Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Цъскане при ляв и десен

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Цъскане при ляв и десен

    Здравейте, проблем... и то отново :D Тази вечер, ми направи впечатление някакво цъскане ли как да го нарека, докато си правех маневрата... На място, въртя пълен ляв или десен и се чува някакво цъскане - не знам от какво... Бях натиснал съединител, оставих на свободна, въртях на място и пак цъска... та кажете, от какво може да е, няма масло или какво друго може да се е развалило? И да питам друго :D тая вечер сглупих много яко - тръгвам от 1 баир надолу и викам поенерция да я запаля, е хубаво ама аз амсалака съм я оставил на задна и както върви напред отпускам и изгасна... (не бях много засилен, от рода на 10-15km/h най-много :D) Някакъв проблем може ли да е станало... пробвах назадна си върви на пред проблеми няма... този път съм се оттървал или :D моля кажете
    Alfa Romeo 147 1.9JTD 16v

    #2
    .

    Съскането е от разтоварващият клапан на хидравличната помпа и е напълно нормално, но явно до сега не си му обръщал внимание. И все пак добре е да не го пробваш много често, т.е. когато завъртиш пълен ляв или десен и чуеш този клапан да съска отпусни леко волана. А относно паленето на скорост май си извадил късмет за сега.

    Коментар


      #3
      Недей повече да палиш на скорост. Сега си се отървал, но следващият път може и да нямаш такъв късмет.
      "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
      Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
      Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

      Коментар


        #4
        Synthy написа:
        Недей повече да палиш на скорост. Сега си се отървал, но следващият път може и да нямаш такъв късмет.
        Да и да ти се наложи да сменяш ангренажен комплект, клапани и глава
        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

        Коментар


          #5
          Точно! Аз се разминах само с презацепване на ремък и един куп сменени части докато се светна, че всъщност ремъка е прехвърлил. За една бройка да изкривя клапаните, щото се чуваха как чаткат по буталата (то заради тях и се усъмних в ремъка де...).
          "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
          Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
          Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

          Коментар


            #6
            Аз попитах един, дето уж разбирал от коли и ми каза, че мога да прецакам съединителя така, за мотора нищо не каза... :D Та значи ако съм направил беля, щял съм да я усетя и сигурно съм щял да правя ремонт на двигателя, за сега съм се разминал :D? И препоръчвате да паля на свободна, ако можете да кажете, защо или за да се предотвратяват такива неща? :D И сега да питам, защото се притеснявам някакви последствия има ли от тоя моя номер... Извинявайте И ся се сетих как стана точно (май :D ). Като тръгнах да отпускам, като зацепи и тя изгасна, обаче не го пуснах до край и май по-добре, че не бях, колата продължи да си върви, ама изгасна както се едно изпуснеш съединителя :D
            Alfa Romeo 147 1.9JTD 16v

            Коментар


              #7
              Колега нещо не разбрах. Уж си я пуснал по инерция за да запалиш, пък после викаш че е изгаснала..... За съединител да скъсаш незнам, ама където е най-лабаво там се къса. Все пак късмет си искарал. Може би защото и времето е топло. Но избягвай да палиш на скорост...
              Chrysler Voyager 2.5TD/ 2000г.
              ex. Fiat Tempra /`91 / 1.9TDS

              Коментар


                #8
                Говоря Ви, че я пуснах по инерция, запалих я, обаче беше на задна, пуснах съединителя и изгасна... тя върви напред, аз искам назад... И стана така, че отпуснах съединителя, тя изгасна обаче продължи да си върви. Все едно на свободна, явно съм го натиснал достатъчно или добре, че не съм го отпуснал много... така да го разбирам май :D... Извинявайте, не мога да обяснявам нит на живо нит на писане...
                Alfa Romeo 147 1.9JTD 16v

                Коментар


                  #9
                  :D Е това е друго, все пак добре че бавно си го отпуснал. Аз затова винаги освобождавам от скорост при палене
                  Chrysler Voyager 2.5TD/ 2000г.
                  ex. Fiat Tempra /`91 / 1.9TDS

                  Коментар


                    #10
                    Аз не че го отпуснах бавно ама явно го задържах точно там дето зацепва и явно има някакъв предел, в който колата върви при отпуснат или леко натиснат съединител :D не мога да го обясня хубаво
                    Alfa Romeo 147 1.9JTD 16v

                    Коментар


                      #11
                      Това нещо се нарича полусъединител.
                      Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

                      Коментар


                        #12
                        А де от къде да ми доди :D знам го "терминът" ама не се сетих да го използвам
                        Alfa Romeo 147 1.9JTD 16v

                        Коментар

                        Working...
                        X