Колеги, помогнете ми да си сменя пластмасовите колектори с метални, става въпрос за Брава 1.6. Имам колектори от друга Брава и ми се иска да ги сложа тях. Благодаря предварително.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Смяна на колекторите на Брава
Collapse
X
-
Там е работата, че имам цял двигател и мога да взема колекторите, но се замислям дали няма да ми е по добре направо двигателя да сменя. Целта ми е качване на обикновенна газова, а не на ГИ, защото ми е допаднала АГУ на много добра цена и ми се иска да я кача. Единстваният проблем ми е, че моята Брава има климатик, а тази няма и не знам дали може да се присади някак климатика.
Коментар
-
Абе сложна задача е не пасва захващането,но не е непосилна.Има разлика и в дросела и там ТПС-и тва онова.Ако можеш пак си сложи пластмасови и си карай с кихалки.Има едни на принципа на клапаните и вършат работа.Верно скъпички са към 35лв,ама си заслужават.Аз карам 2-ри мотор с пластмасови колектори и не съм имал проблеми.Верно стила на каране и гърмене има значение,но на мен съм усещал 2 пъти да кашлят и няма проблем за колекторите никакви.FIAT BRAVO 1.6
FIAT COUPE 1.8-POWER OF LOVE-EX
LANCIA LYBRA 1.8 SW-NOW
Коментар
-
Както ти писаха по-горе , хващаш се и ги сменяш, ще трябва да смениш колекторите, заедно с датчиците по тях, клапата , за маркучите за въздуха от филтърната кутия към клапата не съм сигурен. Захващането на жилото на газта при двата мотора е различно, гледай хубаво какво сваляш и монтирвай по аналогичен начин да на другия мотор.Play Golf ,but not drive golf!!!
Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар