Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

дорник за центриране на съединител

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    дорник за центриране на съединител

    колеги, какво представялва дорника за центриране на съединителя при монтаж ? предполагам е копие на оста на скоростната кутия която влиза в съединителя ? и по-точно какво се центрира, всмисъл взимаме новия феордов диск слагаме го, отгоре притискателя и стягаме, ама този дорник ни помага да свършим работата, мисълта ми е примерно ако се намери първичен вал от скоростна кутия примерно на марея 1.6 ще може ли да се ползва за дорник за центриране на съединителя

    #2
    ще може
    Bravo 2.0 Multijet 165 2009

    Коментар


      #3
      Да. Но ако знаеш вътрешния диаметър на лагерчето в кол. вал и вътр. диам. на шлиците на фер. диск и имаш струг на разположение можеш да си врътнеш дорник. И без дорник става но така пише в дебелите книги /с дорник/.
      LANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
      ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс

      Коментар


        #4
        Вземаш един по дълъг болт или някакъв железен прът/тръба(и пластмасови ако имаш става) които да влизат плътно в лагера на коляновия вал. И после вземаш една излишна ролка тиксо и навиваш на пръта/тръбата докато достигнеш диаметъра на шлиците, и ето ти готов дорник за фиксиране на феродов диск . И от дърво сигурно може да се издяла ама трябва много дялкане докато се получи точен размер .

        Коментар

        Working...
        X