Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пунто 1,2 2000 гасне по време на движение и повече не пали?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Пунто 1,2 2000 гасне по време на движение и повече не пали?

    Здравейте,Пунто 1,2 2000г. на бензин и газов инжекцион, гасне по време на движение при загрял двигател(без значение на горивото) и не може да запали докато не изстине. При диагностиката в някакъв момент имаше грешка 1170 (неизвестна). След нулиране на следващия ден пак същото - гасне. Порових в Интернет и намерих: "P1170 Неизправност в соленоида за изключване на двигателя" и "P1170 ЕСО - изключен двигател Електромагнитен повреда"освен това "(solenoid valve) е електромагнитен клапан, който посредством вакуум управлява поведението на ASV (Anti-Shudder Valve) клапана. ASV e диафрагмен клапан с лостов механизъм, чиято функция е при изключване на двигателя да се преустанови мигновено притока на въздух къмцилиндрите и така да се осигури спиране на двигателя като същевременно се избегнат вибрациите."Има ли Пунто такъв електромагнитен клапан и къде се намира?или може ли да е датчика на коляновия вал???

    #2
    На мен ми мирише на датчик колянов вал.
    Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

    Коментар


      #3
      ivailo rachev написа:
      На мен ми мирише на датчик колянов вал.
      Направо си е датчик на колянов вал
      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

      Коментар


        #4
        Благодаря Ви за отговорите,наистина се оказа датчик на колянов вал, но смениха и датчика на разпределителния (задължително се сменяли и двата)След смяната се появи грешка Р1300 "Липсва обучение на акустично колело" (каквото и да означава това, вероятнонекомпетентен превод на софтуера). Грешката след изтриване се появява отново, оказа се я няма в списъка на Autodata.Жълтата лампата на таблото сега постоянно мига, което не ми се е случвало (светела е постоянно, но сега мига).Знае ли някой, какво означава това???

        Коментар


          #5
          sicom написа:
          Благодаря Ви за отговорите,наистина се оказа датчик на колянов вал, но смениха и датчика на разпределителния (задължително се сменяли и двата)След смяната се появи грешка Р1300 "Липсва обучение на акустично колело" (каквото и да означава това, вероятнонекомпетентен превод на софтуера). Грешката след изтриване се появява отново, оказа се я няма в списъка на Autodata.Жълтата лампата на таблото сега постоянно мига, което не ми се е случвало (светела е постоянно, но сега мига).Знае ли някой, какво означава това???
          ЩО да се сменят двата заедно , това сигурно е част от търговската политика на сервиза КОлата не си разпознава датчика на разпределителния вал. Или не е свързан като хората, или не е правилния датчик, или някой майстор не се е сетил да адаптира колата с тестер./ НЕ ДА ИЗТРИЕ ГРЕШКИТЕ А ДА Я АДАПТИРА/
          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

          Коментар


            #6
            Има процедура по обучение на компютъра с новия датчик - има го във Фес.

            Коментар

            Working...
            X