Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Смяна на колекторите на Брава

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Смяна на колекторите на Брава

    Колеги, помогнете ми да си сменя пластмасовите колектори с метални, става въпрос за Брава 1.6. Имам колектори от друга Брава и ми се иска да ги сложа тях. Благодаря предварително.

    #2
    Дросела и мапа са различни ,и ще има преработки,или трябва да вземеш всичко от метални.Твоите здрави ли са?Ако са правиш кихалки и няма проблеми.Моите от мързел и много акъл ги пръсках два пъти.Сега направих кихалки и съм спокоен
    FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

    Коментар


      #3
      Там е работата, че имам цял двигател и мога да взема колекторите, но се замислям дали няма да ми е по добре направо двигателя да сменя. Целта ми е качване на обикновенна газова, а не на ГИ, защото ми е допаднала АГУ на много добра цена и ми се иска да я кача. Единстваният проблем ми е, че моята Брава има климатик, а тази няма и не знам дали може да се присади някак климатика.

      Коментар


        #4
        Щом имаш двигател нямаш проблеми.Аз съм с пласмасови и обикновено агу.И с климатика няма да има проблем,от единия на другия и така.Но дали си струва смяна на цял двигател?Ако не забравя ще снимам как направих кихалките.По 6 дупки 8 мм покрити с някаква гума
        FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

        Коментар


          #5
          Днес оглеждах колата и все си мисля, че трябва да има начин да се сменят колекторите, но не знам дали ще се справя и все още не ми се рискува...

          Коментар


            #6
            става без проблеми, почни и ще успееш

            Коментар


              #7
              Абе сложна задача е не пасва захващането,но не е непосилна.Има разлика и в дросела и там ТПС-и тва онова.Ако можеш пак си сложи пластмасови и си карай с кихалки.Има едни на принципа на клапаните и вършат работа.Верно скъпички са към 35лв,ама си заслужават.Аз карам 2-ри мотор с пластмасови колектори и не съм имал проблеми.Верно стила на каране и гърмене има значение,но на мен съм усещал 2 пъти да кашлят и няма проблем за колекторите никакви.
              FIAT BRAVO 1.6
              FIAT COUPE 1.8-POWER OF LOVE-EX
              LANCIA LYBRA 1.8 SW-NOW

              Коментар


                #8
                Те моите колекори са си здрави, но мисълта ми е че ако сложа обикновенна АГУ ще се пръснат най-вероятно и затова искам да се потсигуря като сложа металните.

                Коментар


                  #9
                  Както ти писаха по-горе , хващаш се и ги сменяш, ще трябва да смениш колекторите, заедно с датчиците по тях, клапата , за маркучите за въздуха от филтърната кутия към клапата не съм сигурен. Захващането на жилото на газта при двата мотора е различно, гледай хубаво какво сваляш и монтирвай по аналогичен начин да на другия мотор.
                  Play Golf ,but not drive golf!!!
                  Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
                  C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium

                  Коментар


                    #10
                    Ами май така и ще направя, дано да не объркам нещо :D притеснява ме това, ча на моя колектор съм с 2 стъпкови моторчета, а на другия е само с едно, което е на самия колектор а на моя са на дросела... Това дали ще ми прави проблеми?

                    Коментар


                      #11
                      На твоя имаш тпс и степ мотор на дросела и мап на колектора,на металния на дросела имаш само тпс .Степ мотора е на колектора а мап е на преградата.Металния трябва да го вземеш с всички датчици и да преправиш маркучите
                      FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

                      Коментар


                        #12
                        Аз мисля утре да кача една снимка да ми обясните по нея, защото така не мога да разбера много добре за какво говорите.. :D

                        Коментар

                        Working...
                        X