колеги здравейте. Имам следния проблем от няколко дни при палене и ниски обороти ми присвирва ремъка или ролка и днес смъкнах пистовия ремък и се оказа че има блокирала ролка на генератора + лагер за смяна на шайбата на генератора. В тоя ред на мисли искам да попитам хората които са се сблъскали с тези проблеми, тази ролка на генератора фрайлинг ли там каквото се казва след като се смени появява ли се скоро същият проблем???Относно лагера на климатика заменяем ли е как става смяната му трябва ли да търся специализиран сервиз за климатици че гледам шайбата се развива със специални инструменти, може ли само лагера да се смени без да се смъква целия компресор, може ли да ми осерат нещо и да търся компресор???Най много ме притеснява че нямам много време и ми предстои патуване, да не се случи нещо по пътя ако не успея да я вкарам в бокса, то това го прави само при палене и при потегляне с по сллаби оборотиОчаквам експерта по Стило Емцо да се включи
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
присвирване при запалване на Стило
Collapse
X
-
От шайбата на генератора идват тези проблеми.Задължително я смени и виж как ще работи колата.Не бързай с шайбата на климатика,иначе ако не си с леви ръце можеш да я смениш и на място.говоря за лагера на шайбата.Лагера е с размери 35/52/12 от АУТО КЛИМА ШОП или от магазин за лагери.За предпочитане да е японски.Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP
Реклама
Collapse
Коментар