Добре бе пич ако кара и се притеснява и ако кара и не му пука турбото ще се строши все по едно и също време и вервай ми ще разбере. А така най- много да накарате човека да се влачи по сервизите и да "разтрият" финансово.
Прав си, разбирам те напълно. Но ми се иска да знам все пак състоянието на автомобила си. Ако мога да му помогна с нещо що да се мъчи. И все пак нека колегите с TD да си погледнат въздушните филтри - много ще съм благодарен за инфо...
според мен това за маслото е нормално. аз съм пунто 1.1 и го имам същото - не казвам проблем, щото не е!обърни внимание на 1 тръбичка - при мен е тъй - от капака на клапаните - отива в кожуха на въздушния филтър и той заедно с кожуха са омаслени от маслените пари в двигателя. това ти е целия проблем според мен....по другия ти въпрос - не мога да изкажа мнение...
Fiat Punto 1.1-Синята птица
Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp
Ето малко снимки на ситуацията:Филтъра е сниман от долната си част иначе от горе естествено не си личи проблема. Интересно ми е дебелата тръба от третата снимка за какво служи. Тя е доста омаслена. Ако изгледа на снимките не е добър кажете да щракна по общ план за да може да се ориентирате.
обърни внимание на 1 тръбичка - при мен е тъй - от капака на клапаните - отива в кожуха на въздушния филтър и той заедно с кожуха са омаслени от маслените пари в двигателя. това ти е целия проблем според мен....
А ти ме изпревари... За тази тръба на снимките ли става въпрос, а може би не?
не мога да ти кажа дали това е тръбичката, щото аз съм с бензинка 1.1 - говорех ти по принцип. щото и бензина и дизела имат масло в двигателя и има изпарения при нормална работна температура на двигателя.
Fiat Punto 1.1-Синята птица
Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp
Не се излагайте - НЕ Е НОРМАЛНО да има масло по въздушншя филтър! Проверете си отдушниците на картерите дали не са запушени или маркуча на отдушниците.
VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Колега според мен имаш маркуч които излиза някаде от мотора и си влиза в кожуха на филтъра. Той служи като отдушник на картерните газове които пък е нормално да ги има но в определено количество.При теб явно са доста. Откачи го тоя маркуч и провери. Според мен е това
Колега според мен имаш маркуч които излиза някаде от мотора и си влиза в кожуха на филтъра. Той служи като отдушник на картерните газове които пък е нормално да ги има но в определено количество.При теб явно са доста. Откачи го тоя маркуч и провери. Според мен е това
Така е, нормалното е да има картерни пари, но има маслоуловител, който връща маслото в картера, а парата в интейка И не е нормално да има масло горе Може да е прецакано турбо, може и маслоуловител
Колега, как ти е колата, върви ли или е задъхана. Ако си е пъргава и си дърпа, не се занимавай с глупости. Както казва един майстор от Русе като видя турбото ми,че е леко омаслено, това омасляване е един добър и един лош показател. Добрия е, че турбото си работи перфектно, а лошият,че може би е сдало багажа. Но нали дърпа колата и нямаш загуба на мощност така,че лошия вариант отпада. Същото е и при теб може би. На колко хиляди си сменяш филтъра? Добре е на всяка смяна на маслото да го сменяш. Виж следващия път дали ще има омасляване, но според мен ти просто си изостанал със смяната и в резултат на боклуци, влага, прах и малко маслени изпарения се е омаслил и филтъра.
На колко хиляди си сменяш филтъра? Добре е на всяка смяна на маслото да го сменяш. Виж следващия път дали ще има омасляване, но според мен ти просто си изостанал със смяната и в резултат на боклуци, влага, прах и малко маслени изпарения се е омаслил и филтъра.
Колата я имам от 5-6 месеца. Сменил съм консумативите(ангренажен, масло и всички филтри). Минал съм около 3500км. Мисля че това е нищо... От снимката можеш да видиш в какво състояние е филтъра. Стария филтър изглеждаше по подобен начин-пак беше омаслен. А относно това как се държи колата - нямам много база за сравнение но съм много доволен. Сега от един два дена, откакто си видях състоянието на филтъра, се ми се струва, че не върви, че турбото не сработва, че нещо се мота на по-ниски обороти ама аз съм си така, като си наумя нещо и гледам всеки шум, вибрация, нестандартни звуци. Чак видях едно изгаряне на задната седалка от цигара дето не го бях забелязъл до сега-това едва ли е проблем на турбото... Та колето наистина си върви прилично. Дори както бях писал в предни постове направо ме изумява. Това не трябва да го пиша ама... На връщане от морето се отпуснах по магистралата за 4-5 мин. С пълна кола 4 човека + 2 деца(представете си багажа колко беше). От 110 км/ч понатиснах газта и колето без да се замисля подмина 150. Така си позволих да карам както казах по-горе няколко минути(подчертавам дебело, че това беше изключително неразумно-возех деца). Направи ми впечатление, че доста бързо ускори и дори нямаше промяна в шума на двигателя, жена ми не се усети. Това за мене е показателно, че колата си върви.
Ако това ще те успокои, моето Пунто е същата история...на всяка смяна на мясло кат видя филтъра така подгизнал и ми се иска да го пребия тоя дет му е върнал километрите на 110000...обаче колата хвърчи така че ни ми пука !!!По принцип маслото се събира в дясната част ня филтъра като стоиш срещу мотора.Ама масло не харчи. За 8000 км не повече от 1/3Което е интересно, защото гледам , че и картера винаги е омасленИмам ОФТОПИК предложение към Пунто дизел братята !Да се срещнем на драйв тест...на мен ще ми е доста интересно да усетя друга съща кола
Ако това ще те успокои, моето Пунто е същата история...на всяка смяна на мясло кат видя филтъра така подгизнал и ми се иска да го пребия тоя дет му е върнал километрите на 110000...обаче колата хвърчи така че ни ми пука !!!По принцип маслото се събира в дясната част ня филтъра като стоиш срещу мотора.Ама масло не харчи. За 8000 км не повече от 1/3Което е интересно, защото гледам , че и картера винаги е омасленИмам ОФТОПИК предложение към Пунто дизел братята !Да се срещнем на драйв тест...на мен ще ми е доста интересно да усетя друга съща кола
Добра идея Като гледам си и близко :D Аз съм в Изток, на ул.Вълко Радински, градинката зад КАТ
Ако това ще те успокои, моето Пунто е същата история...на всяка смяна на мясло кат видя филтъра така подгизнал и ми се иска да го пребия тоя дет му е върнал километрите на 110000...обаче колата хвърчи така че ни ми пука !!!По принцип маслото се събира в дясната част ня филтъра като стоиш срещу мотора.Ама масло не харчи. За 8000 км не повече от 1/3Което е интересно, защото гледам , че и картера винаги е омаслен
Абсолютно същия случай 1:1, омасляването в дясно и това с картера също. Минал съм към 3500км както казах и немога да видя загуба на масло. Интересно... И аз винаги съм искал да видя как върви някое друго Пунто със същия двигател.
Коментар