Да не забравяме, че онея по пътищата с "близалките" и те карат коли, да не стане така да изкочи някой със "слънчоглед" който кара стило... и тогава 50лв честитка ще има. Пускайте си светлините и не си пълнете главите с глупости. Колана и той не е удобен ама всичко го слагат.... сигурно има защо. Казвам всичко това с най-чисти и добри намерения, дано съм бил разбран правилно от всички!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Стило-фарове и закон
Collapse
X
-
rotdot написа:Alex_RT написа:Електромери ли имате в колите или какво? Какъв е смисъла от тея гимнастики и цигании от дрено изтарикатяване да не завъртим едно копче. Не мога да разбера какво толкова има в това да се кара на включени светлини- това спасява живот и е доказано. Аз лично карам с включени светлини и през деня и това е от поне 7-8 години изграден навик, не е нищо сложно. Нека бъдем културни на пътя и повече европейци .В скандинавските страни също се карат автомобилите с включени фарове целогодишно. Майната му на закона, но най-малкото така е по-безопасно.Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
Коментар
-
rotdot
Alex_RT написа:Да не забравяме, че онея по пътищата с "близалките" и те карат коли, да не стане така да изкочи някой със "слънчоглед" който кара стило... и тогава 50лв честитка ще има. Пускайте си светлините и не си пълнете главите с глупости. Колана и той не е удобен ама всичко го слагат.... сигурно има защо. Казвам всичко това с най-чисти и добри намерения, дано съм бил разбран правилно от всички!Alex_RT написа:Аз затова сложих моите. Стилото си е уникално смотано измислено, че да не можеш да си смениш в рамките на 5 мин крушка. Тези с 9 диода от диалекстриим обаче не са надеждни, но светят достатъчно силно. Тези тип CRee, които са с охлаждане определено държат повече, но пък са по-тежки и ми се случва по дупките да изпадат от фасунгата. Никой не карам да кара на такива диоди, споделям мнение. Пожелание е. Аз си карам и ме виждат, и не ме спират. В скандинавските страни също нощта е с месеци и се самоубиват като откачени. На фиата няма нужда да изграждаш навик, просто си оставяш светлините включени, и те са си включени.
Коментар
-
Сложих DRL модул - 35 лв , поставяне -15 лв, вързахме го към дългите светлини - сменят се по - лесно, включват се автоматично...http://drl.viewbg.net/index.htmSTILO JTD 1.9- 115 BLACK
Коментар
-
rosian написа:Сложих DRL модул - 35 лв , поставяне -15 лв, вързахме го към дългите светлини - сменят се по - лесно, включват се автоматично...http://drl.viewbg.net/index.htmLANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс
Коментар
-
днес бях на габарити и късмета беше с мен и след един завой които направих веднага следваше изненадата от среща със слънчогеда на кат и ме спряха за щастие само ме предупредиха че на габарити и халогени не е позволени къси светлини или ако колата ти е по нова и има дневни светлини няма проблем, така че вече съм на къси постоянно.пичовете спираха наред, така че след като спрат да предупреждават ще започнат актовете, като изрично ми казаха че гледат късите а не габарити и тем подобни шмекерии. Според мен не се занимавайте да си усложнявате живота и си карайте на фарове, пак като изгорят крушките ще сменяме.Fiat Stilo 1,9 JTD 115hp 2002г.
Citroen Berlingo(B9) - 1.6HDI
Skoda Fabia 1,9 SDI (спънат кон) 2005г. бивша служебна
Renault Clio 1,5 DCI 2004-бивша
............
Коментар
-
Eeeх тия крушки, изгарящите... Аз така си карам от 2 години и като се има предвид че гася и паля постоянно не са изгорели. Минал съм 10 000 км някъде. Все пак това са 12 волтови халогени, не са ми изгорели, не случайно ги слагат по окачените тавани със трансформатори, щото горят по трудно от 220 волтовите. Що се отнася до паленето, има едно реле когато върти стартера ги изключва да не се мъчи акумулатора. Това на пунто и на браво, и на стило не може да не е така.
Коментар
-
а пък моят акумулатор е на 4 години и 80 000 км. и пак пали веднага.когато купих колата имах изгорял габарит и в Александър Ауто ми обявиха 50 лв.!!! за труд.с едно фенерче половин час оглеждах кое болче какво държи и почнах да разглобявам.свалих гумите за да махна подкалниците, за да махна бронята, за да извадя фаровете. след като разучих коя крушка къде стои и как се вади вече не ми се налага да разглобявам половината кола, за да си сменя крушка поне на десния фар.левия го вадя, но без да махам гумата и подкалника.за 4 години това упражнение съм го правил 2 пъти на левия фар като имайте в предвид, че карам на фарове през лятото от както излезе закона да караме на фарове през деня през зимата.FIAT STILO 1.6 16V 3 врати
Коментар
-
С фарове и без фарове нямаме елементарна култура на пътя. За невярващите едно клипче, е то не е от БГ но и при нас е същото. http://www.youtube.com/watch?feature...&v=-iYGAcn66o4Chrysler Voyager 2.5TD/ 2000г.
ex. Fiat Tempra /`91 / 1.9TDS
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар