Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Преди и след смяна на демпферна шайба

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Преди и след смяна на демпферна шайба

    Здравейте, колата е MAREA 1.9 TD 100. Преди около хиляда километра колата стана доста шумна на празен ход. Онзи ден ми се скъса демпферната шайба. След смяната на шайбата не се оправи шума. Казаха ми, че е възможно да е прескочил зъб на ангренажа на помпата или да е подбила клапан. От появата на шума минаха 1000 км. Когато сложиха ролката и пистовия ремък, нивото на антифриза се покачи доста в казанчето. Какви могат да бъдат евентуалните поражения по колата. Благодаря Ви предварително.
    FIAT MAREA 1.9 TD 100 HLX

    #2
    Сутринта говорих с майстора. Каза ми, че част от гумата на демферната шайба е влязла при ангренажния ремък и има прескочили зъби на вала и помпата. Напаснали ремъка и я запалили, колата според тях работила нормално. Според Вас трябва ли да се гледа дали има ударени клапани. Благодаря Ви.
    FIAT MAREA 1.9 TD 100 HLX

    Коментар


      #3
      абе човек какви работи питаш ти? питай с колко оборота да караш, за да не ти се счупи фиата, за да ти отговорят Yellow_Flash_Colorz_PDT_23
      Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
      Fiat Bravo'97 1,6 16v
      Fiat Tempra'91 1,6 mono

      Коментар


        #4
        ако имаш ударени клапани мисля че колата няма да запали.или ще работи много лошо
        HONDA I-VTEC

        Коментар


          #5
          сега колега, без да се заяждам, ще се опитам да кажа нещо което да си разбираш както искаш. а колегите дето много разбират да ме поправят ако грешасега не съм запознат как е направено точно при мареата но по принцип на новите коли правят така горивната камера че ако прескочи зъб, да няма последици......не съм 100% сигурен как е при теб, но това може да се провери в литературата за тази кола.....сега ясно че мотора няма да работи както трябва ако е ударил клапан, но ...... ако наистина работи стабилно би трябвало всичко да е ок.....фиат правят много добри дизели така че все ще се е намреил конструктор който да предвиди нещо такова.....така че да не се налага да се отваря мотора ако се случи да прескочи зъб...ако колата си работи без сътресения.....без да загрява, или да меси вода(антифриз) с масло хич не си помисляй за отваряне на мотора за едната проверка, понеже това е дяволски кръг.....ще отворят, ще видят, ще ремонтират(ужким нещо), после няма да си свършат работата както трябва(не че няма да искат, ами толкова ще могат) и после пак ремонти....процеса е лавинообразен, в следствие ще понесеш голяма загуба на пари и нервиИзвод, ако всичко е наред сега, карай си колата и далеч от "майстори"
          СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
          бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
          сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
          ИТАЛФЕСТ 2007

          Коментар


            #6
            Колата я взех и засега работи нормално. Това, което ме притеснява е, че за 1000км. е изгорила доста масло. При високи обороти доста пуши. Сега долях масло и ще видя колко ще изгори. Благодаря Ви за съветите.
            FIAT MAREA 1.9 TD 100 HLX

            Коментар

            Working...
            X