На Брава 1.6 може ли да се сложи климатик?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
климатик за Брава 1.6
Collapse
X
-
Щом задаваш такива въпроси 100% сам ще ти е адски трудно, или ще оплескаш нещо. Трябва си разбиране и от електроника и от климатична техника и от механиката на автомобила. Също да имаш инструменти и време.П.П Отговора ми не се отнася за въпроса с носачаFiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.
Коментар
-
Ето набързо какво ти трябва:Радиатори - външен и вътрешен, компресор, маркучи, "кюмбе"-то вътре под таблото, сонди, датчици, копче за климатика, демпферна шайба за коляновия вал, нов аксесоарен ремък, схема за електроинсталация на кола като твоята с климатик. Сега незнам картера на твоя фиат дали има ушите за закрепване на компресора на климатика, ако ли не - и картер.Ето какво трябва да направиш - сваляш предната броня и решетката за да имаш достъп до водния радиатор. Монтираш радиатора на климатика, ако се налага преправяш малко с флекса пласмасите за да има къде да го наместиш. Важно е перката да ти е с 1-ва и 2-ра скорост - иначе нова перка, ако е само с 1-ва ще ти трябва и ново управление за перката. Правиш справка със схемата на електроинсталацията къде се връзват кабелите от датчика на радиатора с управлението на мотора вънка в коша на двигателя. След като свършиш с това сваляш таблото. Изрязваш в ламарината дупка през която да минат маркучите на климатика и дренажа. Монтираш новото "кюмбе" с климатичния радиатор. Ако смуче от друго място въздух - изрязваш нова дупка за входящ въздух и запушваш старата. Отново справка с електроинсталацията и връзваш сондата, бутона и съответно кабелите към компютъра на колата. Сглобяваш таблото. Отвън трябва да монтираш компресора към мотора и да му свържеш маркучите. Сменя се шайбата на коляновия вал, тъй като се съмнявам, че е демпферна и връзваш компресора към ремъка. Отново справка с инсталацията и буксата на компресора се връзва и тя към управлението на мотора. Отиваш в сервиз където да ти вакуумират системата и да я напълнят с фреон. Сега незнам дали при теб трябва да се бръкне в софтура на колата и да му се каже, че вече има климатик но при мен се наложи. Та - натискаш компчето и компресора трябва да зацепи. Нека проверят високото и ниското налягане дали са в норми и честит ти климатик. Не е голяма философия. 3 дена труд.... но скъп труд, ако не си го правиш сам не си заслужава парите дето ще потрошиш.Fiat Coupe 1.8
Поведението на пътя е ПРЯКО отражение на възпитанието на всеки водач.
Коментар
-
siluro написа:Ето набързо какво ти трябва:Радиатори - външен и вътрешен, компресор, маркучи, "кюмбе"-то вътре под таблото, сонди, датчици, копче за климатика, демпферна шайба за коляновия вал, нов аксесоарен ремък, схема за електроинсталация на кола като твоята с климатик. Сега незнам картера на твоя фиат дали има ушите за закрепване на компресора на климатика, ако ли не - и картер.Ето какво трябва да направиш - сваляш предната броня и решетката за да имаш достъп до водния радиатор. Монтираш радиатора на климатика, ако се налага преправяш малко с флекса пласмасите за да има къде да го наместиш. Важно е перката да ти е с 1-ва и 2-ра скорост - иначе нова перка, ако е само с 1-ва ще ти трябва и ново управление за перката. Правиш справка със схемата на електроинсталацията къде се връзват кабелите от датчика на радиатора с управлението на мотора вънка в коша на двигателя. След като свършиш с това сваляш таблото. Изрязваш в ламарината дупка през която да минат маркучите на климатика и дренажа. Монтираш новото "кюмбе" с климатичния радиатор. Ако смуче от друго място въздух - изрязваш нова дупка за входящ въздух и запушваш старата. Отново справка с електроинсталацията и връзваш сондата, бутона и съответно кабелите към компютъра на колата. Сглобяваш таблото. Отвън трябва да монтираш компресора към мотора и да му свържеш маркучите. Сменя се шайбата на коляновия вал, тъй като се съмнявам, че е демпферна и връзваш компресора към ремъка. Отново справка с инсталацията и буксата на компресора се връзва и тя към управлението на мотора. Отиваш в сервиз където да ти вакуумират системата и да я напълнят с фреон. Сега незнам дали при теб трябва да се бръкне в софтура на колата и да му се каже, че вече има климатик но при мен се наложи. Та - натискаш компчето и компресора трябва да зацепи. Нека проверят високото и ниското налягане дали са в норми и честит ти климатик. Не е голяма философия. 3 дена труд.... но скъп труд, ако не си го правиш сам не си заслужава парите дето ще потрошиш."Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в дадена стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар