Аз съм с Браво 1.6 1999 също имах проблем с ДЪЛГОТО жило.След като се скъса оригиналното (или поне това с кето беше колата като я взех)Сложих ново,но на полеви условия че се скъса на кофти место.След смяната педала беше много твърд ама много.Жилото издържа точно 2000км. Помислих че е било менте,но се оказа че си е наред.Ето какво направи аз с новото жило:1.Разтопих грес и напълних яко жилото2.Поставих го без да има никакво напрежение по жилото (усуквания и др.)3.Там където жилото прави обратен завой е най-добре да не опира никъде.Между другото бях пускал подобна тема и там един колега обясни,че на кола с дълго жило може да се сложи и късо,но се слага нещо допълнително,което може да се ползва от старото скъсано дълго жило.Аз ако не се бях справил с проблема щях да пробвам този номер с късото жило.Защото това дълго жило и този обратен завой,който прави е малоумна работа.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблеми с амбреажа, помощ колеги!
Collapse
X
-
veskobravo написа:Аз съм с Браво 1.6 1999 също имах проблем с ДЪЛГОТО жило.След като се скъса оригиналното (или поне това с кето беше колата като я взех)Сложих ново,но на полеви условия че се скъса на кофти место.След смяната педала беше много твърд ама много.Жилото издържа точно 2000км. Помислих че е било менте,но се оказа че си е наред.Ето какво направи аз с новото жило:1.Разтопих грес и напълних яко жилото2.Поставих го без да има никакво напрежение по жилото (усуквания и др.)3.Там където жилото прави обратен завой е най-добре да не опира никъде.Между другото бях пускал подобна тема и там един колега обясни,че на кола с дълго жило може да се сложи и късо,но се слага нещо допълнително,което може да се ползва от старото скъсано дълго жило.Аз ако не се бях справил с проблема щях да пробвам този номер с късото жило.Защото това дълго жило и този обратен завой,който прави е малоумна работа.
Коментар
-
veskobravo написа:Да колега дългото жило е това.Така като гледам от снимката е опирало по водните съединения.Как го мазахте с грес? Най-добре го свали и го пълни докато не протече от другия край.И при слагането гледай да не се усуква и да не опира никъде и да няма напрежение като педала не е натиснат.Успех!
Коментар
-
Доста подобно е като на 1,8. Колега, не знам от снимката ли е, но ми се струва, че много ниско идва от към купето и прави много остър завой. Моето беще така и правеше проблем, но сега минава на нивото на тръбите за климатика и е ОК.Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG
Коментар
-
veselin10 написа:Доста подобно е като на 1,8. Колега, не знам от снимката ли е, но ми се струва, че много ниско идва от към купето и прави много остър завой. Моето беще така и правеше проблем, но сега минава на нивото на тръбите за климатика и е ОК.
Коментар
-
Goosebumps написа:Колеги тъпках тъпках.. много малка пролуката на жилото през, която да вкарам греста, и вие ли така бяхте
Коментар
-
veskobravo написа:Goosebumps написа:Колеги тъпках тъпках.. много малка пролуката на жилото през, която да вкарам греста, и вие ли така бяхте
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар