Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Странен шум от двигателя, при натиснат съединител изчезва

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Странен шум от двигателя, при натиснат съединител изчезва

    Здравейте колеги. Имам един проблем, става въпрос за Fiat Bravo 1.6 16v 2000 година. Като запаля колата при натиснат съединител двигателя си работи като по учебник без никакви странични шумове но ако го запаля на свободна без натиснат съединител и като запали се чува нещо като тракане и като натисна съединителя изчезва...смених аксиален лагер понеже ми виеше, виенето изчезна но това тракане си остана, имах проблеми със скоростната кутия така че смених и скоростна кутия но това тракане си остана по същия начин както беше с предишната кутия...интересното е че ако колата е на свободна и отпусна леекичко съединителя това тракане не се появява но ако го пусна рязко и почва...сякаш има нещо отхлабено от към съединителя...някакви идеи от какво може да е ?

    #2
    лагери на първичният вал на скоростната кутия...

    Коментар


      #3
      Е и двете скоростни кутии ли да са имали този проблем...трудно ли се сменят тези лагери и мога ли да карам така?

      Коментар


        #4
        Съединителя центровахте ли го като го правихте, Проблем при смяна на скоростите да имаш, да ти вибрира скоростния лост?
        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

        Коментар


          #5
          Единствено имам проблем със задната, с другите скорости нямам проблеми...забелязал съм че по-някога задната не иска да влезе и като почна да отпускам лееко съединителя и някъде посредата на хода на съединителя задната влиза...

          Коментар


            #6
            ами колега, на такава скоростна си случил, ами за да се сменят - трябва да се смъкне кутията и да се отвори, по-спомен лагерите са по около 30 лв броя, общо са 4 , два на първичния и два на вторичния вал, дано да е друг проблема, ама надали ама мен ако питаш си карай така докато не се разтрака наистина много може да опиташ със смяна на маслото 75в-90, освен ако и сега не си с такъв вискозитет

            Коментар


              #7
              Маслото е на по малко от година само че не помня какво точно беше или 70в-90 или 75в-90п.п. сега се сетих маслото което сложих е I.G.A.T. 75w-90

              Коментар


                #8
                ами карай си така, това е моя съвет, като се увеличи значително шума, тогава ще му мислиш за нова кутия

                Коментар


                  #9
                  Маслото няма да помогне,за да се разтракат тия лагери,значи вече са много зле.Това не ми попречи да карам с шумяща кутия над година,докато от луфта на вала протече семеринга.Та,свалих я,разглобих и сглобих след смяна на въпросните четири лагера и насоки от колегите от форума и засега си е добре.Само дето при мен беше по-скоро стържене/хрупане звукът,но то зависи каква дума ще използва човек маи...Чел съм,че колега е постигнал резултат със спиране на шума след като сложил добавка Римет и добавка с MOS2 на Лики моли,но...колко е шумяла не се знае...
                  Fiat Tipo 1,4i.e. LPG машина ДзВеРъ ахахаххааххаха

                  Коментар


                    #10
                    като сваляхте СК кой тампони свалихте и сменяхте ли с нови? При мен го има същия проблем, появи се заради усукване на СК от Преден десен тампон и защото подлагах пръстен на болта на задния тампон на двителя и понеже не ми се занимаваше вече не нагласих както трябва предния тампон. Та за това ми трепери леко скоростния лост и го има шума.
                    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                    Коментар


                      #11
                      Между другото забелязах че от някъде ми пуска по малко масълце...и не е от нито един от маншоните а е от към мястото където се свързват скоростната кутия и съединителя...

                      Коментар


                        #12
                        от семеринга на първичния вал изпуска в такъв случай

                        Коментар


                          #13
                          ivancho написа:
                          от семеринга на първичния вал изпуска в такъв случай
                          А дали не възможно да е от семеринга на коляновия вал случайно а?
                          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                          Коментар


                            #14
                            S_BANKOV написа:
                            ivancho написа:
                            от семеринга на първичния вал изпуска в такъв случай
                            А дали не възможно да е от семеринга на коляновия вал случайно а?
                            възможно е, ако помириша маслото веднага ще кажа от къде е :D ама имайки впредвид проблема със скоростите, е по-вероятно да е семеринга на кутията, а и колега споменава, че не течало масло от маншоните на каретата.. има резон да е разбрал, че това е трансмисионно масло

                            Коментар


                              #15
                              Значи проблема излиза така: прецакани лагери по първичният вал в следствие на което има луфт и пуска масло и в същото време трака от този луфт...понеже звука който издава е точно като нещо отхлабено или нещо което се върти но има луфт...значи карам така докато не стане нещо феноменално понеже до гуша ми е дошло да свалям и качвам едни скоростни кутии и да си троша ръцете, карам така докато не се прецака тотално :D

                              Коментар

                              Working...
                              X