Хопа нова загадка, днес се ходих на диагностика на маторя на темпрата.....оказа се че всичко е супер, само дето ламбда сондата си заминава ама......здраве да е, сега по интересното е че от време на време динамото прави магарии. Преди време смених доста неща по него и сега единственото което остана му е дошло времето........оказа се че един от диодите си е заминал...приемам го за вярно понеже въпреки че от известно време лампата светва мнооооого лекичко-после загасва...но си зарежда, та въпроса ми е :Някой сменял ли е тези диоди на алтернатора на Типо/Темпра и ако да да каже с какви ги е сменил, понеже това ще го правя неделя, и може да не работят магазините, а не ми се остава без кола.понеже гледам има един ку спорове за това алтернатор ли е или динамо , ама за сменени части, по точно тези диоди нищо не намерих.......разбрах че може и да са заляти със смола или нещо такова, та ако имате някакво инфо ще е от полза преди да отстраня хернията от мотора
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Какви диоди да купя за Алтернатора на Темпрата
Collapse
X
-
Какви диоди да купя за Алтернатора на Темпрата
СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007
Етикети: –
-
хм супер, а ако само единия се е скапал трябва ли да ги сменя всичките или само скапания?СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007
Коментар
-
Ако проблема е в "малките"диоди-тези/или подобни/ стават,не е нужно и трите да са абсолютно еднакви...захранват регулатора и лампата.Ако обаче проблема е в "силовия" изправител,там диодите са на две плочки-2Х3 бр./обикновено/-плюсова и минусова-там се сменя цялата плочкаУспех !Ex. Grande Punto Driver
Коментар
-
Значи в алтернатора има 6 мощни диода слойени на 2 плочки по 3 и три маломощни за захранване на регулатора. Трите малки диода са в един корпус с четири извода, проблема едвва ли е от тях. При мен проблема беше в два от мощните диоди, които са заварени на алуминиева плочка по три на плочка и двете плочки са затворени една върху друга. За целия блок ми искаха 50/60 лв. и затова аз избих старите диоди и сложих на тяхно място от алтернатор за ЛАДА. Процеса е труден но става диодите са В20 (20 амперови) но като се има в предвид че динамото на ладата е 55А а на фиата е 65А. Значи ако намериш някои кам 25/30А ще стане ( и с ладови работи вече една година) Три от диодите са с А към корпус а другите три с К към корпус (демек прав и обратен). При мен динамоот беше Magneti Mareli при теб може и да е друго (BOSСH или Mitsubishi)
Коментар
-
моето алтернаторче е Магнет МарелиСЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007
Коментар
-
обещавам, мисля доста хора ги вълнува този проблемСЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007
Коментар
-
Fiat 127 написа:И аз го имам същия проблем с лампата. Ама не ми се занимава. Хайде като го оправиш да кажеш как е и аз да се помъча, че малко съм бос в спойките и другите такива работиFIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC
Коментар
-
Колеги помощ!Колата е Типо 1.4 моно,та проблема е следния: Свети лампата на акумулатора и на празен ход зарежда 14,4,но при включване на консумация като фарове или парно зареждането пада под 13. Занесох динамото на майстор той го проверява със машина,въртя го и каза че е напълно изправно.Въпреки това по съвет на много хора смених релето с четките-ефект нулев.Друг майстор замерва диодите и каза че са изправни и замери динамото за късо някъде по корпус каза че е напълно изправно.Като го сложа на тъпия ФИАТ обаче мизерията започва. Колеги помагайте А и да добавя няма разбити лагери или разхлабен ремък!!Лампата свети винаги,но без консумация си зарежда идеално.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар