Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Бензинова Помпа за Фиат Типо

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Бензинова Помпа за Фиат Типо

    Момчета закъсах го с бензиновата помпа на фиаткатаНякои ако е купувал може да си каже мнението каква марка да търся колко струва от къде и тн.А и збравих да питам колко трябва да е налягането на помпата?Фиата е Типо 1.6 двувалка.

    #2
    Мисля, че темата не е за тука. Yellow_Flash_Colorz_PDT_34
    FIAT MAREA - 1997г 1.6 16V elx

    Коментар


      #3
      flx написа:
      Мисля, че темата не е за тука. Yellow_Flash_Colorz_PDT_34
      Кажи за къде е и админа да я премести

      Коментар


        #4
        Imam takava pompa.Kupih q vtora ruka za6toto misleh 4e problema e v neq.Sega taka mi stoi.Izviniavam se za latinicata.

        Коментар


          #5
          Re: Бензинова Помпа за Фиат Типо

          Mitko написа:
          vld написа:
          Момчета закъсах го с бензиновата помпа на фиаткатаНякои ако е купувал може да си каже мнението каква марка да търся колко струва от къде и тн.А и збравих да питам колко трябва да е налягането на помпата?Фиата е Типо 1.6 двувалка.
          Точно за тук е. Та значи бензиновата помпа която извадих от моята двувалка е Walbro. Цената за нова е 130лв в магазините нa Александър Ауто. 2-ра ръка не ти препоръчвам. Има и същата произведена от Bosch ама там цената гони 200лв.
          Имам Типо 1.4, карбуратор, Януари 1993г. Може би при мен бензиновата помпа е по-различна, или аз съм си взел "куча" марка, обаче преди 2 години си я смених сам и ми се струва, че цената беше далеч по-ниска. Не я помня, но изобщо не ми направи впечатление, което означава че е струвала под 50 лева.Междувременно чудя се какво толкова има в тази бензинова помпа, че струва толкова много пари? И няма ли вариант ако някаква механична част се е износила да си направиш нова при стругар?
          минимум електроника в колата = максимум възможности за "направи си сам" подобрения
          Tipo 1.4 карбуратор 350 000km без ремонт на двигателя. По последни данни-вероятно достоверни, но не 100%, май километрите са 250 000км.

          Коментар


            #6
            Re: Бензинова Помпа за Фиат Типо

            peter написа:
            Имам Типо 1.4, карбуратор, Януари 1993г. Може би при мен бензиновата помпа е по-различна, или аз съм си взел "куча" марка, обаче преди 2 години си я смених сам и ми се струва, че цената беше далеч по-ниска. Не я помня, но изобщо не ми направи впечатление, което означава че е струвала под 50 лева.Междувременно чудя се какво толкова има в тази бензинова помпа, че струва толкова много пари? И няма ли вариант ако някаква механична част се е износила да си направиш нова при стругар?
            Aко не се лъжа при теб е механична а тук говорим за електрическа потопяема в резервоара.
            Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
            Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
            ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

            Коментар


              #7
              Re: Бензинова Помпа за Фиат Типо

              vld написа:
              .........А и збравих да питам колко трябва да е налягането на помпата?Фиата е Типо 1.6 двувалка.
              Мисля че около 3 атмосфери трябва да прави... Просто веднъж чакайки в сервиза да ми дойде реда "подслушах" майстора, който замерваше налягането, което даваше бенз. помпа на един опел и то беше доста под 1 атмосфера и майстора уверено заяви, че проблема му е именно в бенз. помпа, която трябвало да дава около 3Атм. налягане.
              peter написа:
              ............Междувременно чудя се какво толкова има в тази бензинова помпа, че струва толкова много пари? И няма ли вариант ако някаква механична част се е износила да си направиш нова при стругар?
              Ами механичните помпи за карбураторните модели наистина са йофтинки 30-40лв... Но цените на електрическите помпи, които са за моно и пълните инжекциони (седят потопени в резервуара) направо режат фантазията и както повечето знаят не е никак хубаво човек да кара на минимума или да си остави резервуара празен ако е с газово и е с такъв тип бенз. помпа... Що се касае механичните помпи и износването... преди време карах един Ситроен БХ с механична бенз. помпа... та там "тъпите" му французи бяха измислили нещо доста хитро (поне за мен!!!). Значи сложили те една доста дебела подложка и една тънка подложка м/у бенз. помпа и закрепянето, така че като се поизноси палеца който се трие в ексцентрика на разпределителния вал, махаш дебелата подложка и вуала - 2 живот на бенз помпа
              Alfa 156 1.8 TS 16V 144hp
              --- в сърцето завинаги... ---
              Fiat Tipo 1.4 DGT karb. 78hp

              Коментар


                #8
                Благодаря за отговорите тази седмица ми е много претоварено и не съм я сменил още но когато се освободя ще напиша какво е станало

                Коментар


                  #9
                  Mitko написа:
                  За помпа не е от значение налягането а дебита. Двувалката иска към 90л на час, ако не се лъжа. Иначе налягането в системата трябва да е 1 бар
                  Добре това е важно да се знае,сега ако можех да я пробвам с друга помпа да видя че ще работи щеше да е супер.Миналата седмица си купих целия моно имжекцион защото на диагностиката ми казаха че потенциометъра на дроселовата клапа е заминал. и така после се оказа че не е от него.та за да избегна това мисля в момента по въпроса.

                  Коментар


                    #10
                    помпа

                    налягането което помпата дава при пълния инжецион е 7атм. , после се редуцира от един вентил в двигателния отсек и се сваля на около 3
                    tempra 2.0i.e.

                    Коментар


                      #11
                      Така, възстановяване на инжекционна помпа, в зависимост от повредата е възможно да се направи, но не го препоръчвам! Временно решение. Моята помпа(която не се различава по нищо от помпата на всеки атмосферен Фиат с многоточково впръскване) работи при максимално налягане 7 бара и дава 120 литра/час дебит при напрежение 12 V, подавано на електродвигателя. Налягането на подаваното към инжекторите гориво се регулира от регулатор на налягане в горивния колектор, според натегнатостта на регулиращата пружина. Двигател 183А1.000

                      Коментар


                        #12
                        Mitko написа:
                        Ти пиши колко искаш за моноблока. Мераклийте няма да те оставят да спиш
                        Само да реша проблема с помпата и ще го продам с удоволствиена промоция разбира се!Ще напиша обява в раздел продава.

                        Коментар


                          #13
                          Бенз.помпа

                          Когато купих Фиата в един сервиз ми казаха,че помпата ми е свършила и ми предложиха да ми сложат с/у 250 лв.Стори ми се множко и потърсих друго решение.В един вестник намерих обява за ремонт на помпи за инжекциони.Обадих се и те ме помолиха да си сваля помпата,защото фирмата им се намира извън София.Човекът след това дойде до вкъщи и взе помпата.След 3 дни ми се обади и ми каза,че след теста помпата е в ред-дава налягане 2.8 бара,така,че няма нужда от ремонт и ми я донесе пак в къщи.Платих 5 лв. за разкарването и теста и си я сложих отново.Ремонта щеше да ми струва около 50 лв. със 6-месечна гаранция. Така че,колега vld,ако искаш се обади там.Телефона е 0887412525.Успех
                          Fiat Tempra 1.8 i.e. DOHC SW

                          Коментар


                            #14
                            На мойта помпа пише ланча ,сигорно можеш да пригодиш и от ланча нещо
                            FIAT TIPO 1,6

                            Коментар


                              #15
                              Mitko написа:
                              vld написа:
                              Mitko написа:
                              За помпа не е от значение налягането а дебита. Двувалката иска към 90л на час, ако не се лъжа. Иначе налягането в системата трябва да е 1 бар
                              Добре това е важно да се знае,сега ако можех да я пробвам с друга помпа да видя че ще работи щеше да е супер.Миналата седмица си купих целия моно имжекцион защото на диагностиката ми казаха че потенциометъра на дроселовата клапа е заминал. и така после се оказа че не е от него.та за да избегна това мисля в момента по въпроса.
                              Ти пиши колко искаш за моноблока. Мераклийте няма да те оставят да спиш
                              Ето ви каталог на МАГНЕТ МАРЕЛИ ЗА ПОМПИ:http://emk-33.com/cenovi/Magnet_Marelli_fuelpumps.pdf

                              Коментар

                              Working...
                              X