Слав написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Забавяне на загасване на лампичката за маслото след старта
Collapse
X
-
rotdot
-
И като смених филтъра грешката изведнъж магически изчезна и никога не се е появявала повече ? :DОбаче казваш, че не е филтъра виновен, а колата?== Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp
На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)
Коментар
-
Слав написа:Atanas71 написа:И все пак някой от така наречените разбиращи трябваше да предложи на колегата замерване на налягането на маслото с манометър. Нали , ако все пак ще се правим на професионалисти. При тази авария естественно налягането на маслото не е било в нормалните граници и дано не е минал доста километри при това положение. Датчика за налягане гаси лампата , но налягането на маслото със сигурност не е било достатъчно за да създаде добър маслен клин. Като се има в предвид че при такива повреди е неизбежно засмукването на въздух който запенва маслото подстъпващо към двигателя....Дано колегата се размине само със смяна на всмукател , успех.Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
-
rotdot
Слав написа:И като смених филтъра грешката изведнъж магически изчезна и никога не се е появявала повече ? :DОбаче казваш, че не е филтъра виновен, а колата?
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар