Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Малко въпросче, за диагностика - FES

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Малко въпросче, за диагностика - FES

    днеска купих от един човек кабел VAG KKL , почнах да се свързвам и на "двигател" нямаше проблеми, но исках да вляза в ABS и ми излезе ето това http://prikachi.com/images/836/5111836d.jpgКакви са тези пинове, някой има ли си на представа ?
    Punto JTD
    http://prikachi.com/images/505/4734505h.jpg

    #2
    http://forum.fiat-bg.org/search.php?mode=results
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #3
      натискаш Y и си свиркаш
      браво 1,6/90 - 09 г.

      Коментар


        #4
        slonikon написа:
        натискаш Y и си свиркаш
        неиска, пише проблем с кабела или проблем с настройките, нещо такова
        Punto JTD
        http://prikachi.com/images/505/4734505h.jpg

        Коментар


          #5
          Колега, използвай търсачката, мисля че в ЧЗВ имаше тема и всичко е обяснено там, накратко ти трябва един преход за VAG 2x2 и от там си пускаш кабелчета 3 на брой, и си закачаш ABS, Airbag и Сервоусилвател мисля че можеше, за другите екстри ти трябва ELM.

          Коментар


            #6
            http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=44072Ето ти буксатаhttp://imageshack.us/photo/my-images/696/buksa.png/

            Коментар


              #7
              аха. проблема е, че кабела чете само от краче 7, а твоя АБС излиза от колата на краче 1. затова трябва да окъсиш пинове 1 и 7 вътре в кабела, както е показано тук http://fiatecuscan.net/SupportedVehiclesList.aspx гледай вдясно на страницата, по-надолу ADAPTER CABLE 1 е твоя случай. ето ти да се ориентираш кое краче кое е - 1 е най вдясно, 7 е предпоследното горе (с жълтия кабел) 16 е долу влявоможе да направиш и като мен - така можеш да си го бучкаш на всякакви коли и на всякакви пинове, ама е грозно.
              браво 1,6/90 - 09 г.

              Коментар


                #8
                slonikon написа:
                аха. проблема е, че кабела чете само от краче 7, а твоя АБС излиза от колата на краче 1. затова трябва да окъсиш пинове 1 и 7 вътре в кабела, както е показано тук http://fiatecuscan.net/SupportedVehiclesList.aspx гледай вдясно на страницата, по-надолу ADAPTER CABLE 1 е твоя случай. ето ти да се ориентираш кое краче кое е - 1 е най вдясно, 7 е предпоследното горе (с жълтия кабел) 16 е долу влявоможе да направиш и като мен - така можеш да си го бучкаш на всякакви коли и на всякакви пинове, ама е грозно.
                аха ясно същия е ! :D мерси много за информацията :D викаш ако не ми се занимава 2х2 да си взема и да стане уж без да давам на късо и експерименти :D
                Punto JTD
                http://prikachi.com/images/505/4734505h.jpg

                Коментар


                  #9
                  http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=90123Ето, колегата ги продава, коректен е. Трябва ти номер 4. Сега ЕЛМ поевтиня, по времето по което си купувах VAG KKL, Елм-а беше 90 лева.

                  Коментар


                    #10
                    аз директно забих клемички с кабелчета на ВАГ-КОМ кабела (7-к линия, 5 или 4 - маса, 16 - +12в) и запоих сондички на другия им край. като ми пречат ги дръпвам и кабела си е девствен :D . не знам с 2х2 как се прави.то не е кой знае какъв експеримент, но не се препоръчва да окъсяваш и краче 3 , което е за еърбега, с другите, щот можело да гръмне. и ако се появи проблем с еърбега пак трябва да бучиш разни кабели, или да ровиш из ваг-кома с поялника. според мен оттам се губи целия смисъл от упражнението. хората ги правят с разни ключета и пр. за да заобиколят тоя проблем и то става една... вместо да намерят 3 изолирани клемички с ф 1 мм и кви да е шишове за сонди и да се приключи.
                    браво 1,6/90 - 09 г.

                    Коментар


                      #11
                      егати филма... направо съжалявам за тоя кабел вече, адските простотии уж подържа незнам си кво незнам си що... накрая излезе, че нищо не подържа освен двигател Мисля, да не влизам във филма с преправяне защото накрая, като не стане нищо, ще го ударя в земята и като взема тва "2х2" единия край отива във ваг-кома , ми другите 2 къде отиват ?
                      Punto JTD
                      http://prikachi.com/images/505/4734505h.jpg

                      Коментар


                        #12
                        slonikon написа:
                        аз директно забих клемички с кабелчета на ВАГ-КОМ кабела (7-к линия, 5 или 4 - маса, 16 - +12в) и запоих сондички на другия им край. като ми пречат ги дръпвам и кабела си е девствен :D . не знам с 2х2 как се прави.то не е кой знае какъв експеримент, но не се препоръчва да окъсяваш и краче 3 , което е за еърбега, с другите, щот можело да гръмне. и ако се появи проблем с еърбега пак трябва да бучиш разни кабели, или да ровиш из ваг-кома с поялника. според мен оттам се губи целия смисъл от упражнението. хората ги правят с разни ключета и пр. за да заобиколят тоя проблем и то става една... вместо да намерят 3 изолирани клемички с ф 1 мм и кви да е шишове за сонди и да се приключи.
                        колега ще може ли да покажеш как си го направил ?
                        Punto JTD
                        http://prikachi.com/images/505/4734505h.jpg

                        Коментар


                          #13
                          всичко си поддържа кабела, просто може да чете само от краче 7 на неговият си куплунг. на куплунга на колата ти на дупка 7 излиза двигателя - затова го чете. абс излиза на дупка 1, еърбег - на дупка 3 и пр., както е показано на снимката на буксата по-горе. т.е. ако го направиш като мен с 3 сонди, в буксата на колата забиваш масата на 5-та дупка, +12 волта на 16 дупка и местиш к-линията, в зависимост какво искаш да четеш. след малко ще сляза да снимам как съм направил сондичката.ето
                          браво 1,6/90 - 09 г.

                          Коментар


                            #14
                            аха, ясно колега благодаря много за разясненията, и благодаря на Emzo за полезната и подробна тема :D демек трябва да направя ето това http://www.lancia-bg.com/forum/downl...ewрабрах сега защо някой от кабелите са със копченце Мислех, че просто ше вкарам кабела и ще стане всичко но уви... Сега трябва да намеря жичкаджия да направя , както на снимката, защото не съм барникал до сега такива тънки неща Благодаря още веднъж на отзовалите се :D
                            Punto JTD
                            http://prikachi.com/images/505/4734505h.jpg

                            Коментар


                              #15
                              Тия дни се позанимавах малко с кабела, и реших да го правя сам. Малко бях депресиран да не я счупя ама в крайна сметка стана, като по учебник с помоща на ето тази тема:http://www.lancia-bg.com/forum/viewtopic.php?f=17&t=20956(мерси на колегата, който я е направил, и на всички отзовали се!!!)Най големия филм се оказа не запояването на тясно място а поялника Взех един... хванах една жичка и по едно време почна да капе пластмаса на платката , поглеждам дръжката се разпада взех друг той с дървена дръжка разтапя калая между 1-3 минути взех от един приятел , нищо не стана пак, и накрая си взех едно поялниче от жичкаджийски магазин за 10 кинта и се реши проблема.http://prikachi.com/images.php?image...pgсвърши работа за 5-10 мин просто чуден малко жички http://prikachi.com/images.php?images/92/5143092r.jpgи ето тва са:3-71-77-9търсех копче но нямаше с няколко режима на работа ето я и грешката изтрита от ABC http://prikachi.com/images/980/5142980y.jpg
                              Punto JTD
                              http://prikachi.com/images/505/4734505h.jpg

                              Коментар

                              Working...
                              X