Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

"специален" ключ за ангренажния ремък за Мареа 1.8

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    u_bo написа:
    двете степени на вентилатора провери ли си?
    Да, работят. В понеделник ми диагностицираха колата в сервиза на AXM в Ямбол. Нищо не откриха. Сега си купих тази добавка на BARDAHL и мисля да промия радиатора и цялата охладителна система с нея по приложеното предписание. След това ще направя натоварване на двигателя извънградско да видим как ще се държи двигателя. Ако не се оправи, ще сменям помпата тогава ...
    Фиат Мареа - седан, 1.8 16V бензин, 97г., 113 к.с.(83KW)

    Коментар


      #17
      didalko написа:
      u_bo написа:
      двете степени на вентилатора провери ли си?
      Да, работят. В понеделник ми диагностицираха колата в сервиза на AXM в Ямбол. Нищо не откриха. Сега си купих тази добавка на BARDAHL и мисля да промия радиатора и цялата охладителна система с нея по приложеното предписание. След това ще направя натоварване на двигателя извънградско да видим как ще се държи двигателя. Ако не се оправи, ще сменям помпата тогава ...
      помпата ако не знаеш кога е сменянаи ако не си я сменял с ангр. комплект - по-добре от нея започни.не е философия да си сложиш белези на ремъка и после да го зацепиш ’както си беше’

      Коментар


        #18
        u_bo написа:
        didalko написа:
        u_bo написа:
        двете степени на вентилатора провери ли си?
        Да, работят. В понеделник ми диагностицираха колата в сервиза на AXM в Ямбол. Нищо не откриха. Сега си купих тази добавка на BARDAHL и мисля да промия радиатора и цялата охладителна система с нея по приложеното предписание. След това ще направя натоварване на двигателя извънградско да видим как ще се държи двигателя. Ако не се оправи, ще сменям помпата тогава ...
        помпата ако не знаеш кога е сменянаи ако не си я сменял с ангр. комплект - по-добре от нея започни.не е философия да си сложиш белези на ремъка и после да го зацепиш ’както си беше’
        Сменял съм ремъците и ролките, но помпата не съм я сменял ...
        Фиат Мареа - седан, 1.8 16V бензин, 97г., 113 к.с.(83KW)

        Коментар


          #19
          didalko написа:
          u_bo написа:
          didalko написа:
          u_bo написа:
          двете степени на вентилатора провери ли си?
          Да, работят. В понеделник ми диагностицираха колата в сервиза на AXM в Ямбол. Нищо не откриха. Сега си купих тази добавка на BARDAHL и мисля да промия радиатора и цялата охладителна система с нея по приложеното предписание. След това ще направя натоварване на двигателя извънградско да видим как ще се държи двигателя. Ако не се оправи, ще сменям помпата тогава ...
          помпата ако не знаеш кога е сменянаи ако не си я сменял с ангр. комплект - по-добре от нея започни.не е философия да си сложиш белези на ремъка и после да го зацепиш ’както си беше’
          Сменял съм ремъците и ролките, но помпата не съм я сменял ...
          и защо ? като не си я сменял, да не беше сменил и ролките, а само ремъка.помпата ти се явява ролка, така все едно си сменил повечето ролки, НО не всичките

          Коментар


            #20
            Ами аз сега като сменях ангренажен ремък и ролките, трябваше ли да сменя водна и гориво-нагнетателна помпа, че така все едно съм сменил повечето ролки, но не всичките?

            Коментар


              #21
              На 1.8 16V двигателя водната помпа се върти от ангренажния ремък, като по този начин играе ролята и на ангренажна ролка.
              "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
              Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
              Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

              Коментар


                #22
                Synthy написа:
                На 1.8 16V двигателя водната помпа се върти от ангренажния ремък, като по този начин играе ролята и на ангренажна ролка.
                моля те недей поправя, модератора, че ей сега ще ни ’предупреди’ защо разбираме повече от него.иначе коментара му е за темата с бисерите

                Коментар


                  #23
                  Предупреждавам те неофициално, защото постът ти е напълно извън темата и не носи никакъв смисъл в нея, а тя се отнася за конкретен технически проблем. Но ще се направя, че не съм го видял, за да не задръстваш раздела "За форума" с поредната тема, че си неправилно предупреден и ощетен от модератор. Аз понеже не разбирам повече от вас, затова питам, за да се науча, ама ти ако имаш за цел да се правиш на остроумен - не ти се получи. Пак питам:Ами аз сега като сменях ангренажен ремък и ролките, трябваше ли да сменя водна и гориво-нагнетателна помпа, че така все едно съм сменил повечето ролки, но не всичките?В допълнение ще кажа, че на 1.9 JTD като моя, освен водната помпа, гориво-нагнетателната също се върти от ангренажния ремък. Така и двете помпи играят роля на ангренажни ролки.

                  Коментар


                    #24
                    Еми според мен, а и според това което съм чел за смяната на ангренаж - трябвало е да смениш водната. При ГНП не знам как седи въпроса с лагерите и ролките - не съм имал никога такава кола и не мога да кажа нищо. Но според мен си допуснал грешка, че не си сменил водната помпа.
                    "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                    Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                    Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                    Коментар


                      #25
                      Ако е здрава - може и да не се сменя. И реално на практика, много хора карат по поне още 2 агренажа с помпата, с която е дошла колата.
                      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                      Коментар


                        #26
                        Личното ми мнение е, че ако помпата е здрава може и да не се сменя, не защото е лошо да се смени, а защото не се знае каква ще сложиш. Може да сложиш нова и да се окаже в пъти по несполучлива от оригиналната. Аз карам над 106 000 км с водната помпа, която е купена с колата (оригнална вероятно). Изводите правете сами.
                        Play Golf ,but not drive golf!!!
                        Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
                        C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium

                        Коментар


                          #27
                          Alex_RT написа:
                          ...ако помпата е здрава може и да не се сменя, не защото е лошо да се смени, а защото не се знае каква ще сложиш...
                          Напълно съгласен!
                          "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                          Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                          Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                          Коментар


                            #28
                            по темата - в няколкото поста препоръчващи да НЕ се сменя помпата присъстваше думата ’AKO’,затова ще се поправя - ако ти се рискува -’ не си сменяй водната помпа’ въпреки, че в сървиз мануала пише друго.Вярно е, че често новозакупените помпи са боклуци - в 90% от случаите това е защото тези помпи се закупуват от сервиза извършващ замяната и те купуват помпа от 40 лв. / с отстъпката за 25лв./ като казват на клиента, че са му сложили Оригинална за 150 лв.В останалите 10% шофера си купува сам помпата без изобщо да се е поинтересувал кои са хубавите помпи и по какво за познае ментетата имитиращи хубавите помпи.Има случаи когато може да не сменяш водната помпа - но тогава наистина трябва да си сигурен в произхода и възраста на старата водна помпа. Чудя се колко от тези дето препоръчват да не се следват спецификациите и да се кара със старата помпа са виждали резултата от повреда във водната помпа ?пак по темата - @ogi28b - твоя пост беше с грешна информация, подвеждаща автора на темата - поне 30% от тук четящите знаят КОЛКО СТРУВА ГОРИВОНАГНЕТАТЕЛНА ПОМПА - така, че моля те не обиждай интелекта ми с подобни оправдания, че поста ми е офтопик. Поста ми беше точно по темата - ти подвеждаш питащия, да не следва препоръките на производителя и да не си смени водната помпа. За незнаещите да поясня - нова ГНП струва четирицифрена сума.

                            Коментар


                              #29
                              Добре колеги, в крайна сметка има ли някой в форума, който да ми услужи с въпросните пети за моя двигател?
                              Фиат Мареа - седан, 1.8 16V бензин, 97г., 113 к.с.(83KW)

                              Коментар

                              Working...
                              X