Дали ще стане да си сменя поторчето с перката на радятора с такова без климатиктам моторчето е по малко че моето е много голямо и много се товари инсталацията и е сменям вече 2 пъти Нещо цялата инсталация не е много надеждна като мине 10 години сменял съм и жиците и моторчето с жиците
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Дали ще стане да си сменя перката на радятора с
Collapse
X
-
Точна това казвам сменял съм всички перката с моторчето и жиците сменял съм само жиците и пак същото самия мотор на перката е голям и бая ток гълта и от там идва всичко ако е без климатик 1.1 няма такива проблеми там моторчето е малко сега ще пътувам / 1400 км/ и не ми се включва 1 ва степен сега ще сменя някой работи да видим как е
Коментар
-
Браво/Брава ли е колата? Правилно ли разбирам, че колата е с неработеща първа степен на вентилатора и е с климатик/климатроник. Ако е така аз до миналата седмица се борих с нея (първата степен) и накрая отстраних проблема. Мога да помогна предполагам.Play Golf ,but not drive golf!!!
Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium
Коментар
-
Реостат и релета здрави ли са? При мен се оказа здрав реостата, изчетох доста информация, която в моя случай се оказа непълна. Релетата при мен се оказаха 3 на брой, а аз проверявах само 2, тъй като тук ми писаха, че са само 2 на брой. В крайна сметка се оказа, че има отделно трето реле ,което служи да включва също първата степен на вентилатора. Нека да разясня:1) Щом върти вентилатора на 2 степен едва ли има изгорели бушони2) Ако реостата е здрав се насочваш към релета , датчици 3) Гледах схема на пунто 1,2 2000 година, подобна е с тази на брава 1,6, в случая при мен какво се оказа- има 2 релета едно 20 А и едно 30А, те управляват двете степени на вентилатора, проверих ги тях, бяха здрави. Извадих релета от куплунзите и включих климатика-перката завъртя, което значи че има още едно реле което да включва перката, намерих го, то е 50 А. Имаше нагоряла обувка. В случая това реле беше проблемното и след него двете изправни релета от 20А и 30А не функционираха просто защото не достига напрежение. Личното ми мнение да отделиш повечко време , но да си направиш колата както трябва и с части пригодени за нея (ако ще и 2 ръка да са).4) Ако се окаже развален реостат можеш на първо време да направиш мост, така ще ти тръгва 1 степен по сигнал от датчика, но реално ще се върти 2 степен (по-рано ще се вклюва вентилатора и няма да загрява толкова колата)5) При пунто 1,2 2000 година определянето на това кога да се включи вентилатора става по сигнал, който идва от датчика в компютъра на колата, след това отива сигнал към релетата и те включват вентилатораPlay Golf ,but not drive golf!!!
Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар