Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблеми с амбреажа, помощ колеги!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Аз съм с Браво 1.6 1999 също имах проблем с ДЪЛГОТО жило.След като се скъса оригиналното (или поне това с кето беше колата като я взех)Сложих ново,но на полеви условия че се скъса на кофти место.След смяната педала беше много твърд ама много.Жилото издържа точно 2000км. Помислих че е било менте,но се оказа че си е наред.Ето какво направи аз с новото жило:1.Разтопих грес и напълних яко жилото2.Поставих го без да има никакво напрежение по жилото (усуквания и др.)3.Там където жилото прави обратен завой е най-добре да не опира никъде.Между другото бях пускал подобна тема и там един колега обясни,че на кола с дълго жило може да се сложи и късо,но се слага нещо допълнително,което може да се ползва от старото скъсано дълго жило.Аз ако не се бях справил с проблема щях да пробвам този номер с късото жило.Защото това дълго жило и този обратен завой,който прави е малоумна работа.
    FIAT Bravo GT 1.6 16V 1999 - Pandora's Box
    Единствено в България "селянин" е обидна дума.

    Коментар


      #17
      veskobravo написа:
      Аз съм с Браво 1.6 1999 също имах проблем с ДЪЛГОТО жило.След като се скъса оригиналното (или поне това с кето беше колата като я взех)Сложих ново,но на полеви условия че се скъса на кофти место.След смяната педала беше много твърд ама много.Жилото издържа точно 2000км. Помислих че е било менте,но се оказа че си е наред.Ето какво направи аз с новото жило:1.Разтопих грес и напълних яко жилото2.Поставих го без да има никакво напрежение по жилото (усуквания и др.)3.Там където жилото прави обратен завой е най-добре да не опира никъде.Между другото бях пускал подобна тема и там един колега обясни,че на кола с дълго жило може да се сложи и късо,но се слага нещо допълнително,което може да се ползва от старото скъсано дълго жило.Аз ако не се бях справил с проблема щях да пробвам този номер с късото жило.Защото това дълго жило и този обратен завой,който прави е малоумна работа.
      Колега, мерси, по-късно слизам да пробвам със смазка. Мисля, че ще стане а как да разбера дали е късо или дълго жилото

      Коментар


        #18
        Дългото отива напред към бронята и прави обратен завой,а късото отива директно от педала към вилката на съединителя.Имат голяма разлика в дължината не можеш да ги объркаш.Успех!
        FIAT Bravo GT 1.6 16V 1999 - Pandora's Box
        Единствено в България "селянин" е обидна дума.

        Коментар


          #19
          veskobravo написа:
          Дългото отива напред към бронята и прави обратен завой,а късото отива директно от педала към вилката на съединителя.Имат голяма разлика в дължината не можеш да ги объркаш.Успех!
          Мерси!

          Коментар


            #20
            Колеги ето и снимка на жилото. Усукано е кофти и мисля,че това му създава напрежение. И мисля,че е дългото жило това, няма как да е късо. Намазахме го колкото можахме с грес. Как да постъпя от там насетне, давайте мнение?
            Прикачени файлове

            Коментар


              #21
              Да колега дългото жило е това.Така като гледам от снимката е опирало по водните съединения.Как го мазахте с грес? Най-добре го свали и го пълни докато не протече от другия край.И при слагането гледай да не се усуква и да не опира никъде и да няма напрежение като педала не е натиснат.Успех!
              FIAT Bravo GT 1.6 16V 1999 - Pandora's Box
              Единствено в България "селянин" е обидна дума.

              Коментар


                #22
                veskobravo написа:
                Да колега дългото жило е това.Така като гледам от снимката е опирало по водните съединения.Как го мазахте с грес? Най-добре го свали и го пълни докато не протече от другия край.И при слагането гледай да не се усуква и да не опира никъде и да няма напрежение като педала не е натиснат.Успех!
                Еха, ами доста леко го смазахме, ма щом казваш да го напълня,така да е добре,ами има ли вариант да се намери и да му се сложи късо жило, което да не създава проблеми? Смисъл "да няма напрежение като педала е натиснат"

                Коментар


                  #23
                  Ако го смажеш както трябва и с това няма да имаш проблем
                  Peugeot 307 2.0i ГИ
                  ex: Fiat Brava 1.6 16V 90hp

                  Коментар


                    #24
                    Доста подобно е като на 1,8. Колега, не знам от снимката ли е, но ми се струва, че много ниско идва от към купето и прави много остър завой. Моето беще така и правеше проблем, но сега минава на нивото на тръбите за климатика и е ОК.
                    Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
                    Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
                    Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

                    Коментар


                      #25
                      Не е доста подобно, направо си е същото като за 1.8
                      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                      Коментар


                        #26
                        veselin10 написа:
                        Доста подобно е като на 1,8. Колега, не знам от снимката ли е, но ми се струва, че много ниско идва от към купето и прави много остър завой. Моето беще така и правеше проблем, но сега минава на нивото на тръбите за климатика и е ОК.
                        Ми колега завоя си е кофти и лежи малко над тръбите за климатика.. да се снижи нивото или какво предлаш утре отивам да го смазвам както посъветваха колегите)

                        Коментар


                          #27
                          Колеги тъпках тъпках.. много малка пролуката на жилото през, която да вкарам греста, и вие ли така бяхте

                          Коментар


                            #28
                            Goosebumps написа:
                            Колеги тъпках тъпках.. много малка пролуката на жилото през, която да вкарам греста, и вие ли така бяхте
                            Бавно става требва търение и студена бира да имаш :D Разтипи греста и вкарвай със спринцовка докато вкарваш греста в кожуха движи жилото на горе на долу за да влиза по-лесно.Успех!
                            FIAT Bravo GT 1.6 16V 1999 - Pandora's Box
                            Единствено в България "селянин" е обидна дума.

                            Коментар


                              #29
                              при мен минава горе-долу от тук:
                              Прикачени файлове
                              Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
                              Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
                              Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

                              Коментар


                                #30
                                veskobravo написа:
                                Goosebumps написа:
                                Колеги тъпках тъпках.. много малка пролуката на жилото през, която да вкарам греста, и вие ли така бяхте
                                Бавно става требва търение и студена бира да имаш :D Разтипи греста и вкарвай със спринцовка докато вкарваш греста в кожуха движи жилото на горе на долу за да влиза по-лесно.Успех!
                                Колега мерси за съвета със спринцовката, зареждам се и пак се захващам, колеги кучки са тия жила мами*ката им

                                Коментар

                                Working...
                                X