свалят разхода до около 5,5 - 6,0л. Пак извънградско кола на газ ще даде разход около 8-9л. Тук ползата клони към газта. Освен това дизеловата кола има по-скъпа поддръжка, маслото е добре да е качествено и да се сменя на 7 500 км, докато при колата на газ - не е толкова скъпо и се сменя на 15 000км. Дизеларките имат по-скъпи консумативи, а освен това имат турбо, демпферен маховик, гнп, които при евентуална повреда са доста скъпи. Бензиновите коли на газ пък искат инвестиция от 1200-1300 лв за ГИ. Това е така, НО цената на придобиване на бензинова кола е с около 1000 лв по-ниска, отколкото цената на придобиване на дизелова кола от същата марка и модел. Така че ето ги парите за ГИ - от по-ниската цена на колата. При колите на газ пък се налага по-често да се сменят свещите и кабелите към тях, има и филтри на ГИ, които се сменят на 10 - 15 000км.Това, което написах, са факти. А сега, ако трябва да изкажа пристрастие, съгласен съм че дизелите имат готина тяга в ниските обороти и след това ефекта на турбото е очарователен - наистина много вървят, особено комън-рейлите. Хубавото при тях е, че колкото повече ги настъпваш, качват разхода минимално, в сравнение с бензина и газта. Газта е най-чувствителна на "ръчкане", качва разхода най-много.
                              Колега нещата не са точно както ги описваш, но както и да е човека си решава.
                              Chrysler Voyager 2.5TD/ 2000г.
                              ex. Fiat Tempra /`91 / 1.9TDS

                              Коментар

                              Working...
                              X