Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Забавяне на загасване на лампичката за маслото след старта

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Слав написа:
    Atanas71 написа:
    И все пак някой от така наречените разбиращи трябваше да предложи на колегата замерване на налягането на маслото с манометър. Нали , ако все пак ще се правим на професионалисти. При тази авария естественно налягането на маслото не е било в нормалните граници и дано не е минал доста километри при това положение. Датчика за налягане гаси лампата , но налягането на маслото със сигурност не е било достатъчно за да създаде добър маслен клин. Като се има в предвид че при такива повреди е неизбежно засмукването на въздух който запенва маслото подстъпващо към двигателя....Дано колегата се размине само със смяна на всмукател , успех.
    Зависи къде и как е счупен (спукан). Може и да не е имало добро засмукване, но обикновено при такъв проблем лампата светва на завой, а на място няма никакъв проблем. От опит го казвам. И какво като замери в такъв случай? Щеше да изключи тази възможност, което щеше да е погрешно.Относно филтрите Текнеко имам тема във форума. Бях сложил преди на Стилото и го изтърпях точно една седмица. Капката преля чашата, когато при поредното палене на дисплея ми се изписа "Прекалено ниско налягане на маслото" или нещо от сорта, но на англииски. Още същия ден сложих филтър на MANN и оттогава само с такъв го карам и не съм имал проблеми повече.
    На стилото това с грешката за ниско налягане си е документиран проблем и се среща на всяко едно стило. В английския форум има тема специално за това. Там не карат сигурно всички с еднакви филтри.

    Коментар


      #32
      И като смених филтъра грешката изведнъж магически изчезна и никога не се е появявала повече ? :DОбаче казваш, че не е филтъра виновен, а колата?
      == Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp

      На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)

      Коментар


        #33
        Слав написа:
        Atanas71 написа:
        И все пак някой от така наречените разбиращи трябваше да предложи на колегата замерване на налягането на маслото с манометър. Нали , ако все пак ще се правим на професионалисти. При тази авария естественно налягането на маслото не е било в нормалните граници и дано не е минал доста километри при това положение. Датчика за налягане гаси лампата , но налягането на маслото със сигурност не е било достатъчно за да създаде добър маслен клин. Като се има в предвид че при такива повреди е неизбежно засмукването на въздух който запенва маслото подстъпващо към двигателя....Дано колегата се размине само със смяна на всмукател , успех.
        Зависи къде и как е счупен (спукан). Може и да не е имало добро засмукване, но обикновено при такъв проблем лампата светва на завой, а на място няма никакъв проблем. От опит го казвам. И какво като замери в такъв случай? Щеше да изключи тази възможност, което щеше да е погрешно.Относно филтрите Текнеко имам тема във форума. Бях сложил преди на Стилото и го изтърпях точно една седмица. Капката преля чашата, когато при поредното палене на дисплея ми се изписа "Прекалено ниско налягане на маслото" или нещо от сорта, но на англииски. Още същия ден сложих филтър на MANN и оттогава само с такъв го карам и не съм имал проблеми повече.
        Помисли сам върху това което си ме питал с червения текс и ако неможеш да си отговориш ще ти отговоря на лични . Казвам ти го от много опит
        Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

        Коментар


          #34
          Слав написа:
          И като смених филтъра грешката изведнъж магически изчезна и никога не се е появявала повече ? :DОбаче казваш, че не е филтъра виновен, а колата?
          Това стило го карам от >5 години и... скоро ще станат 120 000км.. и на това съобщение съм му се нагледал Понякога го показва, друг път не го показва. Последните 2 години май не го е показвало. Спомням си, че в самото начало се появяваше на всяко палене, друг път не. Има тема в английския фиат форум, ако ти е интересно я намери, мога и аз да я намеря. В началото в Динекспрес, Пловдив, ми слагаха някакъв филтър Ricambi Originali и Selenia 20К и помня, че тогава зимата се появяваше много често сутрин, също и през лятото и така.

          Коментар

          Working...
          X