Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с детайли по предно дясно колело

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с детайли по предно дясно колело

    Здравейте колеги, накратко, снощи прибирам колата без да ме подсети с нищо, че днес ще следва проблем, днес отивам да си я подкарам, паля я, пускам назад, понеже беше качена напред по едно леко нанагорнище, пуснах я с ляв и като подкарах напред, усещам, че леко ми тегли кормилото наляво и предно дясно колело сякаш задържа /като затегнала ръчна спирачка/ и изведнъж освобождава и подскача напред. С вещи псувни по кавалджиите, които покриха града ни с разни легнали и к’вит’се сетиш полицаи, та ще ти отскубне не само колелото, ами и торбата с покупки даже, се захванах да я вдигна на крик и свалих колелото - върти се около половин оборот и напрво сякаш се удря в нещо /както ще прави, ако е на скорост, но тогава е по-къс, даже никакъв хода/ така и назад и напред, като по едно време почти не се въртеше, сякаш е на скорост, макар , че много ясно, че я бях освободил от скорост. После сложих колелото с гадното чувствво, че може да е нещо чак вътре в скоростната кутия, но докато я спусна, се завърна един приятел и като я огледахме още веднъж как се държи, стигнахме до мнение, че може и да е някъде около карето проблема, каре или лагер. Ама нали тия неща се случват все в събота в 17.00 мамка му, та нямаше къде да се отнеса до по-квалифицирана помощ, та сега си викам я да видим какво ще кажат колегите първо, пък после ново цапане , крикове и смени... Идеята за втора употреба чаркове по тоя възел също не ми е чужда, така, че след като определя какъв е проблема ще взема употребявани чаркаля, така, че който има да предлага на лични за фиат браво 1.6 16в. Извинявам се, ако съм досадил на някого с дългия ферман.
    Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum

    #2
    или каре или диференциал според мен, успех

    Коментар


      #3
      ivancho написа:
      или каре или диференциал според мен, успех
      Не знам дали не е възможно да се окаже и лагер, усещането като я подкарах беше, че все едно няма сходимост в предните колела, но после се оказа, че не е нещо по кормилната уредба.
      Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum

      Коментар


        #4
        ivancho написа:
        или каре или диференциал според мен, успех
        и на мен това ми идва на акъла само по приказки. КАто вдигнете проблемното колело, вкарваш първа и потегляш и гледаш какво се случва. Лагер за да затегне, голямо виене ще трябва да вие преди това.
        Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
        Fiat Bravo'97 1,6 16v
        Fiat Tempra'91 1,6 mono

        Коментар


          #5
          Лагер едва ли. Карал съм със счупен и пак не запъна,но не е и невъзможно а каре незнам да запъва щеще да щрака. И на мен ми прилича на диференциал..... Можеш да провериш маслото на скоростната кутия.
          Opel Astra Coupe Bertone Turbo Z20LET 200 hp
          Fiat Bravo 1.6 16v 118 hp ПРОДАДЕН !!!

          Коментар


            #6
            Колега сваляй кутията диференциал на 100% ял съм попарата. Пробвай да я вдигнеш от страната на проблема на крик и бавно на 1ва отпускай съединителя, но опъни ръчната ако, колата иска да тръгва и да пада от крика е диф.
            Alfa Romeo GTV '98, Brava '99 1.6 16v, Punto HLX 1.2 16v '00

            Коментар


              #7
              Jorkkoo написа:
              Колега сваляй кутията диференциал на 100% ял съм попарата. Пробвай да я вдигнеш от страната на проблема на крик и бавно на 1ва отпускай съединителя, но опъни ръчната ако, колата иска да тръгва и да пада от крика е диф.
              Направихме го днес този опит - колата направо си угасна. Държи се - все едно има шпер. За утре ще откачам каретата от главините и каквото сабя покаже. Интересното е, че кутията я сменяхме тази зима, а колата не е ръчкана. Мисля си и друго - ако е диференциалът, то би трябвало да се държи така, независимо кое колело е вдигнато на крика. Ако е лагер - само откъм проблемното колело.

              Коментар


                #8
                [quote="/////"]
                Jorkkoo написа:
                ...Интересното е, че кутията я сменяхме тази зима, а колата не е ръчкана. Мисля си и друго - ако е диференциалът, то би трябвало да се държи така, независимо кое колело е вдигнато на крика. Ако е лагер - само откъм проблемното колело.
                Сега като се сетя, прди седмица застана на кантар, като я паркирах до един блок до Чаталджа, имаше неравност, та само едното колело ми завъртя и надигна пушилката, докато зацепи и премине напред, може и тогава да е започнало, но поне седмица си вървеше нормално. Абе утре като я награбим /кат’Станка Златева рускиня/ ше видим кой кум кой сват... и ше се биеме ли или ше се даваме
                Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum

                Коментар


                  #9
                  много се извинявам че се намесвам в темата на колегата.обаче имам едно запитване и не виждам къде другаде да го направя.става въпрос за браво.от известно време при потегляне по рязко и при спиране съответно отпред се чува едно чукане като желязо в желязо.днес я качвах на канал и какво видях.маншон на кормилната реика скъсан и омаслен целия,ляв вътрешен маншон н карето омаслен сменян преди 3/4 месеца.ллуфт на полуоските настрани(вътре/вън)и също така луфт само откъм вътрешните карета нагоре надолу.и лек луфт на заден десен тампон на двигателя.като изключим маншоните които задължително трябва да сменя.другото нормално ли е? и може ли луфта в двете посоки д е от разхлабена гаика(тази която е под джантата)благодаря предварително на отзовали те се и се извинявам пак на колегата че пиша в неговата тема.
                  fiat bravo sx 1.6 16V 103

                  Коментар


                    #10
                    ARaGoRN написа:
                    много се извинявам че се намесвам в темата на колегата.обаче имам едно запитване и не виждам къде другаде да го направя.става въпрос за браво.от известно време при потегляне по рязко и при спиране съответно отпред се чува едно чукане като желязо в желязо.днес я качвах на канал и какво видях.маншон на кормилната реика скъсан и омаслен целия,ляв вътрешен маншон н карето омаслен сменян преди 3/4 месеца.ллуфт на полуоските настрани(вътре/вън)и също така луфт само откъм вътрешните карета нагоре надолу.и лек луфт на заден десен тампон на двигателя.като изключим маншоните които задължително трябва да сменя.другото нормално ли е? и може ли луфта в двете посоки д е от разхлабена гаика(тази която е под джантата)благодаря предварително на отзовали те се и се извинявам пак на колегата че пиша в неговата тема.
                    Отностно луфта колега аз лично не мисля че е проблем моите и те така играят от 1г. и нямам ядове и според мене луфта идва от зегерка ли кво е там дето държи полуоската във външното каре

                    Коментар

                    Working...
                    X