stenli написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Цайт Нот. Който може да помага.
Collapse
X
-
rotdot
-
Честно да ти кажа ,не ми стана много ясно.Но ако се окаже от едно смотано жило,просто ще се гръмна.MULTIPLA 1.6 16V BIPOWER 2005-вече бивша
"Пари,пари,пари....какво са парите?.Тор, от която никнат КРАСИВИ ЦВЕТЯ !!!
R.I.P РОНИ: http://vbox7.com/play:79085d12
Коментар
-
Демек като колата не се движи, натиснал си педала и всичко е нормално, и съединителят се е отделил. Като започне да зацепва, двигателят се премества в определена посока, това измества бронята на жилото, то самото бута/дърпа вилката и все едно отново си натиснал педала до долу, което води до ново отделяне на съединителя, а реално ти не си натиснал педала до долу вече. Като отдели съединителя по този начин - двигателят се връща на изходна позиция, бронята се отпуска, жилото също, но тъй като ти не си си махнал крака от педала на съединителя (не си го натиснал до долу, или вече си го отпуснал нагоре) - той отново зацепва, двигателят отново се премества, и цялата картинка се повтаря в цикъл, което ти не го правиш умишлено, но ако го правиш ще прилича наstenli написа:едно много неприятно разтрисане все едно, че много бързо натискаш и пускаш рязко съеднинителя.
Коментар
-
rotdot
ogi28b написа:Демек като колата не се движи, натиснал си педала и всичко е нормално, и съединителят се е отделил. Като започне да зацепва, двигателят се премества в определена посока, това измества бронята на жилото, то самото бута/дърпа вилката и все едно отново си натиснал педала до долу, което води до ново отделяне на съединителя, а реално ти не си натиснал педала до долу вече. Като отдели съединителя по този начин - двигателят се връща на изходна позиция, бронята се отпуска, жилото също, но тъй като ти не си си махнал крака от педала на съединителя (не си го натиснал до долу, или вече си го отпуснал нагоре) - той отново зацепва, двигателят отново се премества, и цялата картинка се повтаря в цикъл, което ти не го правиш умишлено, но ако го правиш ще прилича наstenli написа:едно много неприятно разтрисане все едно, че много бързо натискаш и пускаш рязко съеднинителя.
Коментар
-
Направо ще се гръмна.Оказа се тъпото жило.Специални благодарности на Stenli. Като отивам към морето ще мина да почерпя в сервиза.MULTIPLA 1.6 16V BIPOWER 2005-вече бивша
"Пари,пари,пари....какво са парите?.Тор, от която никнат КРАСИВИ ЦВЕТЯ !!!
R.I.P РОНИ: http://vbox7.com/play:79085d12
Коментар
-
kik73bg написа:Направо ще се гръмна.Оказа се тъпото жило.Специални благодарности на Stenli. Като отивам към морето ще мина да почерпя в сервиза.Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
-
Прав си Насе.То си ляга на всякъде,но е с около 2 см. по-късо,което явноо е било от значение.Ако идваш на Италфеста ще черпяMULTIPLA 1.6 16V BIPOWER 2005-вече бивша
"Пари,пари,пари....какво са парите?.Тор, от която никнат КРАСИВИ ЦВЕТЯ !!!
R.I.P РОНИ: http://vbox7.com/play:79085d12
Коментар
-
Правих го 3 или 4 дни преди да изтресе скоростите. Така са го направили,но както казах си лягаше навсякъде. Може би това скъсяване в кожуха го прави по меко ли-направо не знам. Явно играе роля на тампон и като е улегнало добре се е получил този ефект.MULTIPLA 1.6 16V BIPOWER 2005-вече бивша
"Пари,пари,пари....какво са парите?.Тор, от която никнат КРАСИВИ ЦВЕТЯ !!!
R.I.P РОНИ: http://vbox7.com/play:79085d12
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар