Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Мнения за Фиат Стило 2002г 1.2 -80к.с

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Мнения за Фиат Стило 2002г 1.2 -80к.с

    Привет на всички! Спрял съм се на Фиат Стило 2002г(края) , 3вр., 1.2 - 80к.с .. Някой има ли някакви впечатления от този мотор? Като за Стило чета и + и - , а обичайният отговор е "ти луд ли си Фиат?!" , но не смятам да се влиая от подобни , в повечето случаи необосновани мнения. Кажете как е този мотор ? Колата ще се кара предимно градско (Варна)

    #2
    Конкретно този мотор ако не се лъжа го има и в Bravo. Сполучлив е, но като цяло е слаб за Bravo а за Stilo още повече. От друга страна пък щом ще се кара предимно градско...
    Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
    Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)

    Коментар


      #3
      Подкрепям мнението на колегата,че е слабичък мотора за купето на Стило.Иначе като здравина се справя много добре,но на това голямо купе този малък мотор ще ти гори като ламя.П.П.На мен приятелите ми също ми казваха преди две години,че съм луд като си купувах Бравото,а сега ми казваха,че съм пълен мазохист като вземах Алфата,е да ама аз друга кола освен италианска съм казал,че няма да карам
      Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

      Коментар


        #4
        относно разхода , малък мотор и голям разход - не е вярноколата си харчи съвсем прилично
        2015 Renault Megane Expression GT
        2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
        Всичко за FIAT Bravo 2007

        Коментар


          #5
          И да и не.Особено градско сравнено с 1.4 ще гори повече.Иначе пък има 6ст. ск. кутия.Ако го иска заради данъка малък мотор, смятам че оптималния вариант е 1.4
          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

          Коментар


            #6
            emzo написа:
            И да и не.Особено градско сравнено с 1.4 ще гори повече.Иначе пък има 6ст. ск. кутия.Ако го иска заради данъка малък мотор, смятам че оптималния вариант е 1.4
            Нищо не казваш за газифициране?
            I don't always blow black smoke with my JTD ... but when I do, it's directly into your cooler!

            Коментар


              #7
              Е какво да казва стандартна работа, бутилка, рейка, редуктор, ЕКУ, с две букви ГИ.пп Василев, ако искаш го питай за метанизиране
              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

              Коментар


                #8
                Не се сещам как 1.2 може да гори повече градско от 1.4.

                Коментар


                  #9
                  Тежко купе, климатик, по-високи обороти, за да върви .... така го мисля аз.
                  F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                  Коментар


                    #10
                    1.4 е страхотна ламя.помисли за jtd80 ако търсиш малък данък,а после лесно става 115кс.успех

                    Коментар


                      #11
                      Колега, като собственик на 2 бр. Фиат 1.2 16в двигател мога да кажа следното.Едната кола ми я блъснаха (Брава) и сега остана Браво-то на жена ми с този двигател.Много е малък двигателя.Включиш ли климатика колата върви тежко качва много разход....и все пак дори и без климатик зимата в града колата си гори около 9/100, което си мисля, че е доста голям разход за подобно двигателче.Извън градско.....какво да ти кажа ако я караш до 90 км колата гори 5.5/100....минеш ли обаче 100-120 разхода скача много....около 7-8 литра на 100 км...хем гори много хем не върви..това е за мен поуката от малкия мотор.Държим си го Бравото защото го кара жена ми предимно градско , но гледам, че и на нея й тежи малкия двигател особено като включи климатика.Причината да не я разкарам е защото съм си я стегнал и всичко е ок, но за мен лично дори и за градска кола поне 1.4/1.6 някакъв двигател защото все някога ще ти се наложи да излезеш извън града и като ти се наложи и да изпревариш ще ти се стъжни живота повярвай ми.Инъче от към надеждност двигателчето е добро.Пали при -20 градуса, ако му слагаш хубаво масло и не го прегряваш си върви и си пее нормално. Останалото е вече въпрос на лична преценка.Подръжката му е като на 1.6 имай предвид....така, че бих се замислил за малко по-голям двигател.Поздрави
                      предишна:Фиат Брава-1.2 16V-малък двигател малки емоции-голям разход
                      Настояща: Алфа Ромео 156 2.4 JTD 140 h.p.-върхът на сладоледа

                      Коментар


                        #12
                        ivel написа:
                        1.4 е страхотна ламя.помисли за jtd80 ако търсиш малък данък,а после лесно става 115кс.успех
                        глупости пишеш
                        2015 Renault Megane Expression GT
                        2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                        Всичко за FIAT Bravo 2007

                        Коментар


                          #13
                          emzo написа:
                          Тежко купе, климатик, по-високи обороти, за да върви .... така го мисля аз.
                          Климатика не е почти никакво натоварване. Оборотите са с пренебрежимо малка разлика. Разлика в горенето може да има при високи скорости, евентуално.

                          Коментар


                            #14
                            глупости ама другия път.ака сравниш разхода на фиатски мотор с други марки горе-долу същата година ще видиш че надали има по-лаком мотор от фиатския.за здравина са здрави,като изключим 1,4 моно,но те пък са супер лакоми-достигат разход на 1,6 16в.колегата горе е прав че с включен климатик си инвалид на пътя.аз с брава jtd105 усещам леко спад ,а ти с 1,2 какво очакваш.

                            Коментар


                              #15
                              Airfan написа:
                              emzo написа:
                              Тежко купе, климатик, по-високи обороти, за да върви .... така го мисля аз.
                              Климатика не е почти никакво натоварване. Оборотите са с пренебрежимо малка разлика. Разлика в горенето може да има при високи скорости, евентуално.
                              Тежкото купе тогава.3врато Стило е 1200килца, дори повече.Каталожната разлика в разхода е 0.3литраЕлектронна газ, 1.2 е по-слаб мотор, повече натискане, тия неща са от значение.Предимство за извънградско е 6тата предавка и то пак зависи от предавателните числа.
                              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                              Коментар

                              Working...
                              X