Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Лагери на алтернатора

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Лагери на алтернатора

    Здравейте!Имам свистящ неприятен звук, който се оказа че идва от алтернатора. Майсторите казаха че е заминал някой от 2-та лагера.Някой сменял ли е тия лагери и има ли опит с подобен проблем?
    Punto ELX MPI 90

    #2
    Re: Лагери на алтернатора

    Spuky написа:
    Имам свистящ неприятен звук, който се оказа че идва от алтернатора. Майсторите казаха че е заминал някой от 2-та лагера.Някой сменял ли е тия лагери и има ли опит с подобен проблем?
    Да! За генератор" Magneti-Marelli"6332 1253 Type A 1271-85 A, 14 V какъвто е на Пунто-90, лагерите са 6003-2RS1, 6303-2RS1/SKFВсе пак,обаче,провери какъв е типа на генератора,защото комплектацията може да е различна от тази...Съветвам операцията да се направи в сервиз,защото самото сваляне на генератора не е лесно /вади се полуоската или се демонтира помпата на сервото /Освен това ,за да се стигне до лагерите,се разпоява плочката с диодите, четките и регулатора,а самите лагери се вадят със скобаУспех !
    Ex. Grande Punto Driver

    Коментар


      #3
      Re: Лагери на алтернатора

      Spuky написа:
      Здравейте!Имам свистящ неприятен звук, който се оказа че идва от алтернатора. Майсторите казаха че е заминал някой от 2-та лагера.Някой сменял ли е тия лагери и има ли опит с подобен проблем?
      Колега, съветвам те (от личен опит) да смениш лагерите в най-скоро време! Като купих моята кола, лагерчетата свистяха, но аз не го взех под внимание, и след едно ходене до Пловдив на почти маскимални обороти, алтернатора от вътре се беше почти заварил, от него нищо не ставаше после. Лагерите бяха блокирали и от там цялата беля.а също като го свалите, погледнете как са четките, за да не го сваляш в скоро време пък за четки

      Коментар


        #4
        Колега,смяната на лагерите на динамото не е елементарна работа и вьпреки изчерпателната информация на VESKO , смятам че трябва, да си купиш лагерите/за да не те подведат с марката/ и да потьрсиш сервиз! Тези лагери са оборотно най-натоварени /12-15000 об./ макс. и задьлжително да са маркови!!!

        Коментар


          #5
          Вече е друга работа !!!

          Благодаря на всички за съветите.Ето какво направих.Свалихме с моя майстор динамото. Наистина наложи се да разкачим помпите.Намерихме майстор електричар, който отвори динамото. Лагерите са точно тези дето каза Веско. Купих френски - 11 лв малкия и 16 големия.Четките бяха добре. После сглобихме всичко и сега е 6. Не се чува изобщо.Тази сутрин обаче чух леко бълбукане от парното. Предположих, че е останал въздух в системата.На радидиатора нямам кранче за обезвъздушаване. Имам една тапа с винт на единия от маркучите.Развихме я и от там излезе малко въздух. Сега като че ли съвсем слабо балбука, но майстора каза че би трябвало сама да се обезвъздуши.Някакви идеи?
          Punto ELX MPI 90

          Коментар


            #6
            Поспаднала ти охладителната течност. Пробвай я когато е загряла и ти работи двигателя, много внимателно да я обезвъздушиш през тази пробка. След това долей антофриз и пак повтори процедурата. Ако нямаш теч някъде - след 2-3 опит всичко би трябвало да ти е ОК.

            Коментар

            Working...
            X