Слав написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Забавяне на загасване на лампичката за маслото след старта
Collapse
X
-
rotdot
-
И като смених филтъра грешката изведнъж магически изчезна и никога не се е появявала повече ? :DОбаче казваш, че не е филтъра виновен, а колата?== Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp
На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)
Коментар
-
Слав написа:Atanas71 написа:И все пак някой от така наречените разбиращи трябваше да предложи на колегата замерване на налягането на маслото с манометър. Нали , ако все пак ще се правим на професионалисти. При тази авария естественно налягането на маслото не е било в нормалните граници и дано не е минал доста километри при това положение. Датчика за налягане гаси лампата , но налягането на маслото със сигурност не е било достатъчно за да създаде добър маслен клин. Като се има в предвид че при такива повреди е неизбежно засмукването на въздух който запенва маслото подстъпващо към двигателя....Дано колегата се размине само със смяна на всмукател , успех.Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
-
rotdot
Слав написа:И като смених филтъра грешката изведнъж магически изчезна и никога не се е появявала повече ? :DОбаче казваш, че не е филтъра виновен, а колата?Понякога го показва, друг път не го показва. Последните 2 години май не го е показвало. Спомням си, че в самото начало се появяваше на всяко палене, друг път не. Има тема в английския фиат форум, ако ти е интересно я намери, мога и аз да я намеря. В началото в Динекспрес, Пловдив, ми слагаха някакъв филтър Ricambi Originali и Selenia 20К и помня, че тогава зимата се появяваше много често сутрин, също и през лятото и така.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар