Да се допитам до мнението ви. Малко предистория: Мареята по принцип я карам с еднополюсни шампионки, които бяха на нейния си, оригиналния двигател 1.8/16в като я взех, понеже бяха чисто нови и си ги оставих и на турбо мотора. Работи си добре при натоварен режим, обаче на празен ход от време на време изпуска по някой такт, както му казват по селски "преде" Взех от Стоян (S.W.A.T.) едни четериполюсни бош, дето ги е карал на типото без проблеми и прзния ход заспа, обаче като я карам и като надуе над 0.7 бара и започва да гърми (даже първия път си изкарах акъла). Върнах си старите за момента. Чудя се дали нещо със смесите не е наред или все попадам на неподходящи свещи??? Само да отбележа, че прекъсването на празен, когато е със шампионките, го има и на газ . Иначе цвета на електродите е като по книжка - керемиден цвят.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Свещи....
Collapse
X
-
жорка здравей,аз веднъж когато купувах свещи ме питаха на какво карам и аз им казах на газ и ми дадоха някакъв бош еднополюсен и казаха че бил за коли на газ купих го от аутоплюс по 5лв. парчето с отстъпка и питах нали защо са с 1 полюс и тогава ми обясниха че за коли на газ трябвало да са с един полюсSTILO JTD
-
Kолата е карам само на бензин. Правих опити да я пусна на газ с преработен атмосферен изпарител и тогава забелязах че прекъсва и на газ на празен ход. С Тяната си говорихме, че може да са дюзи, ама тогава не се сетих за газта. Иначе това за еднополюсните свещи когато се кара на пропан бутан го знам.
Коментар
-
1. Трябва да си 100% сигурен с какви свещи е излезнала колата от завода - едно или много полюсни. И в двата случая не е правилно да заменяш двата варианта, защото променяш положението на искрата в горивната камера.2. Подбери си правилните свещи по ГАП и топлинно число.3. после може да търсиш натам проблемите...........Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Отиди до фулдата и си вземи ACDelco R5602.Аз карам само с такива.Двуполюсни са.Около 4-5лв е бройката....или NGK....както ти е писал по горе колегата и ще се родиш...Всичко друго е талаш.Пробвал съм почти всякакви свещи и имах същия проблем.На ниски тук там губи а на високи припатква.....Незнам как и защо си мъчите колите с тея шампиони и бошове...На един познат му свалихме чисто нов бош(на около 2000км) на голфче 2ка.Едвам държеше обороти(особено на студен двигател).Сложих му мои стари на по 15 000км на делко и голфа замърка.Още го кара с тях..хахахаFIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила
Коментар
-
За двг 182A1.000 - NGK казва --> BKR6EKCДвуполюсна свещ http://www.sparkplugs.co.uk/pages/da...partno=BKR6EKC това ако е до 99г колата.След 99г е тази http://www.sparkplugs.co.uk/pages/da...R6EZУспех.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
На този двигател 1.8 16V свещите са с 2 електрода на масата. Предишния собственик на колата е бил мераклия и е сложил някакви с 4 електрода на масата Беру Титан или нещо такова, но колата придърпваше понякога. Като си купих 2 електродните ми изчезнаха проблемите. Явно си е сметнато къде точно трябва да са електродите.Fiat Coupe 1.8
Поведението на пътя е ПРЯКО отражение на възпитанието на всеки водач.
Коментар
-
siluro написа:На този двигател 1.8 16V свещите са с 2 електрода на масата. Предишния собственик на колата е бил мераклия и е сложил някакви с 4 електрода на масата Беру Титан или нещо такова, но колата придърпваше понякога. Като си купих 2 електродните ми изчезнаха проблемите. Явно си е сметнато къде точно трябва да са електродите.Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp
Коментар
-
ivailo rachev написа:siluro написа:На този двигател 1.8 16V свещите са с 2 електрода на масата. Предишния собственик на колата е бил мераклия и е сложил някакви с 4 електрода на масата Беру Титан или нещо такова, но колата придърпваше понякога. Като си купих 2 електродните ми изчезнаха проблемите. Явно си е сметнато къде точно трябва да са електродите.Fiat Coupe 1.8
Поведението на пътя е ПРЯКО отражение на възпитанието на всеки водач.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар