Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Цайт Нот. Който може да помага.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Цайт Нот. Който може да помага.

    ПОМАГАЙТЕ !!! От една седмица имам сериозен проблем и не знам дали друг се е сблъсквал с него.Започвам с одисеята: Миналия четвъртък излизайки нормално от вкъщи и минавайки около 100-120 км. без никакви признаци спрях за да се видя с приятели ,които бяха дошли в София по работа.След около 3 часа -обядване ,кафе и сладки приказки те си тръгнаха.Качвам се в колата и давам на заден за да изляза от паркинга и колата така се разтресе ,че имах чувството че ще изпадне мотора.Едвам излязох от паркинга.Оттам при майстор "Лисан сервиз".След оглед стигнахме до заключението че са тампони на мотора.Отивам взимам ги с опцията да върна това ,което не ползвам и отивам да ги сменя в гаража на един приятел.Оказа се че предния десен е скъсан,другите са поомекнали ,но здрави.Смених го и радостен се качих в колата, и ха да тръгна и пак същото тресене на заден ход.На другия ден влязох в сервиза. След серия проверки стигнахме до заключението ,че са скоростите.В понеделник намерих такива скорости в Ст.Загора.Взехме ги ,слагаме,палим и УПС,пак същото нещо.Пояснявам,че съединителя е на 10 000 км.Валео френско слагано при тях. Започва се пак гледане и умуване,явно и тези скорости са прецакани.Обаждам се връщаме ги.Днес дойде друга скоростна кутия от Бургас.Слагаме я -и пак същото нещо.Направо ще се побъркам.Може ли да съм такъв Марко Тотев.Между другото сменихме и другите два тампона ,за да сме сигурни.Проверихме и каретата,съединителя и всичко си е наред.Момчетата се хванаха за главите.На мен няма да ви казвам какво ми е.Може ли да има две кутии в БГ за такава кола и те да са преебани.Направо не знам какво да правя.Сега започвам да търся дали има някой, който да ми оправи моите скорости,които са явно счупени.Някой ако може да помага с нещо да казва,че вече леко съм полудял.Благодаря предварително на всички.
    MULTIPLA 1.6 16V BIPOWER 2005-вече бивша
    "Пари,пари,пари....какво са парите?.Тор, от която никнат КРАСИВИ ЦВЕТЯ !!!
    R.I.P РОНИ: http://vbox7.com/play:79085d12

    #2
    Странни неща стават тук написах ти отговор и изчезна.Спомням си че я беше удрял и имаше счупени носач и полуоска май. Да не е останало нещо криво и сега да прави проблем?
    http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
    Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
    FIAT БРАВО 1.2 16v
    ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
    FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

    Коментар


      #3
      infineon написа:
      Странни неща стават тук написах ти отговор и изчезна.Спомням си че я беше удрял и имаше счупени носач и полуоска май. Да не е останало нещо криво и сега да прави проблем?
      Написал си го и ти отговорих: http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...079958#1079958
      MULTIPLA 1.6 16V BIPOWER 2005-вече бивша
      "Пари,пари,пари....какво са парите?.Тор, от която никнат КРАСИВИ ЦВЕТЯ !!!
      R.I.P РОНИ: http://vbox7.com/play:79085d12

      Коментар


        #4
        и защо си мислите че е от кутията.така може и още10 да смениш.като се мъчиш да тръгнеш назад 1 човек да стои отпред и да гледа евентуално от къде са вибрциите.за съединитела-няма нищо сигурно-ако ще и на 0км да е .свали целия комплект съединител и го огледай добре,също и болтовете на маховика

        Коментар


          #5
          А откъде да си мисля че е ,след като казвам,че сме прегледали всичко-съединител болтове,карета и полуоски,тампони и т.н.
          MULTIPLA 1.6 16V BIPOWER 2005-вече бивша
          "Пари,пари,пари....какво са парите?.Тор, от която никнат КРАСИВИ ЦВЕТЯ !!!
          R.I.P РОНИ: http://vbox7.com/play:79085d12

          Коментар


            #6
            Ако има вибрации при тръгване на задна най-вероятно да се прегледа добре жилото на съединителя. Добре ли контактува бронята на жилото към упорните и точки. Същото се получава и при жилото на газта ако има голям луфт на бронята се получава едно придърпване но това не е при теб. Погледни все пак жилото на съединителя.
            Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

            Коментар


              #7
              Добре де,това жило нали служи само да опъне вилката.Какво влияние оказва,за да има това тресене.
              MULTIPLA 1.6 16V BIPOWER 2005-вече бивша
              "Пари,пари,пари....какво са парите?.Тор, от която никнат КРАСИВИ ЦВЕТЯ !!!
              R.I.P РОНИ: http://vbox7.com/play:79085d12

              Коментар


                #8
                Вътрешните карета как са?Някой сети ли се колата докато е на крика да завърти полуоските и в двете посоки?

                Коментар


                  #9
                  Имам такова тресене на стилото със същия мотор и скорости. Само, че е само при потегляне докато е студена, после се оправя. Наистина имаш чувството, че моторът ще излезе да си ходи докато потегляш. Така си карам вече няколко години, като загрее се оправя. Никой не знае какво е и се отказах да търся, караме я само в града. Чакам нещо да изскочи и ще разбера кво му е на пущината.

                  Коментар


                    #10
                    Аре стига ве никой не може да разбере кво му е.Тва да нямате извънземни в колите си?Има 2-3 макс работи и се решава проблема.Интересното е,че Калин е писал за тези работи,че са сменени с нови.Според мен пак казвам,като разкачите кутията свалете съединителя и прегледайте основно маховика.Вижте и да не се е скъсала някоя демпферна пружина,нищо,че е скоро сменян съединителя.
                    FIAT BRAVO 1.6
                    FIAT COUPE 1.8-POWER OF LOVE-EX
                    LANCIA LYBRA 1.8 SW-NOW

                    Коментар


                      #11
                      Демпферната пружина ще тръска на всички скорости. Калине, система против буксуване на гумите имаш ли?

                      Коментар


                        #12
                        popara801 написа:
                        Аре стига ве никой не може да разбере кво му е.Тва да нямате извънземни в колите си?Има 2-3 макс работи и се решава проблема.Интересното е,че Калин е писал за тези работи,че са сменени с нови.Според мен пак казвам,като разкачите кутията свалете съединителя и прегледайте основно маховика.Вижте и да не се е скъсала някоя демпферна пружина,нищо,че е скоро сменян съединителя.
                        Ква демпферна пружина на 1.6?

                        Коментар


                          #13
                          rotdot написа:
                          popara801 написа:
                          Аре стига ве никой не може да разбере кво му е.Тва да нямате извънземни в колите си?Има 2-3 макс работи и се решава проблема.Интересното е,че Калин е писал за тези работи,че са сменени с нови.Според мен пак казвам,като разкачите кутията свалете съединителя и прегледайте основно маховика.Вижте и да не се е скъсала някоя демпферна пружина,нищо,че е скоро сменян съединителя.
                          Ква демпферна пружина на 1.6?
                          MULTIPLA 1.6 16V BIPOWER 2005-вече бивша
                          "Пари,пари,пари....какво са парите?.Тор, от която никнат КРАСИВИ ЦВЕТЯ !!!
                          R.I.P РОНИ: http://vbox7.com/play:79085d12

                          Коментар


                            #14
                            kik73bg написа:
                            rotdot написа:
                            popara801 написа:
                            Аре стига ве никой не може да разбере кво му е.Тва да нямате извънземни в колите си?Има 2-3 макс работи и се решава проблема.Интересното е,че Калин е писал за тези работи,че са сменени с нови.Според мен пак казвам,като разкачите кутията свалете съединителя и прегледайте основно маховика.Вижте и да не се е скъсала някоя демпферна пружина,нищо,че е скоро сменян съединителя.
                            Ква демпферна пружина на 1.6?
                            Ааа, може да има предвид пружина на феродов диск... мхм. Никога не съм сменял съединител

                            Коментар


                              #15
                              kik73bg написа:
                              Добре де,това жило нали служи само да опъне вилката.Какво влияние оказва,за да има това тресене.
                              Функцията на жилото е колкото се премести педала спрямо купето, толкова да премести вилката спрямо кожуха на кутията,въпреки промяната на разстоянието между кутията и купето. Особено при потегляне това разстояние се променя най-много и в различна посока в зависимост от това дали тръгваш напред или назад. Връзката между купето и кутията е бронята на жилото.Ако има и най-малък проблем с твърдостта и или опорите към купето и кутията в случая както е при теб при отпускане на съединителя, кутията се премества към купето,смачква бронята,което води веднага до отпускане на вилката без ти да си преместил педала. Следва отделяне на съединителя и кутията се връща на старото положение. Бронята пак се опъва и изтегля вилката и кутията се премества. Надявам се че ме разбираш какво се опитвам да обясня.

                              Коментар

                              Working...
                              X