Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Punto MKII 1.9JTD 80к.с. не пали

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Punto MKII 1.9JTD 80к.с. не пали

    Здравейте,имам проблем с гореспоменатото пунто. Когато завъртя контактния ключ в положение "контакт" лампите на таблото светват за миг, всякакви релета (под капака и вътре) започват да цъкат и всичко угасва. Понякога лампите премигват няколко пъти преди да угаснат. Когато завъртя к.к. в положение "стартер" се чува само кратко "виу". Клемите на акумулатора са почистени, пробвах и с друг акумулатор. Същата работа. Забравих да уточня - когато таблото угасне свети лампата на Airbag-a, която си свети от няколко месеца поради липсата на кабел с който да направя диагностика. Някой може ли да ми каже от къде да си купя кабел за лаптопа? Също ще уточня, че таблото изгасва без да мърдам контактния ключ дори милиметър от положението, в което е бил когато е светнало. Това ме кара да мисля, че проблема не е в него. Приемам всякакви съвети!Благодаря предварително.
    1990 TEMPRA SX 1.4 Carb

    #2
    Маса на купето и двигателя, имобилайзер.
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #3
      Имобилайзер категорично не може да кара всичко да гасне.Някъде ти се губи тока- кофти връзки, маси.
      http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
      Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
      FIAT БРАВО 1.2 16v
      ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
      FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

      Коментар


        #4
        С нов акумулатор и с премахната аларма колата заработи перфектно. Благодаря на колегата nikolce, който спря с колата да помага за диагностиката.
        1990 TEMPRA SX 1.4 Carb

        Коментар

        Working...
        X