Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Цайт Нот. Който може да помага.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    stenli написа:
    kik73bg написа:
    Добре де,това жило нали служи само да опъне вилката.Какво влияние оказва,за да има това тресене.
    Функцията на жилото е колкото се премести педала спрямо купето, толкова да премести вилката спрямо кожуха на кутията,въпреки промяната на разстоянието между кутията и купето. Особено при потегляне това разстояние се променя най-много и в различна посока в зависимост от това дали тръгваш напред или назад. Връзката между купето и кутията е бронята на жилото.Ако има и най-малък проблем с твърдостта и или опорите към купето и кутията в случая както е при теб при отпускане на съединителя, кутията се премества към купето,смачква бронята,което води веднага до отпускане на вилката без ти да си преместил педала. Следва отделяне на съединителя и кутията се връща на старото положение. Бронята пак се опъва и изтегля вилката и кутията се премества. Надявам се че ме разбираш какво се опитвам да обясня.
    Тая кола е с помпа, ако не се лъжа - няма жило.

    Коментар


      #17
      Честно да ти кажа ,не ми стана много ясно.Но ако се окаже от едно смотано жило,просто ще се гръмна.
      MULTIPLA 1.6 16V BIPOWER 2005-вече бивша
      "Пари,пари,пари....какво са парите?.Тор, от която никнат КРАСИВИ ЦВЕТЯ !!!
      R.I.P РОНИ: http://vbox7.com/play:79085d12

      Коментар


        #18
        Демек като колата не се движи, натиснал си педала и всичко е нормално, и съединителят се е отделил. Като започне да зацепва, двигателят се премества в определена посока, това измества бронята на жилото, то самото бута/дърпа вилката и все едно отново си натиснал педала до долу, което води до ново отделяне на съединителя, а реално ти не си натиснал педала до долу вече. Като отдели съединителя по този начин - двигателят се връща на изходна позиция, бронята се отпуска, жилото също, но тъй като ти не си си махнал крака от педала на съединителя (не си го натиснал до долу, или вече си го отпуснал нагоре) - той отново зацепва, двигателят отново се премества, и цялата картинка се повтаря в цикъл, което ти не го правиш умишлено, но ако го правиш ще прилича на
        stenli написа:
        едно много неприятно разтрисане все едно, че много бързо натискаш и пускаш рязко съеднинителя.

        Коментар


          #19
          ogi28b написа:
          Демек като колата не се движи, натиснал си педала и всичко е нормално, и съединителят се е отделил. Като започне да зацепва, двигателят се премества в определена посока, това измества бронята на жилото, то самото бута/дърпа вилката и все едно отново си натиснал педала до долу, което води до ново отделяне на съединителя, а реално ти не си натиснал педала до долу вече. Като отдели съединителя по този начин - двигателят се връща на изходна позиция, бронята се отпуска, жилото също, но тъй като ти не си си махнал крака от педала на съединителя (не си го натиснал до долу, или вече си го отпуснал нагоре) - той отново зацепва, двигателят отново се премества, и цялата картинка се повтаря в цикъл, което ти не го правиш умишлено, но ако го правиш ще прилича на
          stenli написа:
          едно много неприятно разтрисане все едно, че много бързо натискаш и пускаш рязко съеднинителя.
          Е аз го имам това на стилото, ама точно това, дето го описваш, обаче при мен жило няма, има master и slave cylinder.....

          Коментар


            #20
            Направо ще се гръмна.Оказа се тъпото жило.Специални благодарности на Stenli. Като отивам към морето ще мина да почерпя в сервиза.
            MULTIPLA 1.6 16V BIPOWER 2005-вече бивша
            "Пари,пари,пари....какво са парите?.Тор, от която никнат КРАСИВИ ЦВЕТЯ !!!
            R.I.P РОНИ: http://vbox7.com/play:79085d12

            Коментар


              #21
              :D
              Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

              Коментар


                #22
                kik73bg написа:
                Направо ще се гръмна.Оказа се тъпото жило.Специални благодарности на Stenli. Като отивам към морето ще мина да почерпя в сервиза.
                колега в събота ти бях писал за жилото но явно не си обърнал внимание
                Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

                Коментар


                  #23
                  Прав си Насе.То си ляга на всякъде,но е с около 2 см. по-късо,което явноо е било от значение.Ако идваш на Италфеста ще черпя
                  MULTIPLA 1.6 16V BIPOWER 2005-вече бивша
                  "Пари,пари,пари....какво са парите?.Тор, от която никнат КРАСИВИ ЦВЕТЯ !!!
                  R.I.P РОНИ: http://vbox7.com/play:79085d12

                  Коментар


                    #24
                    Добре де, не ми стана ясно как се е скъсило изведнъж с 2 см. Това при положение, че толкова километри не е имало проблем. Впрочем при дългото жило не би трябвало да има значение, освен ако не е прекарано през точното му място.

                    Коментар


                      #25
                      Правих го 3 или 4 дни преди да изтресе скоростите. Така са го направили,но както казах си лягаше навсякъде. Може би това скъсяване в кожуха го прави по меко ли-направо не знам. Явно играе роля на тампон и като е улегнало добре се е получил този ефект.
                      MULTIPLA 1.6 16V BIPOWER 2005-вече бивша
                      "Пари,пари,пари....какво са парите?.Тор, от която никнат КРАСИВИ ЦВЕТЯ !!!
                      R.I.P РОНИ: http://vbox7.com/play:79085d12

                      Коментар


                        #26
                        Преди 10 тина години една такава простотия ми беше отровила живота. Важното е че всичко е наред. Жилата които се предлагат по магазините са пълна трагедия. Най-вече страдат от кофти материал за бронята. Деформира се, смачква се, жилото почва да се движи трудно.

                        Коментар

                        Working...
                        X