бутон няма както и да го гледам, може и да няма аср, есп. вижда ми се доста запазено въпреки лошите снимки, аз попринцип търсех друго но бащата ми го прати да го погледна и ми хареса. може ли да кажете по накратко какви са им честтите проблеми и какво най-вече да погледна.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Покупка на Fiat Stilo 1.9JTD
Collapse
X
-
Ако до 2 месеца не си намериш, може да ми пишеш, мисля да сменям моето.То идеята беше да се продава сега, но в последствие се сдоби с нов съединител, а от вчера е с двойно вентилирани дискове,от 1 месец е с монро рефлекс амортисьори отпред и шведски пружини и сега спря да ми се продаваМоя съвет е задължително да се погледне с лаптоп, да гледаш дали нещо не свети на таблото, да го покараш и да слушаш турбото, ако свири за мен е с кофти поддържан двигател.
Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
Коментар
-
по таблото светеше лампата която сигнализира че е изгоряла някоя крушка, покарах я малко, изпънах я 2пъти единия път на втора от ниските вървеше доволно, ама ми се стори че може и още. съединителя си отделяше добре може би малко над средата. обаче мноооого пушеше като казвам много е найстина много, понеже ауспуха нали сочи надоло като я изфорсира на мокрият асвалт оставаше огромно черно петно. Над десният еърбег има залепена нещо като стелка, вижда се на снимките може да я погледнете. и от капачката си духаше здраво, 156цата която имахме почти не духаше дори до колкото си спомням имаше много лек полъх, а тази си духаше доста. варянтите за мен са или сегментите са износен/спекли или има= проблем с турбото и сместа се обогатява прекалено много.
Коментар
-
Емо ти е писал за кадежите,че не са фатални,аз само бих добавил че и ако колата е карана на ниски обороти(предимно градско или извън градско с макс.100-110 км/ч) също ще хвърля сажди натрупани по тръбите на изпускателната уредба,като я "смачкаш".Не зная какво за теб означава че духа отгоре мотора и до колко красноречив фактор е това,но няма как да няма там налягане при положение че там се вихри разпределителният вал и над него няма никакъв протектор.Не зная и какъв е бил мотора на алфата-ти,но нa всички от моите коли с JTD от капачката си духа,а дори и пръска сериозно масло на ниски обороти.А дали са добре моторите ми... Това няма да го коментирам.Вземи си човек който има по ясен поглед върху този мотор(колегите са ти писали това вече) за да го прецените по добре.AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...1dl8i0утре отивам да гледам тези двете, попринцип си търся бензинов мотор, просто стилото ми хареса и за това реших да го видя, но предимно се оглеждам за бензинки
Коментар
-
ходих гледах гибравото-със спортен филтър е и някакъв спортен ауспух отвътре салона е като нов една забележка няма има еърбег на седалките, волана и отдясно, но му свети чек-а човека каза че я е карал на автомивка и от тогава е така явно нещо по седалките са барали според мен, няма никакво износване на волана скорстния лост и седалките, двигателя е перфектен не духа от капачката и от щеката и върви доста направо полудява след 4000 оборота няма да тропа или нещо подобно, забележките са по боята само предния капак има 1=2 точки и тавана е за боя но това не ме притеснява и май него ще го взема.алфата за нищо не става, вариятора е тръгнал като я запалих почука малко и се оправи, салона е износен бая волана също скоростния лост има лъфт по 3см... дръжките са много зле, и грам не върви джамбазина вика аз няма се качвам при тебе пробай си я, пробвах я едвам набира на 3та едвам направих 100..., аср=ът работеше, светеше чекът за мотора, направо пълен кенеф.ходих и до дупница какви ли не кенефи гледах и карах направо ми стана лошо, само едно хубаво браво имаше 98ма с металния колектор много запазено беше, ама не вървеше като другото и не беше регистрирано. гледах 4ки 1.6 и 1.8 хай=лайн абсолютни кенефи едва запалиха и 2та съединителя отделя най горе, едната прекъсваше като и подадеш резко газ явно тпс=а, една 147ца гледах хвърляше масло от ауспуха варятора тропаше ужасно много крива отвсякъде направо ужас...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар