Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

"специален" ключ за ангренажния ремък за Мареа 1.8

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    "специален" ключ за ангренажния ремък за Мареа 1.8

    Колеги от къде мога да си намеря "специалния" ключ за демонтаж/монтаж на ангренажния ремък на Мареа 1.8?Или ако някой може да ми услужи с такъв от София или околието ще е супер.
    Фиат Мареа - седан, 1.8 16V бензин, 97г., 113 к.с.(83KW)

    #2
    говориш за пети за зацепване на валовете или ти трябва ключ за развиването на ролките?
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #3
      S_BANKOV написа:
      говориш за пети за зацепване на валовете или ти трябва ключ за развиването на ролките?
      Точно за петите питам, които се изпозлват за застопоряване на разпределителните валове. Четах в друга тема, че под наем е можело да се вземат от някъде.
      Фиат Мареа - седан, 1.8 16V бензин, 97г., 113 к.с.(83KW)

      Коментар


        #4
        Виж в лисан сервиз май там даваха под наем - но не съм съвсем сигурен
        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

        Коментар


          #5
          А как да разбера дали ДВГ-то ми е с VVT (Variable Valve Timing) т.е. с променливо газоразпределение, чрез влияние върху разпределителните валове
          Фиат Мареа - седан, 1.8 16V бензин, 97г., 113 к.с.(83KW)

          Коментар


            #6
            Нямаш, 101%
            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

            Коментар


              #7
              добре, а само петите достатъчни ли са при смяната на ангренажния ремък, помпа, ролки и т.н. или трябва и още някакъв допълнителен инструмент за измерване на най-висока точка на не знам си какво там?
              Фиат Мареа - седан, 1.8 16V бензин, 97г., 113 к.с.(83KW)

              Коментар


                #8
                Личен съвет , да не се обидиш нещо. Отиди на майстор или в сервиз. Щом задаваш такива въпроси не си много на ясно кое как става. Помпа нямаш(освен бензиновата) ама тя няма какво да се зацепва. Явно си чел от интернет нещо за дизелов двигател. Не се захващай , голям проблем става като се скъса ремъка или не е зацепен правилно.

                Коментар


                  #9
                  Никой не се е родил научен
                  FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

                  Коментар


                    #10
                    колегата има предвид водна помпа наи вероятно а този ремък ако маистора е добър го сменя и без вапросните пети както го направи при мен стига да е зацепен правилно предния път

                    Коментар


                      #11
                      didalko написа:
                      добре, а само петите достатъчни ли са при смяната на ангренажния ремък, помпа, ролки и т.н. или трябва и още някакъв допълнителен инструмент за измерване на най-висока точка на не знам си какво там?
                      Правилно си се ориентирал: и това ти трябва (на 1-ви цилиндър хващаш ГМТ). Може и с белега на маховика, но аз лично бих го направил с уреда на 1-ви цилиндър - най-точно е.И един съвет: ако нямаш канал и един свободен ден - изобщо не се захващай с процедурата!
                      "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                      Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                      Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                      Коментар


                        #12
                        Колеги, багодаря за съветите. Не се обиждам, затова сме тука да дискутираме кое какво. Иначе няма аз да пипам по двигателя си, само ще помагам. Ще го правим с човек, който разбира и е полу-професионалист, също така и ми е много близък роднина, но не го е правил на този двигател т.е. не познава двигателя ми. Просто ме помоли да попитам във форума за VVT дали има двигателя ми и дали може някой да ми услужи с въпросните пети. А на майстор/сервиз не ми се ходи, защото не ми се наринват една камара пари докато ми локализират проблема. Отварям скоба само за това, че имам проблем с охладителната система на колата, прегрява на извънградско в жегите и по баир. След сменен термостат и вряла пита на радиатора, остава да погледнем водната помпа. Разбира се, последния път с майстора, който ми препоръчаха, си чаках колата 1 седмица докато си я взема, и то за смяна на съединителя ... Затова, предпочетох да я отворим ние да погледнем водната помпа и да си сменя агренажния ремък, понеже му е време така или иначе. А относно петите, явно ще трябва да си ги купя. На две места ми казаха цена от 55 лв за двете пети. Чудя се за под наем от някъде, но за сега май няма от къде да ги взема.
                        Фиат Мареа - седан, 1.8 16V бензин, 97г., 113 к.с.(83KW)

                        Коментар


                          #13
                          Щом е такава цената за двете пети - по-добре си ги купи. И проблема ти не е във водната помпа. Ако беше там двигателят щеше да ти е изхвърлил водата до сега. По-скоро запушени водни магистрали някъде. Все пак си смени водната помпа - 50лв. е и спестява много главоболия смяната и с нова. Обаче си промий много добре охладителната система. Сипваш някакъв разтворител, продават се по автомагазините, караш колкото пише на упътването и после промиваш два пъти с вода от чешмата (или колкото е нужно докато не започне да излиза бистра водичка), накрая веднъж с дестилирана вода, и наливаш новият антифриз (червен!, например ПРИСТА е чудесен антифриз) вече на чистичко. Водата от блока не се източва, откачаш големия маркуч долу от радиатора и колкото изтече - толкова. Успех, и да кажеш какво си направил
                          "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                          Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                          Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                          Коментар


                            #14
                            Synthy написа:
                            Щом е такава цената за двете пети - по-добре си ги купи. И проблема ти не е във водната помпа. Ако беше там двигателят щеше да ти е изхвърлил водата до сега. По-скоро запушени водни магистрали някъде. Все пак си смени водната помпа - 50лв. е и спестява много главоболия смяната и с нова. Обаче си промий много добре охладителната система. Сипваш някакъв разтворител, продават се по автомагазините, караш колкото пише на упътването и после промиваш два пъти с вода от чешмата (или колкото е нужно докато не започне да излиза бистра водичка), накрая веднъж с дестилирана вода, и наливаш новият антифриз (червен!, например ПРИСТА е чудесен антифриз) вече на чистичко. Водата от блока не се източва, откачаш големия маркуч долу от радиатора и колкото изтече - толкова. Успех, и да кажеш какво си направил
                            Колега, пусни ми на личен един телефон, бих желал да се чуем да те питам нещо допълнително.
                            Фиат Мареа - седан, 1.8 16V бензин, 97г., 113 к.с.(83KW)

                            Коментар


                              #15
                              двете степени на вентилатора провери ли си?

                              Коментар

                              Working...
                              X