Колеги случая е следният: Миналото лято амбреажа ми замина съединителя, последва смяна, уж нов - Valeo. След, което и ново жило, и оттам се почна до сега, първоначално всичко е ок, след малко време, педала става все по-твърд и корав (на съединителя). При, което се регулира и пак същото се случа. До са 3-4 жила съм сменял. Кое е блокирало, кое се е късало, се проблем. Наскоро пак скъсах жилото, сложихме ново и същата песен - от корав по корав, а скоростите едвам влизат. Оригинално били жилото, пък незнам си какво, дръжки,всеки път едно и също. Дайте, моля компетентни мнения по въпроса? Къде да търся проблема, може би съединителя е менте..?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблеми с амбреажа, помощ колеги!
Collapse
X
-
Re: Проблеми с амбреажа, помощ колеги!
все на едно и също място ли ги къса жилата?Възможно е при поставянето жилото да е посукано в кожуха. При натискане и отпускане на педала, не се движи както трябва. При мен лично се е случвало. Лено може да го провериш като вдигнеш педала на съединителя, и освободиш самото жило от механизма за закачане към педала.Както е писал и колегата, смазката е препоръчително-задължителна.Провери как върви жилото по купето. Ако е от дългите, дали няма някъде твърде огънато, натиснато...знам ли
Коментар
-
С тази подробност, че новото жило си върви с новия кожух и си има смазка вътре така, че това няма да помогне. Колега, ти само феродовия диск ли смени или и притескател, лагер и т.н. ? Освен това, как върви жилото към кутията ? Прегъва ли се някъде ? Има ли нещо което да го притиска или да го пречупва ?Fiat Coupe 1.8
Поведението на пътя е ПРЯКО отражение на възпитанието на всеки водач.
Коментар
-
Re: Проблеми с амбреажа, помощ колеги!
Goosebumps написа:Колеги случая е следният: Миналото лято амбреажа ми замина съединителя, последва смяна, уж нов - Valeo. След, което и ново жило, и оттам се почна до сега, първоначално всичко е ок, след малко време, педала става все по-твърд и корав (на съединителя). При, което се регулира и пак същото се случа. До са 3-4 жила съм сменял. Кое е блокирало, кое се е късало, се проблем. Наскоро пак скъсах жилото, сложихме ново и същата песен - от корав по корав, а скоростите едвам влизат. Оригинално били жилото, пък незнам си какво, дръжки,всеки път едно и също. Дайте, моля компетентни мнения по въпроса? Къде да търся проблема, може би съединителя е менте..?Fiat palio 1.7td
Коментар
-
Колега пробвай като запалиш колата и като работи на празен ход дали се чува виене от към кутията,ако се чува и като натиснеш съединителя спре значи лагера си заминава.Така както описваш проблема ми се струва,че лагера е тръгнал да се вкопава в диафрагмата на притискателя.Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp
Коментар
-
Първо ще пробвам със смазка и ще видя как върви, идея нямам дълго ли е, късо ли е .. всички дискове са сменени, не разбирам много как стоят нещата със съединителите, но всичко е ново, понеже всичко замина. Тоест - феродо,притискателен,аксиален или както е още,но да всичко е ново, съмнява ме да не са ми сложили ментак и да са ме изиграли пишман майсторите. Ще погледна дали има пречки покрай жилото или как върви. Относно виене, няма никакви проблеми колега. Няма виене.. продължавам да издирвам и утре диагноза
Коментар
-
Да позная ли , че колата е 1,8 16v ? Ако съм познал, проблема не е нито в съединителя, нито в жилото..... а в монтажа на жилото! Минава по точно определен път и ако не е от там затяга. Другото специфично за модела е, че вилката на съединителя не се мести от жилото, а от кожуха му. Ако съм познал мотора, не се хаби с други експерименти ами ми драсни на лично и ще се помъча да ти обясня. Аз го имах този проблем и на третото жило на една от неделните срещи ми го оправи колега от форума за 30 мин. пред пицарията.Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG
Коментар
-
veselin10 написа:Да позная ли , че колата е 1,8 16v ? Ако съм познал, проблема не е нито в съединителя, нито в жилото..... а в монтажа на жилото! Минава по точно определен път и ако не е от там затяга. Другото специфично за модела е, че вилката на съединителя не се мести от жилото, а от кожуха му. Ако съм познал мотора, не се хаби с други експерименти ами ми драсни на лично и ще се помъча да ти обясня. Аз го имах този проблем и на третото жило на една от неделните срещи ми го оправи колега от форума за 30 мин. пред пицарията.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар