Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

За катализатора

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #61
    Humppa написа:
    Та по този въпрос се чудя, дали да сменам само последното гърне или всичко - т.е. да махам катализатора и т.н....
    Как сменяте само едно от последните? Те не вървят ли заедно като на бравата комплекта от последните 3-и? Със заварки ли - как? Не знам при браво как е ама ми се струва, че ако си извън нормите на звука ще ти трябва целия комплект от около 115-130 лв (без поставянето) - не знам точни цени от пролетта насам. Аз само на двуцевката съм внесъл изменения със заварената мека връзка, "щото тя беше още по-скъпа май. Виж пак еПЕР за всеки случай ако не си гледал. То докато не прослушаш в канал кое ти гърми - не можеш да кажеш кое точно е за смяна. Поне при мен изкочиха и други работи ама поне сега ми доставя удоволствие да си бъздя със звука тип "тя стана като нова". И при мен най-последното беше най-зле без да имам АГУ, а какво остана ако имах. Може да ви го снимам - дупка колкото за да провреш навътре малка длан имаше то. И без това не ми приспадат катализатора от данъците с толкова вредна мощ - така, че сега карам с резонаторно гърне на неговото място - да ти дам просто идея как може да го направиш евентуално.
    Брава 1,6 16V; Джанти 16-ки - по договаряне - 4 бр.:
    http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=88126

    Коментар

    Working...
    X