Здравейте, колата е MAREA 1.9 TD 100. Преди около хиляда километра колата стана доста шумна на празен ход. Онзи ден ми се скъса демпферната шайба. След смяната на шайбата не се оправи шума. Казаха ми, че е възможно да е прескочил зъб на ангренажа на помпата или да е подбила клапан. От появата на шума минаха 1000 км. Когато сложиха ролката и пистовия ремък, нивото на антифриза се покачи доста в казанчето. Какви могат да бъдат евентуалните поражения по колата. Благодаря Ви предварително.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Преди и след смяна на демпферна шайба
Collapse
X
-
Сутринта говорих с майстора. Каза ми, че част от гумата на демферната шайба е влязла при ангренажния ремък и има прескочили зъби на вала и помпата. Напаснали ремъка и я запалили, колата според тях работила нормално. Според Вас трябва ли да се гледа дали има ударени клапани. Благодаря Ви.FIAT MAREA 1.9 TD 100 HLX
-
сега колега, без да се заяждам, ще се опитам да кажа нещо което да си разбираш както искаш. а колегите дето много разбират да ме поправят ако грешасега не съм запознат как е направено точно при мареата но по принцип на новите коли правят така горивната камера че ако прескочи зъб, да няма последици......не съм 100% сигурен как е при теб, но това може да се провери в литературата за тази кола.....сега ясно че мотора няма да работи както трябва ако е ударил клапан, но ...... ако наистина работи стабилно би трябвало всичко да е ок.....фиат правят много добри дизели така че все ще се е намреил конструктор който да предвиди нещо такова.....така че да не се налага да се отваря мотора ако се случи да прескочи зъб...ако колата си работи без сътресения.....без да загрява, или да меси вода(антифриз) с масло хич не си помисляй за отваряне на мотора за едната проверка, понеже това е дяволски кръг.....ще отворят, ще видят, ще ремонтират(ужким нещо), после няма да си свършат работата както трябва(не че няма да искат, ами толкова ще могат) и после пак ремонти....процеса е лавинообразен, в следствие ще понесеш голяма загуба на пари и нервиИзвод, ако всичко е наред сега, карай си колата и далеч от "майстори"СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар