Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Забавяне на загасване на лампичката за маслото след старта

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Забавяне на загасване на лампичката за маслото след старта

    на двигателя и включването и по време на движение през две-три-пет минути. Като светне, държи по 4-5 секунди. Това е от вчера. Колата е Фиат Пунто, стар модел, от 1999 г. Карам я от 6 години, километражът показва 103 000 км. Не знам колко е действителния пробег. Преди месец смених оригиналния съединител, който беше много изразходван. Чудя се дали не е изхабена вече маслената помпа? Проверих маслото - има достатъчно - на максимума. Дали е рисково да се кара при това положение?

    #2
    Първо смени датчика на маслото- около 10 лв. е и пиши как е.
    Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.

    Коментар


      #3
      На мен на аудито ми е така. Когато я паля сутрин студена ми свети лампата за около 4 секунди и ми тракат повдигачите. През деня вече като го паля по бързо гасне. При тебе как е , има ли тракащи повдигачи? Ако е така, според мен проблема е в клапана който задържащ маслото в системата, и като не работи както трябва, маслото от главата се стича на долу и от там трябва време за да се напълни системата, и затова лампата гасне по бавно. А шанса да е помпата виновника, не знам. Според мен преди нея ще се износят лагерите на вала. Но за сега пробвай с датчика.

      Коментар


        #4
        КИМИ написа:
        Първо смени датчика на маслото- около 10 лв. е и пиши как е.
        Благодаря. Лесно ли се сменя?...Трябва ли задължително монтьор да го направи?

        Коментар


          #5
          Не е трудно- може сам да си го смениш.
          Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.

          Коментар


            #6
            А според мен, масления филтър ти е Текнеко и е за изхвърляне.

            Коментар


              #7
              Airfan написа:
              А според мен, масления филтър ти е Текнеко и е за изхвърляне.
              Откакто видях темата се чудех как беше марката, за да я напиша Подкрепям !
              == Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp

              На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)

              Коментар


                #8
                Слав написа:
                Airfan написа:
                А според мен, масления филтър ти е Текнеко и е за изхвърляне.
                Откакто видях темата се чудех как беше марката, за да я напиша Подкрепям !
                и аз
                Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                Коментар


                  #9
                  Ако се окаже друга причината, как ли ще коментирате ? Иначе и аз това си помислих, но само защото го знам от Airfan, не от личен опит
                  F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                  Коментар


                    #10
                    Карах с такъв филтър точно 400км. или по скоро 4 часа, и то защото сменяхме маслото един петък в пред дискотечно време и аз тръгнах за Силистра. на следващия ден си го смених, с друг филтър и проблема който е цитирал колегата изчезна. Но повярвай ми да тръгнеш на дълго с подобно дразнещо нещо е малко притеснително
                    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                    Коментар


                      #11
                      Ква е причината в филтъра за да гасне бавно лампата, има някъв клапан в него дето не държи масло ли? и с всяко палене трябва на ново да подкачва масло в цялата маслена магистрала ?
                      Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                      Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                      Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                      Коментар


                        #12
                        Обема му е по малък и ако питаш мен изобщо няма клапан но съм го разглеждал в детайли просто го засилих към кофата
                        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                        Коментар


                          #13
                          S_BANKOV написа:
                          Карах с такъв филтър точно 400км. или по скоро 4 часа, и то защото сменяхме маслото един петък в пред дискотечно време и аз тръгнах за Силистра. на следващия ден си го смених, с друг филтър и проблема който е цитирал колегата изчезна. Но повярвай ми да тръгнеш на дълго с подобно дразнещо нещо е малко притеснително
                          След последната смяна на масло и филтър съм минал 7 000 км. Чудя дали заради проблема да не се съобразявам в момента с правилото за смяна на масло и филтър на 10 000 км и да направя сега смяната. Все пак, става дума за вероятни причини за това постоянно забавяне на гасненето, присветване и гаснене - досега 2 на брой: 1. проблем с индикатора; 2. проблем с филтъра, особено ако е Текнеко, според уважаемите участници във форума. Явно, ще трябва да се примиря, че може и да направя някои излишни разходи, ако се окаже, че не съм се насочил към вярната причина...

                          Коментар


                            #14
                            Ами колега, диагностицирането по интернет форумите неизбежно носи риска от излишни разходи.Тук има много знаещи колеги, които биха дали много добри идеи, ама само идеи - разходите и опитите са си за твоя сметка!Освен възможността да е от филтъра или датчика, може и да е от маслото например - ако е калпаво и за тези 7000км е станало съвсем рядко.Истината е че трябва да се пробва.Ти все пак се радвай, че колата ти е с почти най-евтината поддръжка на пазара...Щая да те видя ако беше с някое ЖТД и съмнения за повреден дебитомер и/или регулатор на налягането, инжектори или не дай си боже нафтова помпа... Всички тези части струват колкото едно Пунто
                            Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
                            Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
                            ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

                            Коментар


                              #15
                              Какво им е на текнеко филтрите. Само с такива карам, обаче не съм обръщал внимание кога гасне лампата...

                              Коментар

                              Working...
                              X