Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

За масло?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    За масло?

    Възможно ли е маслото което съм сипал да е някакво менте и да се изпарява? Преди да го сменя карах с 10W40 на Тотал и нямах никаква загуба на масло за 10000км съм му долял към 150 -200гр. А сега незнам какво става? В момента съм с 15W40 пак на Тотал и се получават ебати аномалиите. Проверих нивото преди да тръгна на море минах 1000км. и не го бе пипнало. След 415км пробег пак го проверих и долях 150гр. (каране предимно в града имного студени стартове- работота ми е на 3 км)Няма никаква логика! Колата не пуши от аспуха и това го наблюдавам откато съм сменил маслото. Та дали е от маслото или от Фейджа? Вие как мислите

    #2
    Не знам коя е Фейджа, ама маслото на едно и също място ли го мериш. 150 мл са само няколко милиметра върху щеката, при малък наклон ще дава подобна разлика...
    Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...

    Коментар


      #3
      Фейджа ми е фиата, така наричахме още стария фиат 125р. Да меря го на едно и също място.

      Коментар


        #4
        А и между другото не съм виждал по смотана щека от тази на Фиат. От едната страна ми показва едно ниво, от другата страна друго. Но в общи линии това е полужението и немога да разбера какво става. Почвам да се замислям дали да не сменя гумичките на клапаните ей така профилактично. Ако някой ги е сменял би ли ми казал колко струват и колко взимат за работата.

        Коментар


          #5
          Re: За масло?

          iko79 написа:
          Възможно ли е маслото което съм сипъл да е някакво менте и да се изпарява? Преди да го сменя карах с 10W40 на Тотал и нямах никаква загуба на масло за 10000км съм му долял към 150 -200гр. А сега незнам какво става? В момента съм с 15W40 пак на Тотал и се получават ебати аномалиите. Проверих нивото преди да тръгна на море минах 1000км. и не го бе пипнало. След 415км пробег пак го проверих и долях 150гр. (каране предимно в града имного студени стартове- работота ми е на 3 км)Няма никаква логика! Колата не пуши от аспуха и това го наблюдавам откато съм сменил маслото. Та дали е от маслото или от Фейджа? Вие как мислите
          Някои фиати горят масло, но не пушат ...

          Коментар


            #6
            -

            колега може да си попаднал на някой ментак и да се амортизирало много бързо самото масло.на мен ми се е случвало да карам 5000км и после да сменям масло и то не заради нещо друго ами заради качеството на маслото. след 5000км изведнъж започна на загрял двигател да ми присветва лампата на малото а нивото на МАХ.леле викам отиде си двигателя ама само със смяна на масло се оправиха нещата!!! от тогава съм направил още 3 смени на масло и нямам грижи.по въпроса за маслообирачите те са евтини като детаил но смяната ще ти вземат бая парички май.8 броя са десетина лв. мисля че ще ти излезе по евтино да смениш маслото първо.

            Коментар

            Working...
            X