Най-добре правиш така-сваляш джантата, минаваш със шкурка където има ръжда, хубаво до блясък, после с четка и преобразовател за ръжда(2-3 лв. шишето)мацаш навсякъде където си шкурил. Чакаш 1-2 часа, намазваш с грунд, чакаш да изсъхне хубаво, една-две ръце черен спрей(5 лева) и готово!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Джантите и размерите.....
Collapse
X
-
Alexius написа:На гумаджийницата на тунела Люлин знам че иматТел./Факс: 02/840 23 79Тел: 02/840 23 840888 33 16 300889 25 50 550888 93 52 62а ето и сайт:http://www.kristo-2.com/ex Fiat Bravo GT
Коментар
-
me_to_u написа:Най-добре правиш така-сваляш джантата, минаваш със шкурка където има ръжда, хубаво до блясък, после с четка и преобразовател за ръжда(2-3 лв. шишето)мацаш навсякъде където си шкурил. Чакаш 1-2 часа, намазваш с грунд, чакаш да изсъхне хубаво, една-две ръце черен спрей(5 лева) и готово!FIAT MAREA - 1997г 1.6 16V elx
Коментар
-
ооф голяма лудница с тоя пуст италиански размез 4х98, още не мога да си намеря готини 4х98, а ме е страх да слагам 4х100, най-малкото че това не е място за подценяване в колата пък и не разборам достатъчно за да преценя до колко е безопасно за мене и за колата и за окачването, четох за тия плаващи болтове, звучи интересно, значи ако си намеря 4х100 които ме кефят и завия без напрежение тия плаващи болтове всичко трябва да е наред...или има още нещо?ex Fiat Bravo GT
Коментар
-
Alexius написа:me_to_u написа:Аз да ти кажа карам със 4х100 джанти с втулки без плаващи болтове. Проблеми не съм имал. Напълно ми е ясно как стоят нещата с въпросните 2 мм, но..._______________________________________
0885261834
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар