здравейте колеги. понеже не видях подобна тема или инфо което да ми помогне реших да пусна тема.става въпрос за браво 1.6 16 103.та проблема ми е следния:на кошницата на бензиновата помпа има 3 маркуча, и две букси.на моята отгоре едната помалката букса(гнездо)на кошницата е счупено и за свете крачета са директно запоени двете жички от кабела.така.купих си понеже ми падна от морга на кирия от браво 1.4 12В цялата кошница с помпата взех и двете букси за по сигурно,с идеята да си сложа буксата на колата и кошницата и вече да ми е редовна.в смисъл такъв че ако се наложи да се сваля да става като хората не всеки път режи и запояваи пак.та така.обаче на буксата двете кабелчета са с различен цвят.въпроса ми е дали има значение поляритета,и ако има как да разбера как да ги вържа понеже са различни.по късно ще кача и снимки на кабелите на колата,буксите и кошниците
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
въпрос за бенз.помпа с кошница за браво
Collapse
X
-
Поляритета има значение защото ако ги объркаш помпата ще върти обратно и няма да качва гориво. С мултицет мериш напрежението и спрямо кабелите ако си ги уцелил ти дава напрежение при подаване на контакт примерно 12.6V , ако си разменил кабелите при меренето напрежението го дава -12.6V , т.е ползваш за ориентир сондите на мултицета,Фиат Крома 1.9 16v+
Фиат Браво 1.6 16v
Фиат Мареа 1.6 16v
-
Един малко тъп въпрос по повод това, което си написал... сигурен ли си че помпите на 1,6 и 1,4 са взаимозаменяеми..... мен ми се струва , че не са, най-малкото защото едната е за моно а другата за пълна. Моята проверка показва по оригинален номер на помпата, че няма как помпа от 1,4 да стане за 1,6. При 1,6 налягането е 3 или 3,5 атм. в зависмост от годинат, при 1,4 мисля трябва да е по-малко, там дюзата е една.Ако съм прав е възможно да идва от там проблема, ако не съм моля да ме коригират просветените...Play Golf ,but not drive golf!!!
Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium
Коментар
-
Разбирам че искаш да я направиш, както трябва. Но, ако работи тази помпа, с която си в момента, остави си я така. Помпа не гори всеки ден. При смяна, запояването на два кабела отнема 1-2 мин. Иначе единия вариант е с мутлицета, както колегата по горе каза, другият като гледам е да спазиш посоката по буксата. Имаш закопчалка и кабел отляво, и кабел отдясно. Не вярвам да им е обърнати поляритета. Всеки производител гледа да направи нещата "унифицирани" .
Коментар
-
така малко прясна информация.с кабела се оправих сложих буксата.колкото до помпата маи има разлика понеже смених направо цялата кошница и м/у другото преди това имах проблем с паленето, а сега пали от рас.обаче в движение няма тяга може би е по слаба незнам.та раязглобил съм кошниците който са 1към1,почистил съм ги добре и двете.и сега след малко ще направя комбинация от двете кошници да събера една добра понеже и по двете има проблеми за щастие няма повтарящи се.че като гледам едни свински опашки едни чудеса,мале мале да не ходиш на майстор.та после ще напиша какъв е краиния резултат.и още нещо ми направи впечатление.колкото пъти свалях маркучетата отгоре.това което качва бензин все е пълно под налягане като го свалям направо пръска.а другото до него е все сухо.та си мисля другото не е ли за излишното гориво което май се връща отзад или аз така си мисля,и ако е така дали значи че не ми е добре реиката.понеже като ходих на диагностика се оказа че налягането на бенза е 2 бара,а трябва да е 3.и колата и до ден днешен си няма добра тяга от както ходи на един маистороще нещо от помпата като я поклащам се чува едно чукане все едно има сачмичка вътре.дали какъв и е проблема.fiat bravo sx 1.6 16V 103
Коментар
-
значи събрах я,направих тест добре се движи долу горе както беше преди това,с тази разлика че сега пали по добре.незнам какво се е променило обаче на третото завъртане пали.а преди това поне 20 сек.въртене на стартера докато запали.сега остава да разбера дали е от помпата или от реиката липсата на наляганеfiat bravo sx 1.6 16V 103
Коментар
-
Цъкането от помпата като я клатиш е сачма играеща роля на възвратен клапан- пречи на горивото да се връща в резервоара като изгасиш колата. На 1.4 помпата е с по-ниско налягане и затова нямаш тяга. Единия маркуч ако сачмата е здрава и работеща винаги пръска бензин като го развиваш,а другия както каза е за обратния бензин и там е нормално да не тече като е изгасена колата защото се оттича в резервоара.Фиат Крома 1.9 16v+
Фиат Браво 1.6 16v
Фиат Мареа 1.6 16v
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар