Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

климатик за Брава 1.6

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    климатик за Брава 1.6

    На Брава 1.6 може ли да се сложи климатик?
    "Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в дадена стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"

    #2
    Може ..... ама дали си струва?
    ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
    ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

    Коментар


      #3
      климатик

      eh4ev07 написа:
      Може ..... ама дали си струва?
      колко ще ми струва?
      "Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в дадена стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"

      Коментар


        #4
        До колкото съм чел, монтиране на климатик няма начин да ти излезе под 1000лв. По-добре я продай, добави пари и си купи същата, но с климатик Може и да греша, но съм 80% сигурен, че съм прав.
        Fiat Bravo HGT 1997, 147 h.p. - LPG BRC - My first love <3

        Коментар


          #5
          Няма смисъл от тази интервенция,ще излезе доста солено.Иска много преправяне и под 1000лв. както каза колегата няма да ти излезе.По-добрия вариант е продажба и нова с климатик.
          Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

          Коментар


            #6
            ако можеш да си го направиш сам за 300 лева ще стане

            Коментар


              #7
              а частите на колко горе долу ще ми стъпят?
              "Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в дадена стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"

              Коментар


                #8
                ivancho написа:
                ако можеш да си го направиш сам за 300 лева ще стане

                Коментар


                  #9
                  да не отварям нова тема също да попитам откъде мога да си взема болт за носача:D
                  "Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в дадена стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"

                  Коментар


                    #10
                    Щом задаваш такива въпроси 100% сам ще ти е адски трудно, или ще оплескаш нещо. Трябва си разбиране и от електроника и от климатична техника и от механиката на автомобила. Също да имаш инструменти и време.П.П Отговора ми не се отнася за въпроса с носача
                    Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
                    Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
                    Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

                    Коментар


                      #11
                      ilian4o88 написа:
                      да не отварям нова тема също да попитам откъде мога да си взема болт за носача:D
                      Кой Болт за кой носач?
                      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                      Коментар


                        #12
                        преден ляв които хваща задния тампон един дълъг
                        "Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в дадена стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"

                        Коментар


                          #13
                          ilian4o88 написа:
                          преден ляв които хваща задния тампон един дълъг
                          Евроболт или Стругар
                          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                          Коментар


                            #14
                            Ето набързо какво ти трябва:Радиатори - външен и вътрешен, компресор, маркучи, "кюмбе"-то вътре под таблото, сонди, датчици, копче за климатика, демпферна шайба за коляновия вал, нов аксесоарен ремък, схема за електроинсталация на кола като твоята с климатик. Сега незнам картера на твоя фиат дали има ушите за закрепване на компресора на климатика, ако ли не - и картер.Ето какво трябва да направиш - сваляш предната броня и решетката за да имаш достъп до водния радиатор. Монтираш радиатора на климатика, ако се налага преправяш малко с флекса пласмасите за да има къде да го наместиш. Важно е перката да ти е с 1-ва и 2-ра скорост - иначе нова перка, ако е само с 1-ва ще ти трябва и ново управление за перката. Правиш справка със схемата на електроинсталацията къде се връзват кабелите от датчика на радиатора с управлението на мотора вънка в коша на двигателя. След като свършиш с това сваляш таблото. Изрязваш в ламарината дупка през която да минат маркучите на климатика и дренажа. Монтираш новото "кюмбе" с климатичния радиатор. Ако смуче от друго място въздух - изрязваш нова дупка за входящ въздух и запушваш старата. Отново справка с електроинсталацията и връзваш сондата, бутона и съответно кабелите към компютъра на колата. Сглобяваш таблото. Отвън трябва да монтираш компресора към мотора и да му свържеш маркучите. Сменя се шайбата на коляновия вал, тъй като се съмнявам, че е демпферна и връзваш компресора към ремъка. Отново справка с инсталацията и буксата на компресора се връзва и тя към управлението на мотора. Отиваш в сервиз където да ти вакуумират системата и да я напълнят с фреон. Сега незнам дали при теб трябва да се бръкне в софтура на колата и да му се каже, че вече има климатик но при мен се наложи. Та - натискаш компчето и компресора трябва да зацепи. Нека проверят високото и ниското налягане дали са в норми и честит ти климатик. Не е голяма философия. 3 дена труд.... но скъп труд, ако не си го правиш сам не си заслужава парите дето ще потрошиш.
                            Fiat Coupe 1.8

                            Поведението на пътя е ПРЯКО отражение на възпитанието на всеки водач.

                            Коментар


                              #15
                              siluro написа:
                              Ето набързо какво ти трябва:Радиатори - външен и вътрешен, компресор, маркучи, "кюмбе"-то вътре под таблото, сонди, датчици, копче за климатика, демпферна шайба за коляновия вал, нов аксесоарен ремък, схема за електроинсталация на кола като твоята с климатик. Сега незнам картера на твоя фиат дали има ушите за закрепване на компресора на климатика, ако ли не - и картер.Ето какво трябва да направиш - сваляш предната броня и решетката за да имаш достъп до водния радиатор. Монтираш радиатора на климатика, ако се налага преправяш малко с флекса пласмасите за да има къде да го наместиш. Важно е перката да ти е с 1-ва и 2-ра скорост - иначе нова перка, ако е само с 1-ва ще ти трябва и ново управление за перката. Правиш справка със схемата на електроинсталацията къде се връзват кабелите от датчика на радиатора с управлението на мотора вънка в коша на двигателя. След като свършиш с това сваляш таблото. Изрязваш в ламарината дупка през която да минат маркучите на климатика и дренажа. Монтираш новото "кюмбе" с климатичния радиатор. Ако смуче от друго място въздух - изрязваш нова дупка за входящ въздух и запушваш старата. Отново справка с електроинсталацията и връзваш сондата, бутона и съответно кабелите към компютъра на колата. Сглобяваш таблото. Отвън трябва да монтираш компресора към мотора и да му свържеш маркучите. Сменя се шайбата на коляновия вал, тъй като се съмнявам, че е демпферна и връзваш компресора към ремъка. Отново справка с инсталацията и буксата на компресора се връзва и тя към управлението на мотора. Отиваш в сервиз където да ти вакуумират системата и да я напълнят с фреон. Сега незнам дали при теб трябва да се бръкне в софтура на колата и да му се каже, че вече има климатик но при мен се наложи. Та - натискаш компчето и компресора трябва да зацепи. Нека проверят високото и ниското налягане дали са в норми и честит ти климатик. Не е голяма философия. 3 дена труд.... но скъп труд, ако не си го правиш сам не си заслужава парите дето ще потрошиш.
                              благодаря ти колега
                              "Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в дадена стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"

                              Коментар

                              Working...
                              X