Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Странно виене/бучене Фиат Пунто 95

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Странно виене/бучене Фиат Пунто 95

    Здравейте, нещо пунти се побърка...Проблема е следния - чува се някакво виене или скоро бучене когато сме в движение, колкото по бързо толкова по силно. На скорост се чува, на изключена също (по инерция на някой наклон). И сега странното идва, при ляв завой се усилва при десен почти изчезва . Дори леко в дясно да чукна и намалява, колкото по надясно толкова по се губи. Какво съм проверил:-свалих една по една предна лява и дясна гума + накладки и вкл на скорост да завърти, нищо особено не се чува. Въртях на ръка .. пак така-луфт на самия диск почти нулев (и на левия и на десния)-задните проверих (вече взех да се отчайвам) и те не издават шум, въртях ги на ръка.Друго което ми се струва важно е, че когато леко клатя (на ляво на дясно ) волана се чува леко притракване и прискърцване), преди ми казаха познати майстори че не е проблем, все пак да го споделя.Шума започна преди няколко седмици като съвсем леко се чуваше и сега след отпуската вече не е нужно да се заслушвам.Модела е Фиат Пунто 1.2 95г бензин, без хидравлика (ако има значение).Някой се обади за скорости че може да са , но защо тогава се получава ефекта с завиването на ляво и на дясно?Почнах да се отчайвам, някакви идеи какво да раззглобя след малко?Благодаря за отделеното време и внимание!
    няма такъф

    #2
    Re: Странно виене/бучене Фиат Пунто 95

    Заслушаи се от коя страна вие ляво или дясно , предимно е дясно (дясната предна главина) и вие след 80 км в час ЛАГЕР на ГЛАВИНАТА струва 20 и някаф лев и 25 да ти го сменят и после ... http://www.youtube.com/watch?v=ZEQyd...layer_embedded Нямат голям луфт но след смяната се опрая и няма виене По тва дето си писал по горе мисля ,че лявата ти главина лагера е заминал щото при завои на дясно тежеста се понася от десния край на колата и лявата олеква и затва и ти са губи виенето При ляв тежеста на купето се пренаса от ляво и окавва по голямо натоварване на лявата главина ... Успех мога да ти кажа и къде най-тънко може да си намериш лагера , но на лично зада не се счита за реклама
    >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

    Коментар


      #3
      Re: Странно виене/бучене Фиат Пунто 95

      Fiat_Punto11 написа:
      Заслушаи се от коя страна вие ляво или дясно , предимно е дясно (дясната предна главина) и вие след 80 км в час ЛАГЕР на ГЛАВИНАТА струва 20 и някаф лев и 25 да ти го сменят и после ... http://www.youtube.com/watch?v=ZEQyd...layer_embedded Нямат голям луфт но след смяната се опрая и няма виене По тва дето си писал по горе мисля ,че лявата ти главина лагера е заминал щото при завои на дясно тежеста се понася от десния край на колата и лявата олеква и затва и ти са губи виенето При ляв тежеста на купето се пренаса от ляво и окавва по голямо натоварване на лявата главина ... Успех мога да ти кажа и къде най-тънко може да си намериш лагера , но на лично зада не се счита за реклама
      При ляв завои колата се накланя надясно и тежестта се поема от дясната главина. при десен колата се накланя наляво. От това което казва колегата Миро то проблема му е в дясно. Ако е лагер си е заминал. Проверката се прави само с надигане на колата с крик. без да се сваля гумата хващаш с две ръце и разклащаш наляво и надясно/нагоре и надолу ще усетиш доста по голям луфт в дясната главина отколкото в лявата
      Fiat Croma 1.9 JTD '06 150hp
      Ex. Fiat Bravo SX 1.4 12v '97

      Коментар


        #4
        Не гледайте натоварването на главините при завой,защото много често се получава измамна диагноза.Някой път лагера бучи повече при разтоварване.Сменяй задължително в комплект и двата лагера.Така е и по инструкция и ще видиш,че нещата са по добре.
        Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

        Коментар


          #5
          А може ли да е лагер на диференцяла ?

          Коментар


            #6
            dogydog написа:
            А може ли да е лагер на диференцяла ?
            Каф диференциал бре :Д лагера на главианата , и казвам ,че десния се изновсва по бързно незнам защо е така но на всичко коли почти от различни марки се десния заминава по напред , сменяй лагера Няма диферициали , кардани и задни мостове :Д Това не е москвич да му вие кардана :Д и на моита сменях лагер :Д на скоро ... пак десния , един приятел и той сменя на полото и пак на десния ...
            >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

            Коментар


              #7
              Десният катери повече бордюри На острова пък все левите им се чупят...
              The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
              Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
              Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

              Коментар


                #8
                Може би и от диференциал.Скоро видях такова виене и беше от това.Ама пак на живо някой да ти го види и да се прецени.Пиши за резултат.
                FIAT BRAVO 1.6
                FIAT COUPE 1.8-POWER OF LOVE-EX
                LANCIA LYBRA 1.8 SW-NOW

                Коментар


                  #9
                  Поръчан е десен лагер :Д и рейка, утре предстои смяна, новини след това :Д.Поздрави!
                  няма такъф

                  Коментар


                    #10
                    MupoMD написа:
                    Поръчан е десен лагер :Д и рейка, утре предстои смяна, новини след това :Д.Поздрави!
                    закво ти е рейката ? ;D освен ко не е с прецакана ябълка и десни гумата от нея като я вдигнеш
                    >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

                    Коментар


                      #11
                      Елементарна проверка на лагери - вдигаш предницата във въздуха, палиш, включваш пета скорост и вдигаш 100-120 км/ч. Ръмженето и виенето ще ти кажат кой лагер е капут.
                      Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                      Коментар


                        #12
                        muns61 написа:
                        Елементарна проверка на лагери - вдигаш предницата във въздуха, палиш, включваш пета скорост и вдигаш 100-120 км/ч. Ръмженето и виенето ще ти кажат кой лагер е капут.
                        +1 Чува се отчетливо и ясно като перка на самолет
                        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                        Коментар


                          #13
                          Рейката щото бащата каза че е заминала - доверявам се на 25 години монтьорски опит :Д и тракането на волана вече го няма. Виенето при движение също изчезна , друга кола карам вече .Поздрави! И благодаря за мненията, придобих известни знания !
                          няма такъф

                          Коментар

                          Working...
                          X