Привет,Проблема се изразяваше в работещ вентилатор само на 4-та степен. При мен си бе от резистора който оправлява степените и се намира на самият вентилатор. Методите за да го смените са два: малко разглабяне, много мамата, и абсолютно терсене сменяне или.. повечко разглабяне ама да виждате какво правите. В моя случай комбинирах със смяна на поленов филтър. И така виновника за операцията:Който се намира тук:Сваляте болтевете маркирани в червено тук:И тук:След което с отверка внимателно изваждате ключа:Развивате болта:Внимателно освобождавате кората:Отваряте/разделяте снадката на антената и развивате маркираните болтове:Издърпвате много внимателно жабката, като откачате кабела на лампичката в ляво и жълтата букса не я разделяте ами отделяте от захвата и в жабката:Горната кутия за ръкавици излиза малко трудно защото седи като щтракната, бъдете предпазиливи все пак и не дърпайте зверски:Вече можете да работите спокойно:Сглабянето е по обратен ред, само внимавайте как ще прекарате антената обратно. Успех!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Fiat Stilo/Стило-смяна резистора на вентилатора за парното
Collapse
X
-
Да се включа и аз в темата ти .Мен ми изглежда че вентилатора ми и на 4 положение да е вкарва малко количество въздух. Филтъра на климатика е сменен този дето е до скоростния лост. Дали има на друго място друг филтър, или клапа която да не дава приток на повече въздух. С бутона за спиране и пускане на въздуха отвънка като дам да преобръща въздуха в самото купе ,пак така слабо ми духа от въздухоотворите .На КИАта нямам никакъв проблем ,даже и вентилатор не пускам защото си влиза свеж въздух в изобилие и без вентилатор. А при Стилото ми без вентилатор няма и помен на влизане на въздух отвънка. Така ли е при вашите Стила или да търся някаква повреда при мен .
-
Като за начало се убеди че ти работи нормално клапата за циркулация на въздуха-мнооого слабо място в колата и дори съм сигурен че при доста колеги е проблем.И като второ се увери в качеството на новият филтър който си сложил.Няма да споменавам марки,но аз лично както го купих един и го монтирах,така веднага го свалих и директно в коша.AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
iakvvu написа:Като за начало се убеди че ти работи нормално клапата за циркулация на въздуха.
Коментар
-
коцев написа:Да се включа и аз в темата ти .Мен ми изглежда че вентилатора ми и на 4 положение да е вкарва малко количество въздух. Филтъра на климатика е сменен този дето е до скоростния лост. Дали има на друго място друг филтър, или клапа която да не дава приток на повече въздух. С бутона за спиране и пускане на въздуха отвънка като дам да преобръща въздуха в самото купе ,пак така слабо ми духа от въздухоотворите .На КИАта нямам никакъв проблем ,даже и вентилатор не пускам защото си влиза свеж въздух в изобилие и без вентилатор. А при Стилото ми без вентилатор няма и помен на влизане на въздух отвънка. Така ли е при вашите Стила или да търся някаква повреда при мен .Opel Astra J B14NET LPG / Daihatsu Terios
Chevrolet Aveo
Коментар
-
Моят филтър е FRAM. Само такива слагам, пробвах и с МАН. Тук фълтъра е 20е и все пише Mane in EU. Изглеждат ми наред, за това смятам че самото стило е .. с много лошо оразмерена вентилация. Дори аз самият мислех да пусна тема да питам дали така слаба е тази вентилация. При мен клапата си работи перфект, иначе ако и колата да е триврата зимата винаги малко след средата на прозорците гледано отпред назад започва да скрежасва и се чувства хладно назад в купето. Мислех че защото колата е 1.4 за това има слабо парно но съм карал и други марки 1.4 мотореткови с къде по-добро парно. Обмислях дори слагане на по-оборотен мотор или да опитам да сменя с такава турбина-мотор от мареа примерно.. но за сега имам повече проблеми с рейкатаOт зората на моторизацията автомобилът е необходимост - само в България ни убеждават, че е лукс..
Коментар
-
emzo написа:Няма проблеми колата, Стилото разпръсква въздуха на повече места от Мареата и затова създава усещане за слаб поток.Клапата работи щом спира миризмите.Opel Astra J B14NET LPG / Daihatsu Terios
Chevrolet Aveo
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар