колеги, какво представялва дорника за центриране на съединителя при монтаж ? предполагам е копие на оста на скоростната кутия която влиза в съединителя ? и по-точно какво се центрира, всмисъл взимаме новия феордов диск слагаме го, отгоре притискателя и стягаме, ама този дорник ни помага да свършим работата, мисълта ми е примерно ако се намери първичен вал от скоростна кутия примерно на марея 1.6 ще може ли да се ползва за дорник за центриране на съединителя
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
дорник за центриране на съединител
Collapse
X
-
Да. Но ако знаеш вътрешния диаметър на лагерчето в кол. вал и вътр. диам. на шлиците на фер. диск и имаш струг на разположение можеш да си врътнеш дорник. И без дорник става но така пише в дебелите книги /с дорник/.LANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс
Коментар
-
Вземаш един по дълъг болт или някакъв железен прът/тръба(и пластмасови ако имаш става) които да влизат плътно в лагера на коляновия вал. И после вземаш една излишна ролка тиксо и навиваш на пръта/тръбата докато достигнеш диаметъра на шлиците, и ето ти готов дорник за фиксиране на феродов диск . И от дърво сигурно може да се издяла ама трябва много дялкане докато се получи точен размер .
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар