Според мен щом колата гасне на празен ход стъпковото моторче е "заминало". Ако имаш познат със същият модел фиат свалете неговото и го монтирай и според мен проблемът ще се оправи.
Е "да ама не" (поне не и при мен - щото тва моторче съм му махвал буксата да остане в крайно отвореното положение от студен двигател и карам и пак си позагасва като загрее въпреки че него компа няма как да го мрудне ... а 8 мм ход разделен на 200 стъпки (стъпково) са твърде трудно забележими и не ме се вярва прожинката и оста да се само-развият стъпчици - поне съм ги виждал как стабилно се застопоряват в положение ... а и някоои колеги писаха, че с чисто ново моторче проблема си оставал.
nParMaTuK написа:
С риск да се изложа като кифладжия ше си кажа квото ми е на душа :D А именно че имам съмнения че сичките (голяма част) от проблемите с лампата на инжекциона идват от имобилайзера , който дава некви променливи напрежения около (5 волта) към инжекциона и отваря и затваря дюзата (аз съм с моно).....доколкото разбрах от майстори тва му е една от защитите.
Тооопло, тоопло ... няма да се изложиш ... но според мен си най прав в частта за волтовите разлики ... и инжекторите ... при мен има чувствително подобрение след слагане на много добър акуумулатор (62Ah 520A), добавки, смяна горивен филтър и пак добавки нон-стоп ... щото действието им трябва да е продължително макар и с по-малки концентрации ... поне 250 литра гориво да минат от там и да си разтварят малко по малко налепите от наште качествени горива. Може и да са съвпадения ама от стотина-двеста километра насам (аз правя излизания от по двайсетина в наше село Руси ... ) ... да чукна на дърво - спря да гасне бе мама и италианка - само курвенски номера от нея - и тя не знай кво иска. Като свият студовете ще продължавам да я наблюдавам и в крайна сметка ще и ръгна един газов инжекцион да я видим тогава къде ше иде че няма да слуша.
.... и в крайна сметка ще и ръгна един газов инжекцион да я видим тогава къде ше иде че няма да слуша.
Е в това е истината.... И мойта при първо палене без газ веднага гасне, ама не и се впечатлявам много много като поработи малко и включи на газ върви като пушка... Ако драмата е в инжекторите вместо пари за нови -> газов инжекцион със старите все ще може да пали.
Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
Fiat Linea 1.3 Multijet'08
Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце) http://forum.fiat-bg.org
Колеги, горивният филтър е правилно поставен. Ако някой е запазил повреденото моторче за празен ход за Брава 1.4 инжекцион БОШ Монотроник и не му трябва, ще съм му благодарен ако ми го изпрати. Мисля да промия дюзата.
Здравейте, колеги! На едно място във форума четох, че съпротивлението на горните крачета на мотор.празен ход е от 10-100 ома, мойто показва 54 ома , а долните две трябва да е 0 ома и при натиснат педал да дава безкрайност- при мен стойностите са 48-56 ома и като натистна педала отива на безкрайност. Въпроса ми е след като имам стойност 48-56 ома на долните крачета значи ли че моторчето е заминало системата е БОШ-моно Брава 1.4. Питам защото оборотите на празен ход колебаят и колата гасне. Още нещо ще споделя един майстор ми каза ,че когато включа климатика на празен ход и оборотите макар и малко се повишат значило ,че моторчето работело- незнам дали е вярно. Дайте съвет.
Коментар