Добър ден колеги нз дали точно тука трябва да пусна темата ,но ако не е тука преместетея имам следния проблем имам стило от 3 дена и забелязах 4е скоростите жлизат малко трудно и задна прехарква, а като натисна съединителя до доло буквално ще го изкарам от копето влизат мо леко и задна не прехарква .Питам се това от съединителя ли е или от скоростната и какъв може да е проблема ;1 дали реглаж н съединителя или е заминал 2)или от скоростната БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
проблем скорости
Collapse
X
-
Честито Стило, ама да кажеш модел година нещо по което да се ориантираме.В движение как влизат скоростие, а на място, а на запален двигател? Колага обслужвана ли е? Масло на СК проверявано ли е? Тест на съединителя да правен?Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
-
Колега съединителя на Стилото е хидравличен и саморегулиращ се с гасител на вибрацийте и трептенията.Опитай на изключен мотор както те съветва по горе колегата.Ако включват по добре можеш да се насочиш към проблем в съединителя.Ако си със Стило жтд 115 задна скорост е също синхронизирана.Смени по скоро съединителя за да не прецакаш скоростите.Успех.Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP
Коментар
-
Извинявам се стилото е 1,9 жтд по талон е 2002 значи не е провероно маслото на скоростити но преди малко забелязах че като натисна съединителя до доло както трябва някои пат задна влиза без да похърка изобщо а някои път поърква, и още нещо на талото ми свети една жълта лампа круща със въпросителен вътре.
Коментар
-
adrian86 написа:А може ли да е заминал тампона на двигателя които държи към скоростната незнам дали се изказах правилно надявам се да стеме разбрали.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Педалана съединителя при ненатиснато полужение трябва д е на едно ниво с този на спирачките. Теста се прави като подпреш предните гуми на тротоар, натискаш съединителя и палиш и включваш на 3-та пускаш плавно съединителя и ако угасне колата съединителя ти е ОК, ако не угасне значи че преплъзва.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Човека казва,че като натисне силно съединителя,скоростите почват да включват по добре.Съединителя отделя ниско долу.Проблема е или въсдух в системата или агонизиращ притискателен диск/омекнали ламели/.Като свалиш педала по надолу ще намалиш хода още по вече и тогава ще влошиш положението.Напомпай преди да включиш на скорост за да провериш за въздух.Ако включва по добре може би има въздух във системата.За това са повдигнали педала малко за да може да включва.Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP
Коментар
-
не мога да преценя дали като напомпам има малко подорение или е от това че натискам до край съединителя ,ако не е от въздуха ще трябва да сменям съединител комплект или само притискателен диск. Да ми кажете сервиз тука в софия кадето мога да проверя състоянието на колата и по конкретно на съединителя, но ако може да е при някои коректен маистор а не само да ми вземе парите и нищо да не направи . А като каза пари колко струва смяната на съединител оринтировачно като труд трудно ли се сменя и какви пари ще е труда . Благодаря на всичко колеги който помогнаха по моя проблем лека и безаварйна .
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар