Здравейте колеги, имам няколко въпроса относно неща, които ме интересуват за фиатката / мк2, 2000г. 1.9 jtd / :1) Мога ли да сменя волана със спортен... както има различни степени за градско и т.н. шофиране.... дали ще е проблем, не мога да намеря информация... ще се вкарам ли в голям филм, трябва ми фланец доколкото знам, какъв, как се сменя и да избера волан за него?!2) Как да сменя топката на скоростния лост с някоя друга, че ми е много пластмасова ?3) Смяна на педалите, как става?!4) Двигателя е 1.9 Jtd 82 к.с. , интересува ме носи ли на чип, заслужава ли си да се чипне и кой би го свършил най - добре?! Възможни ли са по - нататъшни подобрения по двигателя!?5) Искам да сложа добри спирачки - някои нови по - спортни дискове и спирачки, които ще вършат добра работа и ще красят изпод новите джанти6) Колата я имам от скоро и не съм я карал чак толкова много, но сякаш ме е страх, че на моменти няма да е достатъчно стабилна (не съм някой рейсър, но си падам понякога по по - спортно шофиране) та... дали си внушавам и има ли начини да се подобри стабилността й, или не си заслужава?!Нов съм колеги, но много ще се радвам да ми помогнете да постегна и освежа количката, която толкова ме зарадва.Най - много бих желал да получа отговор по въпроси 1);4);5);6).... благодаря предварително !!!!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Няколко въпроса за punto mk2
Collapse
X
-
Колега всеки с пари и мерак може да направи доста неща с колата си..но просто не си заслужава да я правиш по-спортна и стабилна..както каза горе колегата , SPORTING ще ти подхожда НО АКО ИСКАШ И ИМАШ СРЕДСТВА: спортни пружинки и амортесьори може да сложиш..може и да сложиш спортни вентилирани и перфуриранни предни дискове и спортни накладки..и спирачките ще се подобрят доста..и ако от зад си на барабани лесно може да сложиш и задни дискове...и според мен може да сложиш чип! и ще има разлика в мощността на колата..но всичко това ти излиза скъпичко ,но ти си решавашFIAT TEMPRA 1.6 75HP
Коментар
-
За стабилност... тая кола няма как да е стабилна при положение , че е такава мънинка и най-вече , че е със мост отзаде а не с носачи За задни дискове ше влезнеш в мно голям филм, по добре един цял мост от HGT и си ти човека.Иначе, както ти каза колегата , спортни пружини И АМОРТИСИОРИ (което е по важно от пружината) без амортисиори ефект на половина, аз съм със спортно окачване на такава кола. Предимството на твърдите пружини е, че в момента предния ми амортисиор е заминал, а колата е твърда колкото със чисто нов нормален амортисиор На чип носи и то много добре, стига да приготвиш 400-500лв за тая процедура.Отиваш в Пловдив , търсиш Madness motorsport и колата тръгва и си спокоен, че чипа ти е правен от едни от най добрите.Има добри дискове, за тая кола , които се сменят само нарязани и ненарязани на Брембо около 120лв са , но незнам какъв ще е ефекта от спортни надкладки , понеже някой казват, че докато не загреели не хващали, това дали е вярно незнам , колегите с опит да кажат Волана можеш да го смениш но губиш Айр Бега, по добре си вземи от мк2б (фейслифт)Топката се отвива наляво , ако нямаш като на опел пръстен за задна , тогава незнам дали въобще става.Обаче да знаеш едно нещо важно - ако искаш да си пъргав в същото време бърз в завоите , джанта над 15 убива колата, мисля, че оптималния варянт за стабилност, вървеж и икономия са 15ки с гуми 50 или 45 високи, попринцип колата излиза със 14ки но аз лично я карам с 15 и е добре, но по големи от 15 умира. Ако пък искаш да е още по жива 14ки отпред и 15ки отзад, тогава ще извадиш макса от колата , като динамика, но не , като стабилност, така, че ти решаваш какво искаш.Мойто мнение е - чип, филтър , генерация на 60мм и колата тръгва доста. (изпробвано лично от мене)Успех
Коментар
-
Нека да дам и аз някакво мнение.Първо тая кола както каза колегата не може да стане изключително стабилна,по-стабилна от сега да.Служебната ми е такова Пунто и е голяма веселба,колегата ми има Пунто ХГТ и е със по-твърдо окачване(фабрично) обаче и той се оплаква от нестабилност.От към спортни дискове и накладки,първо нарязаните или перфорирани дискове не ти помагат с абсолютно нищо освен някой като ги види да им се радва,ефекта идва от вътрешната вентилация там влиза въздух и охлажда.Спортни накладки няма да ти помогнат с нищо,защото трябва да се запалят преди да започнат да спират.Това е разликата между спортна и обикновена накладка,обикновената спира докато се запали,а спортната започва да спира след като се запалиAlfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp
Коментар
-
Airfan написа:Заводското окачване си е доста твърдо. Аз съм с нови амортисьори и направо си е неприятно. Освен това колата е лека и тясна и къса, което води до подскачане по неравностите като топче...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар