Излезе, че се е счупил смукателя на маслената помпа вследствие на удар в картера, който е доста смачкан. Преди два дни минах през един свободно стоящ камък, който доста изтропа, но не предполагах, че картерът е поел директно удара. Този смукател е страшно скъп в магазин на "Александър Ауто" - 98 лева. Интересно каква му е цената в Италия. Утре ще търся по едни морги да видя дали няма да се намерят на по-ниски цени и смукател и картер. Ако не успея да намеря картер втора ръка на добра цена, ще изправят стария. Благодаря за отговорите! А маслената помпа на Пунто било страшно трудно да се смени - трябвало да се разглобява двигателя, освен това била много скъпа (между 300 и 400 лева?). Останах, обаче, с впечатление, че има отзиви, че били здрави тези помпи - трудно се разваляли?...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Забавяне на загасване на лампичката за маслото след старта
Collapse
X
-
..."свободно стоящ камък" с това трябваше да почнеш приятел!...и не в картера ти е проблема а в смукателя..закарай я на майстор да ти намести или смени смукателя а картера ако не е пробит си го сложи пак него.LANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс
Коментар
-
lubo_Y10 написа:..."свободно стоящ камък" с това трябваше да почнеш приятел!...и не в картера ти е проблема а в смукателя..закарай я на майстор да ти намести или смени смукателя а картера ако не е пробит си го сложи пак него.
Коментар
-
На времето на Типото бях направил същия номер - при удар отдолу счупих смукателя и малко свих картера.Започна да ми святка лампата на маслото в движение, на десен завой ... ха сега де... ???Като разглобих - смукателя се разхождаше из картера - счупено беше стъблото от планката която се хваща с болтове за помпата.Занесох двете счупени парчета на алуминиева заварка, а картера изправих внимателно с гумен чук. Смених и гарнитурата, която леко прокапваше.От тогава са минали към 8 години - колата още е в движените без да е пипано - колегата ми я купи.Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
Yavor написа:На времето на Типото бях направил същия номер - при удар отдолу счупих смукателя и малко свих картера.Започна да ми святка лампата на маслото в движение, на десен завой ... ха сега де... ???Като разглобих - смукателя се разхождаше из картера - счупено беше стъблото от планката която се хваща с болтове за помпата.Занесох двете счупени парчета на алуминиева заварка, а картера изправих внимателно с гумен чук. Смених и гарнитурата, която леко прокапваше.От тогава са минали към 8 години - колата още е в движените без да е пипано - колегата ми я купи.
Коментар
-
И все пак някой от така наречените разбиращи трябваше да предложи на колегата замерване на налягането на маслото с манометър. Нали , ако все пак ще се правим на професионалисти. При тази авария естественно налягането на маслото не е било в нормалните граници и дано не е минал доста километри при това положение. Датчика за налягане гаси лампата , но налягането на маслото със сигурност не е било достатъчно за да създаде добър маслен клин. Като се има в предвид че при такива повреди е неизбежно засмукването на въздух който запенва маслото подстъпващо към двигателя....Дано колегата се размине само със смяна на всмукател , успех.Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
-
rotdot
Airfan написа:И не слагай филтър Текнеко! По-добре сложи Clean или още по-добре Champion. Разликата в цената между тези три варианта е стотинки!
Коментар
-
rotdot написа:Airfan написа:И не слагай филтър Текнеко! По-добре сложи Clean или още по-добре Champion. Разликата в цената между тези три варианта е стотинки!
Коментар
-
rotdot
Airfan написа:rotdot написа:Airfan написа:И не слагай филтър Текнеко! По-добре сложи Clean или още по-добре Champion. Разликата в цената между тези три варианта е стотинки!
Коментар
-
Колеги филтрите са едни от най-важните елементи във всеки двигател.Не случайно оригиналните части са доста по скъпи от заместителите.Спазени са всички изисквания на завода производител.За филтрите е същото.За италианските коли UFI и MANN са филтрите за първоначално вграждане.За Стилото масления филтър на МАН струва 20 лв.Същия филтър на МАНЛЕ струва 9 лв.Сещате се,че разликата в качеството е огромна.Специално с частите от които зависи сигурноста и живота на автомобила не правете компромиси.Затова и като купуваме автомобили втора ръка изглеждат сякаш сега излизат от завода,заради качествените части които са влагани в тях.Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP
Коментар
-
rotdot написа:Airfan написа:rotdot написа:Airfan написа:И не слагай филтър Текнеко! По-добре сложи Clean или още по-добре Champion. Разликата в цената между тези три варианта е стотинки!
Коментар
-
Atanas71 написа:И все пак някой от така наречените разбиращи трябваше да предложи на колегата замерване на налягането на маслото с манометър. Нали , ако все пак ще се правим на професионалисти. При тази авария естественно налягането на маслото не е било в нормалните граници и дано не е минал доста километри при това положение. Датчика за налягане гаси лампата , но налягането на маслото със сигурност не е било достатъчно за да създаде добър маслен клин. Като се има в предвид че при такива повреди е неизбежно засмукването на въздух който запенва маслото подстъпващо към двигателя....Дано колегата се размине само със смяна на всмукател , успех.== Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp
На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар