Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Типо 1.4 проблем...

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Типо 1.4 проблем...

    Здравейте от скоро карам едно Типо от 89 г. Имам един много гаден проблем като изключа от скорост и оборотите падат и колата гасне.... понякога и само докато превключа и е загаснала.... има моменти когато като е на смукач не гасне в някои случаи и на смукач гасне..... До сега един роднина я караше и каза че е ходил на доста майстори и нещо не могат да я оправят.... вика че било май от някъф вакум дето е закачен за поставката на акумулатора.... Аз не разбирам от коли и си нямам и идея за кво става въпрос Ако някой е имал подобен проблем ще съм много благодарен ако каже как се е оправил или ако имате някви идеи пак ще е супер Благодаря предварително!

    #2
    Щом говориш за смукач предполагам това е карбуратор.На този карб на типото име един електронен клапан който се отваря при празен ход. Задейства се като се пусне педала и прави контакт дроселовата клапа.Ако е повереден или разкачен се получава точно същото както го описваш. Обяснявам защо така се получава като е дръпнат смукача.Последния има 2 степени като по голямата му е да отвори и дроселовата клапа малко, ако е дръпнат повече то клапата е отворена колата не гасне.Този клапан не е много евтин и излиза към 30 лв. че и нагоре. За по сигурно може пробваме с моя.
    ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
    // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

    Коментар


      #3
      Тоя вакуум, закачен на поставката на акомулатора е датчика за имобилайзера на дигиталното табло.

      Коментар


        #4
        ///// написа:
        Тоя вакуум, закачен на поставката на акомулатора е датчика за и КОНОМ айзера на дигиталното табло.
        ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
        ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

        Коментар


          #5
          ///// написа:
          Тоя вакуум, закачен на поставката на акомулатора е датчика за имобилайзера на дигиталното табло.
          Само дето няма имобилайзер и е вързан с един маркуч за нещо ма не не сещам в момента за какво....xctr Благодаря много за информацията и за предложението.... Само че то си гасне и със смукач :D :D Секи път е различно не днеска не ми загасна нито един път.... друг път се сцепва ... докато превключвам гасне ужастно е :D

          Коментар


            #6
            Тоя клапан много лесно се подменя и може бързо да се установи дали е от него. Ако дойдеш до офиса може да я свръшим тая операция. Другия вариант е да е прецакана електрониката която го управлява.
            ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
            // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

            Коментар


              #7
              Това беше с двукамерен ВЕБЕР нали или бъркам?Ако е така клапана се сменя с ключ 10 за 5 минути. Не е лошо да се огледа кабела да не е прекъснат някъде и да проверите състоянието на иглата.
              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

              Коментар

              Working...
              X