на двигателя и включването и по време на движение през две-три-пет минути. Като светне, държи по 4-5 секунди. Това е от вчера. Колата е Фиат Пунто, стар модел, от 1999 г. Карам я от 6 години, километражът показва 103 000 км. Не знам колко е действителния пробег. Преди месец смених оригиналния съединител, който беше много изразходван. Чудя се дали не е изхабена вече маслената помпа? Проверих маслото - има достатъчно - на максимума. Дали е рисково да се кара при това положение?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Забавяне на загасване на лампичката за маслото след старта
Collapse
X
-
На мен на аудито ми е така. Когато я паля сутрин студена ми свети лампата за около 4 секунди и ми тракат повдигачите. През деня вече като го паля по бързо гасне. При тебе как е , има ли тракащи повдигачи? Ако е така, според мен проблема е в клапана който задържащ маслото в системата, и като не работи както трябва, маслото от главата се стича на долу и от там трябва време за да се напълни системата, и затова лампата гасне по бавно. А шанса да е помпата виновника, не знам. Според мен преди нея ще се износят лагерите на вала. Но за сега пробвай с датчика.
Коментар
-
Airfan написа:А според мен, масления филтър ти е Текнеко и е за изхвърляне.== Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp
На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)
Коментар
-
Слав написа:Airfan написа:А според мен, масления филтър ти е Текнеко и е за изхвърляне.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Карах с такъв филтър точно 400км. или по скоро 4 часа, и то защото сменяхме маслото един петък в пред дискотечно време и аз тръгнах за Силистра. на следващия ден си го смених, с друг филтър и проблема който е цитирал колегата изчезна. Но повярвай ми да тръгнеш на дълго с подобно дразнещо нещо е малко притеснителноКара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Ква е причината в филтъра за да гасне бавно лампата, има някъв клапан в него дето не държи масло ли? и с всяко палене трябва на ново да подкачва масло в цялата маслена магистрала ?Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
S_BANKOV написа:Карах с такъв филтър точно 400км. или по скоро 4 часа, и то защото сменяхме маслото един петък в пред дискотечно време и аз тръгнах за Силистра. на следващия ден си го смених, с друг филтър и проблема който е цитирал колегата изчезна. Но повярвай ми да тръгнеш на дълго с подобно дразнещо нещо е малко притеснително
Коментар
-
Ами колега, диагностицирането по интернет форумите неизбежно носи риска от излишни разходи.Тук има много знаещи колеги, които биха дали много добри идеи, ама само идеи - разходите и опитите са си за твоя сметка!Освен възможността да е от филтъра или датчика, може и да е от маслото например - ако е калпаво и за тези 7000км е станало съвсем рядко.Истината е че трябва да се пробва.Ти все пак се радвай, че колата ти е с почти най-евтината поддръжка на пазара...Щая да те видя ако беше с някое ЖТД и съмнения за повреден дебитомер и/или регулатор на налягането, инжектори или не дай си боже нафтова помпа... Всички тези части струват колкото едно ПунтоAlfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
rotdot
Какво им е на текнеко филтрите. Само с такива карам, обаче не съм обръщал внимание кога гасне лампата...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар