Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Мнения за Фиат Стило 2002г 1.2 -80к.с

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    emzo написа:
    Airfan написа:
    emzo написа:
    Тежко купе, климатик, по-високи обороти, за да върви .... така го мисля аз.
    Климатика не е почти никакво натоварване. Оборотите са с пренебрежимо малка разлика. Разлика в горенето може да има при високи скорости, евентуално.
    Тежкото купе тогава.3врато Стило е 1200килца, дори повече.Каталожната разлика в разхода е 0.3литраЕлектронна газ, 1.2 е по-слаб мотор, повече натискане, тия неща са от значение.Предимство за извънградско е 6тата предавка и то пак зависи от предавателните числа.
    Тези проблеми се решават с други предавателни числа на скоростната кутия и ако беше както ти казваш, нямаше да има мотори с малки кубатури.

    Коментар


      #17
      JTD с тея космически цени на нафтата от 2,60лева/литър да си ги кара който иска, на 80 коня и на 115 коня печка разликата в разхода е почти минимална, а това 1,2 дори 11 да гори в града зимата, с газ ще гори 12 , най-много 13 на 100, а с тея дизели като качи на 7-8/100 и жална ви майка на ефтината иконномия на литри и скъпа на пари. Най-много шофьори има с бензинови коли на ГАЗ, не случайно такситата са с ГАЗ.Нека пишат хора с преки впечетления, за мен лично 1,2 е добър избор за градски автомобил, ако се окаже лаком се слага ГИ, поддръжката е по-евтина от който и да е дизел на стило.Поздрави!
      Play Golf ,but not drive golf!!!
      Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
      C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium

      Коментар


        #18
        Не всеки си кара колата с идеята да икономисва. То от кола каква ли икономия може да се направи незнам, ама...

        Коментар


          #19
          ivel написа:
          глупости ама другия път.ака сравниш разхода на фиатски мотор с други марки горе-долу същата година ще видиш че надали има по-лаком мотор от фиатския.за здравина са здрави,като изключим 1,4 моно,но те пък са супер лакоми-достигат разход на 1,6 16в.колегата горе е прав че с включен климатик си инвалид на пътя.аз с брава jtd105 усещам леко спад ,а ти с 1,2 какво очакваш.
          ти за кой мотор говориш?1,4 в Стило не е като 1,4 в Браво/Бравас този мотор колата ми гори 7/100 бензин (точно 30% градско, 70% извънградко) и 8-8,5/100 газ
          2015 Renault Megane Expression GT
          2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
          Всичко за FIAT Bravo 2007

          Коментар


            #20
            Благодаря на всички , които исказаха мненията си И аз се чудя дали няма да е слабичък.. AlexRT , на това двигателче лесно ли се слага газ ? ГИ ли задължително или може обикновена газова ( защото ми остана едно газово от Астра93моно) ? И колко пари ще ми дойде един газов инжекцион и може ли да ползвам тази бутилка .. А както казвате ,че няма да върви добре .. ами с газ няма ли съвсем да умре ? Спрял съм се точно на този мотор , защото колата е вкарана от близък приятел и поне знам в какво състояние е дошла и на колко км ( 85 000) - италиянка..Като цяло това са плюсовете да се спра и на Фиат-а като цяло

            Коментар


              #21
              Airfan написа:
              emzo написа:
              Airfan написа:
              emzo написа:
              Тежко купе, климатик, по-високи обороти, за да върви .... така го мисля аз.
              Климатика не е почти никакво натоварване. Оборотите са с пренебрежимо малка разлика. Разлика в горенето може да има при високи скорости, евентуално.
              Тежкото купе тогава.3врато Стило е 1200килца, дори повече.Каталожната разлика в разхода е 0.3литраЕлектронна газ, 1.2 е по-слаб мотор, повече натискане, тия неща са от значение.Предимство за извънградско е 6тата предавка и то пак зависи от предавателните числа.
              Тези проблеми се решават с други предавателни числа на скоростната кутия и ако беше както ти казваш, нямаше да има мотори с малки кубатури.
              Ако имаше Пунто с 1.4 двигател щеше да гопредпочетеш пред 1.2 ли ?Каталожната разлика е 0.3литра. Стилото е тежка кола, много по-тежка от Пунто.Ако гони нисък данък 1.4 мотора е перфектен, ако иска оптимален избор - 1.8 131 и задължително ГИОтделно че това 1.2 или 1.4 в малък град не му мърдат 12 градско.
              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

              Коментар


                #22
                малък, малък...Варна не е малкаколата ще харчи много под 12според мен под 10/100...ако си сигурен , че колата е на 85000 - отиди да я покараш и ако те устройва я взимай...аз бих я взелна газ няма да усетиш разлика във вървежано трябва газов инжекцион - 1000-1200 лева
                2015 Renault Megane Expression GT
                2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                Всичко за FIAT Bravo 2007

                Коментар


                  #23
                  С газова от астрата на стилото- забрави, трябва газов инжекцион.Газови инжекциони има вече от 720 лв , колко са качествени не мога да коментирам, с гаранция са 1 г,знам че не всички части по тях са италиански, добре е да се проучи въпроса. Бутилката може и да можеш да я ползваш, но е хубаво вече преди монтажа да се спазариш ако може да ти смъкнат от цената в съответния сервиз. Дали ще се навие някой на такова нещо-не мога да кажа, но е възможно теоретично. Моето лично мнение, че ако е основно за града колата няма смисъл от мощност над 100 к.с. , така или иначе човек в града не ползва повече от 60-70 коня . Ангренажен ремък и въобще целия комплект на 1,4 стило е като на 1,2 браво, пунто и стило. Термостата е евтин, съединителя също, при дизелите на Стило вече цените на тези възли са значително по-високи (да не кажа в пъти).Цените при 1.2 и 1,4 по поддръжка са прилично ниски, вероятно , защото се ползват двигатели от по-ниския клас. Не съм имал стило но планирам да купя скоро или 1,2 или 1,4 , по-скоро 1,4. Аз съм с брава 1,6 с ГИ и вървежа доста се намаля с климатик и с пълна кола, особено се усеща по баир. На стило ситуацията с този мотор 1.2 ще е още по осезаема предполагам. Всичко е въпрос на избор, аз лично искам колата ми да ме вози от т.а до т.б , да имам климатик и да не ми е скъпо (на газ). Ако искаш да бяга колата търси по-голям мотор като аз съм твърдо за бензин с газ, най-вече заради високата цена на дизела и една идея по-скъпите части. Предимството на 1,2 е ниския данък и застраховка, по-евтините части, неодстатък е недостатъчна мощност , която ще усещаш на моменти вероятно (зависи вече кой какво иска и какво очаква)
                  Play Golf ,but not drive golf!!!
                  Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
                  C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium

                  Коментар


                    #24
                    emzo написа:
                    Airfan написа:
                    emzo написа:
                    Airfan написа:
                    emzo написа:
                    Тежко купе, климатик, по-високи обороти, за да върви .... така го мисля аз.
                    Климатика не е почти никакво натоварване. Оборотите са с пренебрежимо малка разлика. Разлика в горенето може да има при високи скорости, евентуално.
                    Тежкото купе тогава.3врато Стило е 1200килца, дори повече.Каталожната разлика в разхода е 0.3литраЕлектронна газ, 1.2 е по-слаб мотор, повече натискане, тия неща са от значение.Предимство за извънградско е 6тата предавка и то пак зависи от предавателните числа.
                    Тези проблеми се решават с други предавателни числа на скоростната кутия и ако беше както ти казваш, нямаше да има мотори с малки кубатури.
                    Ако имаше Пунто с 1.4 двигател щеше да гопредпочетеш пред 1.2 ли ?Каталожната разлика е 0.3литра. Стилото е тежка кола, много по-тежка от Пунто.Ако гони нисък данък 1.4 мотора е перфектен, ако иска оптимален избор - 1.8 131 и задължително ГИОтделно че това 1.2 или 1.4 в малък град не му мърдат 12 градско.
                    Да, категорично търсих най-маломощния двигател, тъй като колата ще се и се ползва само в градски условия. Разходът ще е категорично много под 12 на 100 с това стило. 12 на 100 ще е с 1.8. Бравата и стилото нямат много разлика в килограмите, а с брава разходът е 8.5/100 бензин чисто градско, засичано от 4 години от мой колега и приятел. Стилото да ти е 9 в най-лошия случай.

                    Коментар


                      #25
                      Позволи ми като бивш собственик на Стило да не се съглася с теб, колата е МНОГО тежка. Бравата е перце спрямо Стило.Да , в Пловдив там някъде ще се върти 9-10/100 градско.
                      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                      Коментар


                        #26
                        emzo написа:
                        Позволи ми като бивш собственик на Стило да не се съглася с теб, колата е МНОГО тежка. Бравата е перце спрямо Стило.Да , в Пловдив там някъде ще се върти 9-10/100 градско.
                        Склонен съм да заплатя горивото за преход от 100 км на някой с такъв мотор, за да тества. За да изкараш разход 12/100 трябва да караш тази кола само студена, което няма как да стане, тя загрява мигновено. Не подценявай 80 коня, те са достатъчни дори и за тон и половина.

                        Коментар


                          #27
                          И аз съм склонен, теста обаче да е в СТЗ, палим и караме 100км без да гасим.И аз да карам
                          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                          Коментар


                            #28
                            emzo написа:
                            И аз съм склонен, теста обаче да е в СТЗ, палим и караме 100км без да гасим.И аз да карам
                            Търси пък ще се договорим кой ще кара.

                            Коментар


                              #29
                              emzo написа:
                              Позволи ми като бивш собственик на Стило да не се съглася с теб, колата е МНОГО тежка. Бравата е перце спрямо Стило.Да , в Пловдив там някъде ще се върти 9-10/100 градско.
                              Подкрепям. Бившата ми Брава тежеше колкото сегашното ми Пунто, какво остава за Стило с 15 цола гуми.Отделно да не се залъгваме, климатика се усеща при 80 к.с. дизел, какво остава за бензин. Обаче при дизела нагоре по баира с пуснатия климатик даваш газ и изпреварваш, а с бензина натискаш копчето да спреш климатика и тогава даваш газ. Тук при мен всичко е баири наоколо и съм видял предимствата на дизела по едни и същи маршрути сравнено с предишните ми две бензинови коли. Газта изобщо не я коментирам - ако ти се правят компромиси добре, но да не се залъгваме.За разхода зимата JTD-то удря 10/100, при преход от 3 километра всяка сутрин и вечер в град като Гоце Делчев, 20 000 жители и спящи полицаи през 500 метра, какво остава за бензина. Не случайно като отида по работа в София там разхода ми е по-нисък.
                              Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
                              Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

                              Коментар


                                #30
                                ilko-gd написа:
                                За разхода зимата JTD-то удря 10/100
                                Дизел сектанти , какво става днес ? Това е третия колега за днес, който споделя такъв разход !Аа туй май на Ланчистите трябва да го покажа, че те там една шуробаджанащина .... и си гледат борд компа и се кефят, че горят по 4 нафта при средна скорост над 100.Да, да ..... И тука ще го напиша:10х2.58 = 25,8015х1,16= 17,4Газта била компромис, дооообре, като слагате плочки и не можете да си настроите уредбите ... компромис е. Нещо съм набрал таз вечер
                                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                                Коментар

                                Working...
                                X