Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Смяна на габарити и на къси светлини на Fiat Stilo (Стило)

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Смяна на габарити и на къси светлини на Fiat Stilo (Стило)

    Привет Колеги,трябва да сменя крушките на габаритите (в червено) и крушката на късите светлини на преден ляв фар на Стило.(на снимката е десния)Някой сблъсквал ли се е с подобна ситуация?Трябва ли да се сваля фарът или? Струва ми се невъзможно да се стигне до габаритните крушки.

    #2
    кола

    Сваляш пд калника и от там става полесноиначе вярно трябва да сваляш бронятаhttp://eper.fiatforum.com/cgi-bin/na...key=5540100001
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      за гъбъритите незнам но другите също се сменят много .... но но трябва да става и без сваляне на фара според мен все пак италианци са го мислили това е достатачно

      Коментар


        #4
        Когато говорим за късите - да, свалям веждата и от там с много мъки успявам.Никога не съм сменял габаритите обаче. Много тегаво са го направили!Мерси, kluchar, за схемата!

        Коментар


          #5
          кола

          На доста коли особено по новите се вади фара да се смени крушка
          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

          Коментар


            #6
            http://www.fiatforum.com/stilo-guide...ng-bumper.html
            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

            Коментар


              #7
              Аз съм сменял крушки на късите и от двете страни, без да свалям подкалника.От дясно е по-лесно - само развиваш гайката на съда с миещата течност за чистачките, дето е с 10 ключе, отместваш съда и има прилично място да свършиш работата.Отляво, обаче си е шиб@на работа. Аз махах акумулатора и кутията му (може и с махане на подкалника да е по-лесно, не знам ) та така. Че на всичкото отгоре и два пъти ми се наложи За габаритите не мога да кажа, но надали е много по-трудно.Кураж :D
              ПРОДАВАМ ДЖАНТИ СТИЛО
              Stilo JTD 115 2003 бегачка
              Brava 1,4 12V 1997 на газ
              Tempra 1,4 1993 и тя на газ
              i dr. та като се почне от 125р ... и те на газ

              Коментар


                #8
                Мерси ivo_brava,смених крушката на късите светлини. Това не е сложна процедура. Аз всеки път я правя през калника.Проблема беше в габаритите, но там се отказах. Мога и без тях на единия фар.Ако някой го е правил и знае как стама - да споделя

                Коментар


                  #9
                  Аз съм ги сменял и от двете страни като махам подкалника. Трябва да имаш много добър усет на ръцете и голямо въображение защото нищо не виждаш. Като цяло е голям зор!Успех!

                  Коментар


                    #10
                    Пак добре, че е дясната страна... можеш да махнеш казанчето за вода за чистачките и нещата ще станат доооста по-лесно. Сменял съм крушките сигурно 7-8 пъти без да махам подкалник, броня или самия фар... Трудно е, но става.
                    Stilo 1.8 16V

                    Коментар


                      #11
                      jaffara написа:
                      Аз съм ги сменял и от двете страни като махам подкалника. Трябва да имаш много добър усет на ръцете и голямо въображение защото нищо не виждаш. Като цяло е голям зор!Успех!
                      И аз така. Само ,че откачам само предната част на подкалника а не целия.
                      Fiat linea 1.3 mjet, Bravo2 1,4 . EX -Lancia Y 1.2, Stilo 1.8 MW ,Brava 1.8,Dedra 1.8 16v,Delta2 1,6,Ritmo 1,5,Lada 1500.

                      Коментар


                        #12
                        тия италянци са ги правили с гъза си вместо с математика, или всичко е цел ... ? Едно от двете ще е , но накрая ние го духаме. Като развиеш под калника, търсиш с ръката болт , който държи фара, развиваш го със пестин (500 ) зора чупиш си рацете, и трябва да падне фара, ако не махаш всичко около фара (ако може да се махне де) и така, тва е положението, кола след 2000 година, удобство сигурност , малко вървене и празни джобове Много е неприятна смяната наистина, но няма начин, ако не ти свети лампата на таблото за изгоряла крушка, недей се мъчи колега, няма смисъл просто, или ако ги сменяш един съвет : вземаш си на Philips най скъпите да си сигурен, че нема да бараш вече там и така.
                        Punto JTD
                        http://prikachi.com/images/505/4734505h.jpg

                        Коментар


                          #13
                          Аз пък си отидох като бял човек за лява къса, и по 2 габарита , по един на фар бяха изгорели, в Ауто Италия , 20 кинта платих, крушки-труд, и нищо не са сваляли, просто единия им майстор беше с тънки ръце, така , че извикайте си жените да свършат и те някоя друга работа , няма само се возят :D

                          Коментар


                            #14
                            аз сменях вчера и на двата къси без да свалям нищичко и да развивам малко си надрах рацете но нищо друго 20 мин работа с малко псувни как може така глупаво да го измислят и бях готов всичко е вазможно зависи колко го искаш а за габаритите незнам дано не ми се налага :Д

                            Коментар


                              #15
                              naskospiii,Мой човек ,нали пишеш ,че Стилото ти било помляно в тая твоя тема ? Пък вчера си му сменял крушки .http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=90691
                              Фиат Панда 1.2 2006година
                              Синджира си идва ,а козата я няма...

                              Коментар

                              Working...
                              X