Здравейте, проблем... и то отново :D Тази вечер, ми направи впечатление някакво цъскане ли как да го нарека, докато си правех маневрата... На място, въртя пълен ляв или десен и се чува някакво цъскане - не знам от какво... Бях натиснал съединител, оставих на свободна, въртях на място и пак цъска... та кажете, от какво може да е, няма масло или какво друго може да се е развалило? И да питам друго :D тая вечер сглупих много яко - тръгвам от 1 баир надолу и викам поенерция да я запаля, е хубаво ама аз амсалака съм я оставил на задна и както върви напред отпускам и изгасна... (не бях много засилен, от рода на 10-15km/h най-много :D) Някакъв проблем може ли да е станало... пробвах назадна си върви на пред проблеми няма... този път съм се оттървал или :D моля кажете
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Цъскане при ляв и десен
Collapse
X
-
.
Съскането е от разтоварващият клапан на хидравличната помпа и е напълно нормално, но явно до сега не си му обръщал внимание. И все пак добре е да не го пробваш много често, т.е. когато завъртиш пълен ляв или десен и чуеш този клапан да съска отпусни леко волана. А относно паленето на скорост май си извадил късмет за сега.
-
Synthy написа:Недей повече да палиш на скорост. Сега си се отървал, но следващият път може и да нямаш такъв късмет.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Точно! Аз се разминах само с презацепване на ремък и един куп сменени части докато се светна, че всъщност ремъка е прехвърлил. За една бройка да изкривя клапаните, щото се чуваха как чаткат по буталата (то заради тях и се усъмних в ремъка де...)."За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
Аз попитах един, дето уж разбирал от коли и ми каза, че мога да прецакам съединителя така, за мотора нищо не каза... :D Та значи ако съм направил беля, щял съм да я усетя и сигурно съм щял да правя ремонт на двигателя, за сега съм се разминал :D? И препоръчвате да паля на свободна, ако можете да кажете, защо или за да се предотвратяват такива неща? :D И сега да питам, защото се притеснявам някакви последствия има ли от тоя моя номер... Извинявайте И ся се сетих как стана точно (май :D ). Като тръгнах да отпускам, като зацепи и тя изгасна, обаче не го пуснах до край и май по-добре, че не бях, колата продължи да си върви, ама изгасна както се едно изпуснеш съединителя :DAlfa Romeo 147 1.9JTD 16v
Коментар
-
Колега нещо не разбрах. Уж си я пуснал по инерция за да запалиш, пък после викаш че е изгаснала..... За съединител да скъсаш незнам, ама където е най-лабаво там се къса. Все пак късмет си искарал. Може би защото и времето е топло. Но избягвай да палиш на скорост...Chrysler Voyager 2.5TD/ 2000г.
ex. Fiat Tempra /`91 / 1.9TDS
Коментар
-
Говоря Ви, че я пуснах по инерция, запалих я, обаче беше на задна, пуснах съединителя и изгасна... тя върви напред, аз искам назад... И стана така, че отпуснах съединителя, тя изгасна обаче продължи да си върви. Все едно на свободна, явно съм го натиснал достатъчно или добре, че не съм го отпуснал много... така да го разбирам май :D... Извинявайте, не мога да обяснявам нит на живо нит на писане...Alfa Romeo 147 1.9JTD 16v
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар