u_bo написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
"специален" ключ за ангренажния ремък за Мареа 1.8
Collapse
X
-
Фиат Мареа - седан, 1.8 16V бензин, 97г., 113 к.с.(83KW)
-
u_bo
didalko написа:u_bo написа:двете степени на вентилатора провери ли си?
Коментар
-
u_bo написа:didalko написа:u_bo написа:двете степени на вентилатора провери ли си?Фиат Мареа - седан, 1.8 16V бензин, 97г., 113 к.с.(83KW)
Коментар
-
u_bo
didalko написа:u_bo написа:didalko написа:u_bo написа:двете степени на вентилатора провери ли си?
Коментар
-
u_bo
Synthy написа:На 1.8 16V двигателя водната помпа се върти от ангренажния ремък, като по този начин играе ролята и на ангренажна ролка.
Коментар
-
Предупреждавам те неофициално, защото постът ти е напълно извън темата и не носи никакъв смисъл в нея, а тя се отнася за конкретен технически проблем. Но ще се направя, че не съм го видял, за да не задръстваш раздела "За форума" с поредната тема, че си неправилно предупреден и ощетен от модератор. Аз понеже не разбирам повече от вас, затова питам, за да се науча, ама ти ако имаш за цел да се правиш на остроумен - не ти се получи. Пак питам:Ами аз сега като сменях ангренажен ремък и ролките, трябваше ли да сменя водна и гориво-нагнетателна помпа, че така все едно съм сменил повечето ролки, но не всичките?В допълнение ще кажа, че на 1.9 JTD като моя, освен водната помпа, гориво-нагнетателната също се върти от ангренажния ремък. Така и двете помпи играят роля на ангренажни ролки.
Коментар
-
Еми според мен, а и според това което съм чел за смяната на ангренаж - трябвало е да смениш водната. При ГНП не знам как седи въпроса с лагерите и ролките - не съм имал никога такава кола и не мога да кажа нищо. Но според мен си допуснал грешка, че не си сменил водната помпа."За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
Личното ми мнение е, че ако помпата е здрава може и да не се сменя, не защото е лошо да се смени, а защото не се знае каква ще сложиш. Може да сложиш нова и да се окаже в пъти по несполучлива от оригиналната. Аз карам над 106 000 км с водната помпа, която е купена с колата (оригнална вероятно). Изводите правете сами.Play Golf ,but not drive golf!!!
Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium
Коментар
-
Alex_RT написа:...ако помпата е здрава може и да не се сменя, не защото е лошо да се смени, а защото не се знае каква ще сложиш..."За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
u_bo
по темата - в няколкото поста препоръчващи да НЕ се сменя помпата присъстваше думата ’AKO’,затова ще се поправя - ако ти се рискува -’ не си сменяй водната помпа’ въпреки, че в сървиз мануала пише друго.Вярно е, че често новозакупените помпи са боклуци - в 90% от случаите това е защото тези помпи се закупуват от сервиза извършващ замяната и те купуват помпа от 40 лв. / с отстъпката за 25лв./ като казват на клиента, че са му сложили Оригинална за 150 лв.В останалите 10% шофера си купува сам помпата без изобщо да се е поинтересувал кои са хубавите помпи и по какво за познае ментетата имитиращи хубавите помпи.Има случаи когато може да не сменяш водната помпа - но тогава наистина трябва да си сигурен в произхода и възраста на старата водна помпа. Чудя се колко от тези дето препоръчват да не се следват спецификациите и да се кара със старата помпа са виждали резултата от повреда във водната помпа ?пак по темата - @ogi28b - твоя пост беше с грешна информация, подвеждаща автора на темата - поне 30% от тук четящите знаят КОЛКО СТРУВА ГОРИВОНАГНЕТАТЕЛНА ПОМПА - така, че моля те не обиждай интелекта ми с подобни оправдания, че поста ми е офтопик. Поста ми беше точно по темата - ти подвеждаш питащия, да не следва препоръките на производителя и да не си смени водната помпа. За незнаещите да поясня - нова ГНП струва четирицифрена сума.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар