Зравей те колеги! Дайте съвет къде може да е проблема и как би могъл да се отстрани. Имам фиат Брава 1.4 - производство 11.1996г. Две години никакви проблеми , но от две седмици вече имам. Като загрее понякога оборотите колебаят от 900 към 300 и аха да изгасне се възтанавят. Два пъти ми светна сигнализация на компютъра. Направиха тест и казаха , че дава грешка дроселова клапа градусите и бяха 4.3, но след ресет компо градусите бяха 3.2. Решиха ,че е натрупана грешка. На другия ден пътувах към София , на магистралата при 3000 оборота се усеща леко придърпване , но не постоянно ана моменти и отново светна компа.Изключих двигателя и отново тръгнах ускорих до 140км върви колата , в града спирам на светофар и аха да изгасне на празен ход. Забравих да напиша, че от теста оборотите при загрят автомобил са 900. Ще съм много благодарен ако можете да помогнете. Компютъра в колата е BOSCH MONOTRONIC
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
проблем с оборотите
Collapse
X
-
има доста теми на тази тема едната доста пресна като тази напримерКак си оправихте гасненето на 1,6 16V? другото което ти можеш да направиш сам е да си почистиш моторчето за празния ход.пак има доста теми с ъс снимки във форума в случеи че незнаеш къде се намира въпросното моторче.После аз бих ти препоръчал 2 сервиз различен от другия. защото проблема може да е в помпа,дузи,ламбда сонда, еку и да не изброявам повече успех и сподели после инфо за проблема когато го решиш
HONDA I-VTEC
-
http://www.fiat-bg.org/forum/viewtopic.php?t=8666да, и на 1,4 сигурно е от същите неща предизвикан проблема
Коментар
-
Todor_Gagovski написа:има доста теми на тази тема едната доста пресна като тази напримерКак си оправихте гасненето на 1,6 16V? другото което ти можеш да направиш сам е да си почистиш моторчето за празния ход.пак има доста теми с ъс снимки във форума в случеи че незнаеш къде се намира въпросното моторче.После аз бих ти препоръчал 2 сервиз различен от другия. защото проблема може да е в помпа,дузи,ламбда сонда, еку и да не изброявам повече
brava 1.4 12v.sx
drive fast or go home
Коментар
-
Mitko написа:skier написа:Mitko написа:Кой модел няма моторче?дай някаква по добра снимка че на колата много не и разбирам още
brava 1.4 12v.sx
drive fast or go home
Коментар
-
А как успя да го отвориш? Аз свалих моето което е същото като на 1.4 но при опита да му сваля пластмасовия кожух се счупиха два щифта и се отказах да продължа, само го "напоих" с WD-40.Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
Fiat Linea 1.3 Multijet'08
Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
http://forum.fiat-bg.org
Коментар
-
Колеги, сега оборотите не само колебаят ,но колата започна и да гасне като вдига крака от газта и компа светва.Няколко дни преди да се случат тези неизправности единствено бях сменил горивния филтър. Със стария филтър колата не придърпваше на 3200 обр-100 км/ч. Посъветвах се казаха, че не може да е от него. Преди час я пробвах на място давам контакт компа не гасне. Така 2-3 пъти и чак тогава изгасна и я запалих. Оборотите са 1400, но след 20-30 сек двиг.аха да изгасне, подадох газ и се оправи, но леко се тресе. Мерих кабелите двата са 4,8Ком, а другите два 108 Ком и 600 Ком. Имам чувството че колата се дави за някакъв момент. Автомобила е Фиат Брава 1.4 - 1996г. Колата гасне само на празен ход и когата е загряла.
Коментар
-
С риск да се изложа като кифладжия ше си кажа квото ми е на душа :D А именно че имам съмнения че сичките (голяма част) от проблемите с лампата на инжекциона идват от имобилайзера , който дава некви променливи напрежения около (5 волта) към инжекциона и отваря и затваря дюзата (аз съм с моно).....доколкото разбрах от майстори тва му е една от защитите. Явно имобилайзера не си върши толкова перфектно работата и се получават грешки на ЕКУ-то...Та откъде ми идват тези идеи:Като купих колата имах имобилайзер но работите се закучиха и стана ясно че трябва или да го сменя или да дам ЕКУ-то да го препрограмират за да работи без имобилайзер.Аз се спях на втория вариант за да си нямам втори път главоболия с него :D Препрограмираха ЕКУ-то монтирах го обратно извадих имобилайзера от буксата му и сичко е песен .Важно е да отбележа че сичко става без никакви промени по ел инсталациятаИ накрая забраил съм по горе да кажа че имах същите проблеми- светене на лампата, колебание на оборотите и дори понякога не палеше...
Коментар
-
ivan_29 написа:Колеги, сега оборотите не само колебаят ,но колата започна и да гасне като вдига крака от газта и компа светва.Няколко дни преди да се случат тези неизправности единствено бях сменил горивния филтър. Със стария филтър колата не придърпваше на 3200 обр-100 км/ч. .....FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC
Коментар
-
Хм не е толкова просто това с имобилайзера както го описваш той работи само 3 секунди докато разпознае кода дава на компа че е ок и компа след това" забравя "за него или го игнорира.Защото представиси следната ситуация спускаш се примерно от Шипка колата е перфектна гаджето до теб също, ти караш бързо но уверено по завоите, в един момент имобилайзера се поврежда точно преди остър завой и подава сигнал към еку то да изключи двигателя което и еку то прави.и какво става нямаш спирачки и хидравлика и си и изненадан.ясно какво следва писък на гаджето и .... много късмет да не стане най лошото.Та си мисля в името на сигурноста такова нещо неможе да се случи.А ако се случи а се докаже че е от имобилайзера тогава в БГ нищо но на запад жална им майка на производителя.HONDA I-VTEC
Коментар
-
Todor_Gagovski написа:Хм не е толкова просто.........
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар